Články v kategórii 'Oblecenie' (205 - 216 z 255 článkov)

Test: Zateplený dres Santini Vega Acquazero, bunda do sychravého a chladného počasia

07.04.2017 5 369 10 6

Santini vyrába kvalitné cyklistické oblečenie s označením Made in Italy a dokonca aj použité materiály sú vyrobené v Taliansku, nakoľko história a tradície sú pre rodinnú firmu Santini dôležité.
Video: Testovacie dni Guerciotti a Carrera 25-26.3. 2017

25.03.2017 5 263 8

Využite ešte posledné voľné miesta na testovaní talianských bicyklov v MTBIKER centre, ktoré prebieha po oba víkendové dni. Viac informácií na tomto odkaze, alebo si pozrite aj priloženú fotogalériu.
Guerciotti – made in Milano

PR 04.03.2017 4 648

Taliansko je skutočne pre cyklistiku „zasľúbenou“ krajinou a ďalším dôkazom môže byť, resp. už dávno je - značka Guerciotti. U nás nemá ešte tak výrazné meno, no mnohých z vás určite prekvapí bohatá história a rovnako veľmi zaujímavé modely, ktoré ponúka.
SMS Santini – skutočné Made in Italy

PR 21.02.2017 4 451

Zrejme ste si všimli dres v slovenskej trikolóre, ktorý mal na sebe náš Peter Sagan pri zisku svojho prvého majstrovského titulu a tiež pri jeho úspešnej obhajobe. Rovnako ten, ktorý na seba následne slávnsotne „obliekol“ pri vyhlasovaní. Jedno mali tieto dresy spoločné – výrobcu, ktorým je talianska spoločnosť SMS Santini.
Bikovanie v zime: 7. časť - Zimné tretry alebo klasické návleky

13.02.2017 6 356 19 8

Na tému zimy sme už publikovali niekoľko článkov, ja osobne som trochu bližšie predstavil ako bojujem s chladom nôh aj trochu obsiahlejšie. V podstate sú 2 základné možnosti ako ochrániť nohy – buď siahnete po špecializovaných zimných tretrách alebo na svoje klasické letné použijete návleky. V tomto článku by som rád predstavil výhody a nevýhody pre niekoho, kto sa nevie rozhodnúť, ktorým smerom sa vydať, keďže vybavenie nie je samozrejme lacná záležitosť – u koníčka s názvom cyklistika to platí dvojnásobne :).
Bikovanie v zime: 6.časť - Neprefúkavá alebo

Bikovanie v zime: 6.časť - Neprefúkavá alebo "nepriestrelná" bunda – ktorú uživíme viac a kedy?

02.02.2017 8 686 15 8

Na trhu máme momentálne množstvo rôznych materiálov. Niektoré sú odolné iba voči vetru a drobným prehánkach, ďalšie zase totálne „nepriestrelné“. Ktoré sa ale lepšie hodia pre použitie na biku a v ktorých situáciach?
Test: Roeckl Vreden - rukavice do našej pravej zimy

16.12.2016 6 041 17 8

Teploty čoraz častejšie padajú pod bod mrazu a mnohí práve teraz zháňajú teplé rukavice na pravé zimné jazdenie. Zaujímavou alternatívou môže byť model Vreden od Roeckl, ktorý som mal možnosť dlhšiu dobu testovať a ktorý má naozaj čo ponúknuť.
Endura –  keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom

Endura – keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom

PR 15.12.2016 5 102

Endura predstavuje značku, ktorá dokáže ponúknuť oblečenie do každého počasia, vrátane toho zimného a menej priaznivého. Ani sa nie je čomu čudovať, keďže má pôvod v Škótsku, kde vietor, sneh a dážď tvoria neoddeliteľnú súčasť výjazdov.
Bikovanie v zime - malé zhrnutie

08.12.2016 10 429 11 25

Tí ktorí sledujú pozorne tieto stránky si všimli, že na tému zimného jazdenia už som niečo „vypotil“. Lenže zima je tu opäť a tak mi napadlo, kým nebude hotová ďalšia časť, spraviť taký menší sumár. Možno príde vhod niekomu novému, kto práve uvažuje nad tým, či sa oplatí jazdiť aj teraz, alebo bicykel na 3 mesiace mumifikovať.
Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok

PR 06.12.2016 7 394

O tom, ako dlho zostaneme v zime na bicykli vonku, veľmi často rozhodujú naše periférie, teda prsty. Kvalitné zimné rukavice umožnia zostať v sedle poriadne dlhú dobu, aj keď teplota výrazne klesne, takže ich vhodnému výberu sa oplatí venovať pozornosť.
Test: Bunda Dainese - malá, ľahká a s využitím počas väčšiny roka

20.11.2016 5 735 12 -1

Jeseň uderila v plnej sile a v niektorých lokalitách už panuje pravá zima. Prechodné podmienky a hlavne chlad s vlkosťou robia z výbavy na túto časť sezóny trošku alchýmiu. V súčasnosti však už mnohí výrobcovia majú zvládnutú kolekciu aj do týchto podmienok, ponuka je široká, ceny nie práve najmenšie, tak, čo si vybrať?
Test: Dámske kraťasy POLARIS Trail shorts ladies a dres Siren - príjemné a dobre spracované kúsky

14.11.2016 7 517 3

Ak si pozriete web shopy, uznáte, že bikerky v MTB stále trpia slabým výberom vecí na bike. Nehovoriac o tom, že dámy sú vo všeobecnosti náročnejšie na dizajn, výber vecí. Anglická značka POLARIS sa preto snaží prinášať aj pre bikerky kvalitné a pekné oblečenie na bike, či cesťák. Dostali sme pár vecí potestovať a na nasledovných riadkoch sa pozrieme bližšie na to, ako sa im podarili.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 039)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 693)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 256)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 170)