www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Pp' (205 - 216 z 258 článkov)

Doplnky do chladného počasia

PR 07.11.2017 5 598

Teploty postupne klesajú smerom nižšie, ale s vhodnou výbavou to nemusí byť žiadny problém. Prinášame niekoľko vhodných tipov...
Zopár tipov na výbavu do terénu

PR 04.11.2017 4 464

Ak preferujete hlavne jazdenie v teréne, tak zrejme kladiete väčší dôraz na trochu iné aspekty ako je aerodynamika alebo nízka váha.
Ochrana pred vetrom ako základ

PR 31.10.2017 4 622

V prechodnom období platí, že najdôležitejšia je v prvom rade ochrana pred vetrom, s čím vedia moderné materiály veľmi ľahko pomôcť.
Čiapky a rukavice – nenápadné, ale veľmi dôležité doplnky

PR 29.10.2017 3 280

Vonku sa postupne ochladzuje a na rad tak prichádzajú rukavice a čiapky ako „povinná“ súčasť výbavy.
Doplnky dámskeho šatníka

PR 20.10.2017 2 341

Nežnejšie pohlavie je na bicykli vídať stále častejšie a tento fakt si uvedomujú aj výrobcovia doplnkov.
Doplnky servisu pre tichý chod a ochranu pred vodou

PR 17.10.2017 5 892

Blížiace sa prechodné obdobie a zima zvýšia trochu nárok na pravidelný servis, najmä, ak jazdíte často a v každom počasí. Čo by nemalo chýbať vo vašej výbave?
Zaujímavé novinky v segmente doplnkov

PR 10.10.2017 3 628

V ponuke jednotlivých výrobcov príslušenstva môžeme nájsť množstvo noviniek a niektoré z nich si dnes trochu bližšie predstavíme.
Doplnky na „boj“ s vodou

PR 06.10.2017 3 612

Počasie si nevyberáme, ale niekedy nám vhodne zvolené doplnky pomôžu absolvovať výjazd aj vtedy, keď to vonku na bicyklovanie veľmi nevyzerá...
Dojazdové svetlá  – kompaktné, a pritom výrazne zvyšujúce vašu bezpečnosť

Dojazdové svetlá – kompaktné, a pritom výrazne zvyšujúce vašu bezpečnosť

PR 02.10.2017 5 040

Bezpečnosť je pri pohybe na cestách prvoradá, najmä, keď sú dni čoraz kratšie. Kompaktné svetlá ju dokážu výrazne zvýšiť, a pritom na bicykli nikde neprekážajú...
Doplnky pre jazdu v noci a za zhoršených svetelných podmienok

PR 12.09.2017 4 794

Jazdenie vo večerných hodinách otvára možnosti, ako si užiť cyklistiku aj pre poriadne „zaneprázdnených“ a vhodnými doplnkami môžeme svoju bezpečnosť výrazne zvýšiť.
Doplnky na jazdu v „psom“ počasí

PR 03.09.2017 7 397

Jazdiť sa dá, aj keď nie je úplne ideálne počasie, rovnako mnohým vôbec nevadí ani dážď. Niektoré doplnky môžu v tomto prípade výrazne pomôcť a zvýšiť komfort.
Vhodné doplnky na základný servis a údržbu

PR 26.08.2017 5 221

Aj keď nie každý sa púšťa do veľkých opráv, niektoré časti vybavenia možno stoja za zvážanie. Prinášame vám niekoľko tipov na vhodné produkty.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 832)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 632)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 619)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 454)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 169)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 099)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 296)