Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Okolo Švajčiarska - P. Sagan víťazom 3. etapy

Slovenský cyklista Peter Sagan zvíťazil na pretekoch Okolo Švajčiarska v pondelkovej 3. etape, ktorá viedla z Martigny do Aarbergu a merala 194,7 km. Dvadsaťdvaročný Žilinčan sa presadil v záverečnom špurte pelotónu, ktorý dostihol dvojicu v úniku 1,6 km pred koncom etapy. Saganovi 250 m pred cieľom vyletela noha z klipsne, ale stihol si ju dať naspäť a predstihnúť všetkých konkurentov.
Okolo Švajčiarska - P. Sagan prišiel o žlté tričko

Portugalčan Rui Alberto Faria Da Costa sa stal víťazom nedeľňajšej druhej etapy na pretekoch Okolo Švajčiarska, ktorá merala 218,3 km a viedla Verbanie do Verbieru. Jazdec tímu Movistar triumfoval pred Fränkom Schleckom (RadioShack-Nissan) z Luxemburska, na treťom skončil Mikel Nieve Ituralde (Euskaltel - Euskadi) zo Španielska.
Peter Sagan po sobote lídrom na Okolo Švajčiarska

Slovenský reprezentant Peter Sagan sa stal víťazom úvodnej individuálnej časovky na pretekoch Okolo Švajčiarska. Dvadsaťdvaročný Žilinčan bol najrýchlejší na 7,3 km dlhej trati v uliciach Lugana. Nedeľňajšiu 2. etapu z Verbanie do Verbier (218,3 km) absolvuje Peter Sagan v žltom tričku vedúceho pretekára.
Peter Sagan na sústredení ladí formu na Tour de France

Slovenský cyklista Peter Sagan sa po piatich etapových prvenstvách na pretekoch Okolo Kalifornie vrátil späť do Talianska, kde absolvuje s kolegami z tímu Liquigas-Cannondale sústredenie v stredisku San Pellegrino. Počas dvoch týždňov sa pripravuje na štart Tour de France.
Peter Sagan v rebríčku UCI na 5. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní svetového rebríčka UCI na 5. mieste. Oproti predchádzajúcemu vydaniu spred Giro d´Italia, na ktorom neštartoval, si jazdec tímu Liquigas-Cannondale pohoršil o jednu priečku. Novým lídrom renkingu sa stal vďaka výsledkom na Gire Španiel Joaquín Rodríguez, ktorý bol doteraz šiesty.
Slovensko nezískalo miestenku na MTB OH 2012

Slovenskí horskí cyklisti sa nepredstavia na olympijských hrách v Londýne. O rozdelení miesteniek informovala na svojom webe Medzinárodná cyklistická únia. Slováci nesplnili ani jednu z podmienok na štart v olympijských pretekoch, ktoré sa uskutočnia 11. a 12. augusta v Essexe. Šancu dostane 50 mužov a 30 žien.
Peter Sagan je rekordérom Okolo Kalifornie

Slovenský cyklista Peter Sagan je rekordérom cyklistických pretekov Okolo Kalifornie. V nedeľu dosiahol na tomto podujatí piaty triumf a celkovo sa na kalifornských cestách radoval osemkrát v kariére. Do tohto ročníka držal rekord so siedmimi prvenstvami Američan Levi Leipheimer. Sagan má za sebou vydarené vystúpenie v zámorí. Po piatich prvenstvách v ôsmich etapách získal zelený dres najaktívnejšieho účastníka.
Sagan dosiahol 5. víťazstvo na Okolo Kalifornie

Cyklista Peter Sagan sa stal víťazom nedeľňajšej záverečnej 8. etapy cyklistických pretekov Okolo Kalifornie, na ktorých získal aj zelený dres najaktívnejšieho pretekára. Sagan dosiahol piate tohtoročné víťazstvo na pretekoch v USA v krátkej rovinatej etape v Los Angeles, ktorá končila pred Staples Centrom.
Okolo Kalifornie - Slováci v sobotu zaostali

Holanďan Robert Gesink zvíťazil v sobotňajšej 7. etape cyklistických pretekov Okolo Kalifornie, ktorá viedla z Ontario na Mt. Baldy a merala 126 km. Jazdec tímu Rabobank urobil dôležitý krok k celkovému prvenstvu na pretekoch kategórie HC, keďže v nedeľu sa očakáva v záverečnej etape šprint celého pelotónu pred Staples Centrom v Los Angeles.
Sagan zdolal Velitsa v súboji o etapové 2. miesto

Slovenskí cyklisti Peter Sagan a Peter Velits zviedli súboj o 2. priečku v 6. etape pretekov Okolo Kalifornie, ktorá viedla z Palmdale do Big Bear Lake a merala 186,3 km. Z víťazstva v etape sa po úspešnom sólovom úniku tešil Francúz Sylvain Georges z tímu AG2R La Mondiale. Slováci bojovali v známom kalifornskom letovisku na čele 40-člennej skupiny, ktorá mala v cieli stratu 28 sekúnd.
P. Sagan prišiel o žltý dres, P. Velits už piaty

Až piata etapa cyklistických pretekov Okolo Kalifornie, ktorou bola časovka na 29,7 km v okolí Bakersfieldu, mala iného víťaza ako Petra Sagana. Slovenský jazdec v službách tímu Liquigas-Cannondale v jazde proti chronometru prišiel aj o žltý dres lídra, z ktorého ho vyzliekol víťaz časovky Dave Zabriskie z USA.
Sagan 7. výhrou v Kalifornii vyrovnal rekord Leipheimera

Aj štvrtá etapa cyklistických pretekov Okolo Kalifornie 2012 mala rovnakého víťaza - Petra Sagana. Slovák v službách tímu Liquigas-Cannondale sa presadil aj v najdlhšej etape tohtoročných pretekov, ktorá viedla zo Sonory do Clovisu a merala 209,6 km, a poistil si vedenie v celkovom poradí. V špurte hlavného pelotónu zdolal podobne ako v utorok Austrálčana Heinricha Hausslera, tretí finišoval ďalší cyklista od protinožcov Michael Matthews.