Najnovšie články z kategórie Novinky

Najčítanejšie články v roku 2018

V dnešnom výbere sa pozrieme na redakčné články, ktoré dosiahli najvyššiu čítanosť. Je to skutočne zaujímavý mix s pomerne nečakaným víťazom.
Video: Nový Blizzard - 29 palcov a 140 mm s virtuálom

Vyšší zdvih a veľké kolesá sú jasný súčasný trend a Rock Machine pripravil na sezónu 2019 model Blizzard TRL 90 - 29.
Cestná kolekcia Felt pre rok 2019 PR článok

Cestná kolekcia Felt pre rok 2019

I keď sa v terajšej dobe pozeráme veľmi často na obľúbené stúpania a trasy len spoza okna, nie je na zahodenie, pozrieť sa na ponuku Felt. Možno nájdete nového spoločníka do nasledujúcej sezóny.
Canyon doplnil populárny rad Neuron

Jeden z najobľúbenejších modelov nemeckej značky a víťaz mnohých testov dostáva výrazný upgrade.
Prierez cestnou kolekciou Orbea pre rok 2019

Rok 2019 sa nezadržateľne blíži a s ním prichádzajú aj nové kolekcie výrobcov. Orbea sa nedala zahanbiť a pre cestnú kategóriu pripravila pestrú ponuku modelov – od špeciálov, až po každodenných spoločníkov.
Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové? PR článok

Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové?

Bicykle značky Canyon či už ide o cestné, alebo horské sa stali skutočne rozšírenými vo svete cyklistiky. Niet sa čomu čudovať, cena, kvalita a dizajn hovoria pomerne jasne.
Displeje Bosch – aby ste mali všetko pod dohľadom PR článok

Displeje Bosch – aby ste mali všetko pod dohľadom

Občas je fajn vzdať sa aj toho mála elektroniky, ktorú so sebou nosíme na bicykel. Ak však hovoríme o elektrobicykloch, je dôležité vedieť, ako dlho nám ešte vystačí batéria. Prípadne, ktorý jazdný mód máme zvolený.
Test: Marin Muirwoods 2019 –mestský ocelák s nádychom nostalgie

Bicykle určené do mesta sú obvykle nudné sivé myši, ktoré sú podriadené svojmu účelu. No a potom je tu krikľavý rastafariánsky model Muirwoods od značky Marin, ktorý v nejednom z nás vyvolá pocity nostalgie 90-rokov a spomienky na prvé horské bicykle.
Fotogaléria: Eurobike 2018 - novinky v elektro segmente

Výrobcovia každým rokom posúvajú laťky technologických možností, ale najmä prinášajú nové modely, ktoré majú čo ponúknuť. Aké miesto je lepšie, než jedno z najväčších výstavísk cyklistického sveta – Eurobike...
Pinarello Crossista – stvorený do zimy a blata

Talianska značka len nedávno predstavila nový gravel model a následne nato pustila do sveta niečo pre milovníkov zimy a blata – cyklokrosový špeciál.
Pinarello Grevil – na plný plyn bez ohľadu na povrch

Segment gravel rozhodne nie je len o pomalom túlaní krajinou. Práve rýchlosť má Pinarello v krvi a prenáša ju aj do svojho nového modelu, ktorý môžete vziať takmer kamkoľvek.
Shimano STEPS E7000 – ešte dostupnejší systém komponentov pre e-biky PR článok

Shimano STEPS E7000 – ešte dostupnejší systém komponentov pre e-biky

Ak sledujete trendy v najmladšom segmente horských bicyklov – e-bikoch, tak určite ste už niečo začuli o vychytávke Shimano STEPS E8000, ktorá v minulom roku poriadne rozprúdila vody na poli elektrobikov. Z nej vychádza verzia E7000.