Články v kategórii 'Oblecenie' (229 - 240 z 255 článkov)

Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu

PR 17.06.2016 4 493

V dnešnom článku sa trochu bližšie pozrieme na niektoré produkty od českej spoločnosti Silvini Technical Sporstwear. Tá sa zameriava najmä na cyklistiku, beh a bežecké lyžovanie. V týchto oblastiach ponúka kompletný sortiment, ale predpokladáme, že bikerov bude zaujímať hlavne ten prvý spomínaný.
VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku

PR 01.06.2016 6 588

Do nepriaznivého počasia, o ktoré ani u nás samozrejme nemáme núdzu, nám z americkej Kalifornie značka VELOTOZE prináša úplnú novinku - návleky na tretry, určené pre cestnú cyklistiku. Návleky VELOTOZE sú jednoduché latexové návleky vyrábané patentovanou technológiou s inovatívnym spôsobom navliekania na tretry. Tieto návleky by určite nemali chýbať vo výbave žiadneho cestného cyklistu, nakoľko udržať nohy a tretry suché, je za nepriaznivého počasia dôležité.
Bunda - DAINESE ARIA LITE WINDBREAKER - alebo s logom diabla so svätožiarou

PR 26.04.2016 4 873

Mladý Lino chcel provokovať. V katolíckom Taliansku umiestnil do loga - diabla so svätožiarou. Spolu potom ovládli svet. Písal sa rok 1972. Pochopiteľne, vo Vatikáne nikdy žiadnu zákazku nezískal a do dnes mnoho ľudí siahne radšej po inej značke. Stále sú tu však milióny tých, ktorí chcú provokovať, zlostiť a vystúpiť z radu. To len tak na úvod, aby sme si ozrejmili, že v logu nie je líška :-).
POLARIS – Hviezda cyklistického oblečenia

PR 12.04.2016 4 992 1 4

Aj napriek veľkej konkurencii v ponuke cyklistického oblečenia, sa na slovenskom trhu objavuje nový hráč – anglická značka POLARIS a do svojho portfólia ju zaradil Made4bike.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

09.03.2016 9 839 31 21

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky

PR 06.03.2016 7 020 3 3

„To najlepšie pre vás a váš bike….“, tak toto vyjadruje náš live motív, vďaka ktorému prinášame na slovenský trh renomované značky, ktoré dlhé roky pôsobia v cyklistickom odvetví nielen v Európe, ale aj na viacerých kontinentoch.
Limitovaná edícia originálneho majstrovského dresu Petra Sagana už v predaji

05.03.2016 8 665 6 2

Talianska športová odevná značka Sportful, ktorá dodáva oblečenie pre tím Tinkoff, spustila predaj limitovanej edície majstrovského dresu a doplnkov, schválených UCI. Dres aj nohavice sú vyrobené z rovnakých materiálov a technológiou BodyFit Pro, aké sú použité pre oblečenie, v ktorom jazdí Peter Sagan a ďalší členovia tímu Tinkoff, či už pri tréningu alebo v samotných pretekoch.
Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

06.02.2016 10 778 23 45

Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.
Bikovanie v zime: 4. časť - Chlad na nohy - zimný nepriateľ číslo jedna

12.01.2016 11 454 48 52

Asi mi dáte za pravdu, že najviac problematickou časťou tela cyklistu v zime sú práve nohy, resp. chodidlá. Práve oni väčšinou rozhodnú, že výjazd by už bolo najlepšie ukončiť a zamieriť naspäť domov, aj keď ostatné časti tela ešte vládzu. Samozrejme, úplne rovnaký problém mám aj ja a v tomto článku by som rád predostrel, ako sa ho snažím vyriešiť...
Test: Bunda Specialized Element 1.5 - keď sa na jeseň ochladí

20.12.2015 4 196 7 0

Zima nám klope na dvere a v niektorých častiach Slovenska už napadol aj sneh, takže ak chodíte radi bikovať aj v takomto počasí, je výber správneho oblečenia alfou a omegou. Bunda od firmy Specialized by mala ponúkať dostatočnú ochranu pred nepriaznivým počasím, najmä pred silným vetrom. V tejto recenzii uvidíme, či táto bunda obstojí aj v našom testovaní. Specialized Element 1.5 prináša celý rad nových funkcií a inovatívnych vecí. Poďme sa teda na ne spoločne pozrieť.
Inovovaná technológia do nepriaznivého počasia od Castelli a Gore

02.12.2015 6 483 8 8

Presne 1.12. 2015 vydali Castelli a W.L. Gore and Associates prehlásenie o uvedení úplne nového a prelomového produktu na trh. Výsledkom je jedinečné spojenie ochrany, priedušnosti, hmotnosti a minimálnych rozmerov, ktoré zatiaľ na trhu nemajú konkurenciu.
Jeseň – ideálne obdobie, kedy si užiť cyklistiku

12.11.2015 5 664 14 39

Pre profíkov je jeseň väčšinou čas, kedy odložia bicykel do kúta a užívajú si zaslúžené voľno. Pre klasického hobíka je to ideálne obdobie na jazdenie, ak nie azda najlepšie. Počasie sa ustáli a teploty klesnú na rozumnú hranicu – ja osobne som napr. ten typ, ktorému sa ďaleko lepšie jazdí, keď je chladnejšie.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 073)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 870)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 719)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 278)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 590)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 186)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 107)