Najnovšie články z kategórie Pp

Plášte na váš bicykel - pre každého niečo PR článok

Plášte na váš bicykel - pre každého niečo

Hmotnosť, valivý odpor, špeciálne zmesy či dezén s funkciou samočistenia. To sú vlastnosti, ktoré rozhodujú pri výbere nového plášťa. Skontrolujte, či ich po minuloročnej sezóne aj ten váš bicykel nepotrebuje vymeniť.
Oblečte sa na jar - funkčná výbava na začiatok sezóny PR článok

Oblečte sa na jar - funkčná výbava na začiatok sezóny

Podľa mnohých je jar najkrajším obdobím roka a nielen preto, že sa prebúdza príroda, ale aj preto, že začína cyklistická sezóna. Poradíme vám niekoľko základných kúskov oblečenia.
Hardtail okolo 1 000 € - dostupné modely pre všetkých PR článok

Hardtail okolo 1 000 € - dostupné modely pre všetkých

Skutočnosť, že v ponuke mnohých výrobcov je vždy možné nájsť kvalitné modely s výlučne predným odpružením s cenovkou držiacou sa na troch cifrách, je dobrá správa, a to nielen pre začínajúcich jazdcov, ale aj tých, ktorí vedia, čo k radosti z bicyklovania potrebujú.
Výbava pre začiatočníkov - čo sa môže hodiť? PR článok

Výbava pre začiatočníkov - čo sa môže hodiť?

Začiatočníci majú občas problém vybrať si správne veci, ktoré budú potrebovať na prvé výjazdy. Prinášame preto zopár tipov, ktoré by im mali pomôcť v rozhodovaní.
Enduro modely roku 2021 PR článok

Enduro modely roku 2021

Disciplína enduro preverí všetky schopnosti - dokázať vyšliapať až na vrchol kopca a súčasne sa nebáť pustiť dole po technicky vyzývavom teréne. A práve tejto kombinácii sa musia enduro stroje prispôsobiť...
Rukavice a návleky do chladného počasia PR článok

Rukavice a návleky do chladného počasia

Všetci poznáme nepríjemné tuhnutie prstov na nohách alebo na rukách, studený vietor fúkajúci do tváre alebo chlad v týchto mesiacoch. Na to, aby ste takýmto situáciám predišli, potrebujete dostatočnú ochranu, na ktorú sa dnes pozrieme.
Hardtail modely s pohonom Sram - malý výber pre vás PR článok

Hardtail modely s pohonom Sram - malý výber pre vás

Výber sady pohonu nie je jednoduchý. Každý výrobca má svoje špecifikum a bol to americký Sram, ktorý bol priekopníkom v jednoprevodníkových sadách. Práve tie nájdete na hardtailoch v tomto zozname.
Výbava pre jazdu v náročnejšom teréne PR článok

Výbava pre jazdu v náročnejšom teréne

Náročný terén si vyžaduje aj trochu prispôsobiť vybavenie. Či už sú to plášte, ochranné prvky alebo prípadné drobnosti, ktoré vedia pomôcť.
XC rakety v top prevedení - zacielené na pódium PR článok

XC rakety v top prevedení - zacielené na pódium

Sny mnohých z nás ostávajú často len nesplneným cieľom. V cyklistickom svete sú symbolmi takýchto cieľov tie najprepracovanejšie bicykle s inovatívnymi prístupmi a nekompromisnou výbavou.
Výbava a kozmetika na čistenie bicykla PR článok

Výbava a kozmetika na čistenie bicykla

Už sa blíži cyklistická sezóna a s ňou nás čaká aj dôkladná údržba našich bicyklov. Treba nielen dofúkať kolesá, ale ich aj priebežne čistiť a namazať, aby nám znovu robili radosť.
Dámske modely bicyklov do 2 000 €  - skutočne široký výber PR článok

Dámske modely bicyklov do 2 000 € - skutočne široký výber

Ženská cyklistika asi nikdy nemala lepšie podmienky pre rozvoj ako dnes. Výrobcovia ponúkajú celú paletu modelov výlučne určených a navrhnutých pre dámy.
Náradie a servis - tipy pre kutilov PR článok

Náradie a servis - tipy pre kutilov

Nič tak nezhorší náladu, ako keď sa vám niečo na bicykli pokazí a vy zistíte, že nemáte potrebné nástroje. Predchádzajte týmto nepríjemným stavom a zaobstarajte si kvalitné náradie nielen do dielne, ale aj na cesty.