Najnovšie články z kategórie Pp

Oblečenie do chladného počasia - hlavne nezmrznúť PR článok

Oblečenie do chladného počasia - hlavne nezmrznúť

Ak si chcete predĺžiť cyklistickú sezónu aj napriek tomu, že vonku sa teploty postupne blížia k nule, potrebujete kvalitné a teplé oblečenie. A samozrejme netreba zabúdať na vhodné doplnky.
Užite si zimu naplno - výbava pre vás PR článok

Užite si zimu naplno - výbava pre vás

Ak sa ani v zime nedokážete rozlúčiť s vaším bicyklom alebo sa venujete obľúbeným zimným športom, prinášame vám zopár tipov na praktickú zimnú výbavu.
Rukavice do chladného počasia – ruky v teple sú základ PR článok

Rukavice do chladného počasia – ruky v teple sú základ

Môžete mať teplé oblečenie, ale nič tak nepokazí výjazd ako chladný vietor, ktorý vám celý čas fúka na ruky. A preto sú dobré rukavice základom vašej výbavy.
Výbava do jesenných podmienok – sezóna nám ešte nekončí PR článok

Výbava do jesenných podmienok – sezóna nám ešte nekončí

Kvalitné kúsky oblečenia sú na výjazdoch dôležité, rovnako aj niektoré vychytávky, ktoré služia na zvýšenie bezpečnosti a pohodlia.
Dámska výbava pre chladnejšie dni – hlavne ostať v teple PR článok

Dámska výbava pre chladnejšie dni – hlavne ostať v teple

Nastalo obdobie, kedy už začína výrazne ubúdať svetlo a vy pomaly vyberáte zo šatníkov teplejšie oblečenie. Ak však zistíte, že vám chýbajú zateplené nohavice či bunda, prinášame tipy na pár najnovších kúskov.
Maziva do extrémnych podmienok PR článok

Maziva do extrémnych podmienok

Jesenné a samozrejme skoré zimné obdobie je časom, kedy sa neraz všetky živly prírody stretnú v boji proti pohodovému výjazdu. A základom "úspechu" je aj správny výber maziva.
Funkčné prádlo - kvalitný základ PR článok

Funkčné prádlo - kvalitný základ

Bez ohľadu na ročné obdobie alebo vonkajšie teploty, základná vrstva je niečím, bez čoho cyklista málokedy vyrazí. Dôvodom je najmä udržanie tepelného komfortu pri krátkych a, samozrejme, aj celodenných švihoch.
Doplnky na posilnenie imunity a regeneráciu PR článok

Doplnky na posilnenie imunity a regeneráciu

Popri pestrej a vyváženej strave sú doplnky možnosťou, ako uspokojiť nároky tela pri zvýšenej záťaži, akou je napr. cyklistika. Nezáleží na tom, či sa pripravujete na preteky alebo športujete pre dobrý pocit a zdravie.
Bundy do chladnejších podmienok – nenechajte sa prekvapiť PR článok

Bundy do chladnejších podmienok – nenechajte sa prekvapiť

Cyklistika je náročná, pretože kombinuje vysoký výkon a následný vplyv vonkajších podmienok, ako je chlad a vietor. Práve v týchto situáciách vám pomôže tepelne izolačná vrstva, ktorá spĺňa vysoké nároky na funkčnosť.
Plášte na XC a trail – rýchlosť a potrebná istota PR článok

Plášte na XC a trail – rýchlosť a potrebná istota

Ak si radi strihnete preteky v štýle cross-country a preferujete spolu s tým aj ľahké jazdenie na traile, základnými požiadavkami sú predovšetkým nízky valivý odpor, odolnosť voči defektom a dostatočný grip. Máme pre vás niekoľko tipov.
Svetlá ako priorita pri zhoršenej viditeľnosti PR článok

Svetlá ako priorita pri zhoršenej viditeľnosti

Ak už teraz myslíte na mimosezónne dochádzanie do práce, kedy je skoro tma a domov prichádzate za šera, bez svetla to nepôjde. Možno sa inšpirujete z ponuky modelov, ktoré sme vybrali.
Dámske letné dresy - keď teplota stúpa PR článok

Dámske letné dresy - keď teplota stúpa

Máme leto. Obdobie, kedy si bicykle užívame asi najviac a na cestách či lesných chodníkoch strávime každú voľnú chvíľu. Tentoraz sme vybrali pre dámy niekoľko zaujímavých letných dresov.