Najnovšie články z kategórie Obchod

Intersport - správa o športe 2019

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
Nový showroom Made4bike – príďte pozrieť a „pokecať“ PR článok

Nový showroom Made4bike – príďte pozrieť a „pokecať“

Dnes síce všetko nájdete na webe, no osobný kontakt je stále veľmi dôležitý. Práve z toho dôvodu sa otvára v Banskej Bystrici nový showroom pre všetkých cyklistov.
PRO CYCLING hľadá do tímu práve Teba! PR článok

PRO CYCLING hľadá do tímu práve Teba!

Pridaj sa k nám do tímu - hľadáme komunikatívnych, športovo založených odborných predajcov a šikovného samostatného mechanika.
VeloCity Bratislava – predajňa a kvalitný servis PR článok

VeloCity Bratislava – predajňa a kvalitný servis

Toto nie je len úplne bežná predajňa bicyklov. Okrem širokého sortimentu značiek ako Cannondale, Focus, Merida, GT, Santa Cruz, GoCycle, Kellys, Early Rider ponúka aj kvalitný servis. Motto „na ceste do lesa“ tiež nie je len fráza, pretože zo Železnej Studničky je to do terénu naozaj kúsok, takže netreba nový bike nakladať a vykladať z auta, ale môžete ísť rovno jazdiť.
Obchod PRO CYCLING na novej adrese a v lepších priestoroch blízko petržalskej hrádze PR článok

Pre všetkých nadšencov nielen cestnej cyklistiky, ale aj talianskej značky Bianchi, ako aj pre všetkých návštevníkov petržalskej hrádze, máme dobré správy. Partia z obchodu PRO CYCLING na koniec letnej sezóny vymyslela prekvapenie.
Prehľad ponuky bicyklov a odborného servisu v Nitre

Cyklistická sezóna je v plnom prúde a mnohí ešte nestihli pred prázdninovými výletmi skontrolovať technický stav svojho „tátoša“, resp. otáľali s kúpou nového. Časy, kedy bol problém zohnať bicykel podľa predstáv bikera, už dávno pominuli. Dnes sa skôr potrápime pri výbere z  bohatej ponuky bicyklov. Mnohí pred nákupom z E-shopov uprednostňujú osobný výber v kamennej predajni. Kam sa teda vybrať za nákupom alebo servisom? Pre stručný prehľad uvediem možnosti v Nitre. Snáď sa niekto pridá a prispeje aktuálnym prehľadom vo svojom meste.
Nový obchod CYKLOHOUSE v srdci hlavného mesta PR článok

Nový obchod CYKLOHOUSE v srdci hlavného mesta

U nás si vyberie naozaj každý. V novootvorenej predajni v centre Bratislavy na rozlohe 250 m2 nájdete viac ako 300 bikov rôznych kategórií a značiek ako sú KTM, GT, CTM, MONGOOSE a SCHWINN. Sme exkluzívnym predajcom renomovanej americkej značky MARIN na západnom a fracúzskeho výrobcu LOOK na celom Slovensku. V našej predajni ďalej nájdete široký sortiment oblečenia a doplnkov od firiem PEARL IZUMI, FOX, SHIMANO, BONTRAGER, HQBC, CONTINENTAL, ABUS a iných.