www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Pp' (241 - 252 z 258 článkov)

Zaujímavé doplnky a tuning

PR 25.10.2016 8 808

Tohtoročná sezóna sa nám pomaly neúprosne končí a so skracovaním dĺžky slnečného svitu a poklesu vonkajšej teploty tak máme viac času na nekonečný bikerský kolobeh - a to servisovanie a vylepšovanie bicyklov počas dlhých zimných mesiacov. Ako inšpiráciu vám ponúkame drobnú ochutnávku vybraných dielov a vychytávok stojacich za povšimnutie.
Jesenné doplnky cyklistického šatníka

PR 19.10.2016 9 069

Vonku sa už pomaly ochladzuje a trochu viac dvíha vietor. To samozrejme nie je žiadny dôvod, aby sme prestali jazdiť, len stačí doplniť šatník o niektoré vhodné doplnky. Ponúkame preto zopár zaujímavých tipov.
Doplnky k bicyklu – základný servis a starostlivosť

PR 08.10.2016 10 322

Kúpou samotného bicykla to samozrejme nekončí. Aby všetko fungovalo, je potrebné si zaobstarať aj nejaké základné príslušenstvo. Či už také, ktoré potrebujeme so sebou pri výjazde alebo ako súčasť domáceho servisu. V dnešnom predstavení sa pozrieme na zopár tipov.
Športové nápoje pre kratšie, ale aj dlho trvajúce výkony

PR 01.10.2016 5 788

Pitný režim je jednoducho základ a platí to najmä pri každom dlhšie trvajúcom športovom výkone. Navyše, cyklistika patrí svojou dĺžkou a aj energetickým výdajom medzi tie najnáročnejšie a tomu sa snažia výrobcovia prispôsobiť svoje produkty. Na niektoré z nich sa pozrieme v dnešnom prehľade.
Mazivá vhodné do blata, ale aj suchého a prašného prostredia

PR 17.09.2016 7 670

Správane zvolené a aplikované mazivo je základný faktor úspešného výjazdu. Suchá a škrípajúca reťaz nikdy na nálade nepridá, čo s pribúdajúcimi kilometrami platí dvojnásobne. Na druhej strane, kompletne čierny pohon od oleja a nalepené nečistoty len zbytočne znižujú životnosť komponentov. V dnešnom článku si priblížime zopár olejov určených do mokrého, ale aj prašného prostredia. Stačí si len dobre vybrať...
Energetické gély – prídu vhod, najmä, ak sa zdvihne tempo

PR 09.09.2016 7 293

Energetické gély sú v cyklistike, ale aj v iných športoch veľmi populárne. Prídu vhod, keď sa poriadne zdvihne tempo, prípadne ako rýchla záchrana, keď už nie je čas na trávenie a potrebujeme dávku energie. Niektoré dodajú okrem energie aj základné elektrolyty, prípadne kofeín a sú vhodné tiež na podporu dlhšie trvajúceho výkonu.
Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy

PR 20.08.2016 7 360

V množstve rôznych modelov je výber vhodného plášťa taká malá veda. V dnešnom predstavení produktov sa stručne pozrieme na niektoré zaujímavé cestné plášte určené hlavne na každodenný tréning a hltanie kilometrov.
Chrániče kolien vhodné pre enduro a AM

PR 06.08.2016 7 304

Chrániče patria medzi základnú výbavu každého enduro jazdca. Vlastnosti, ktoré by takéto chrániče mali mať, sú samozrejme dostatočná ochrana, nízka hmotnosť a ergonomický tvar pre ľahší pohyb. Bonusom je použitie špeciálnych inteligentných materiálov, ktoré pri náraze stvrdnú, ale bežne sú mäkké a pohodlné, príkladom je materiál D3O. Pozrite si vybrané modely chráničov kolien známych značiek, prevažne vhodné na enduro jazdenie alebo AM.
Fotochromatické okuliare - už netreba riešiť, či je práve šero alebo svieti slnko

PR 31.07.2016 16 098

Pri výjazde je fajn, ak sa človek nemusí sústrediť na nič iné ako na samotnú jazdu. Tomu sa prispôsobili dokonca aj výrobcovia okuliarov so svojou ponukou fotochromatických modelov, vďaka ktorým už netreba riešiť, či je práve šero alebo bude svietiť slnko a ktoré sklá si vziať. V dnešnom prehľade produktov si niektoré modely stručne predstavíme.
Prehľad prilieb v štýle All Mountain

PR 24.07.2016 3 585

V dnešnom prehľade produktov sa trochu bližšie pozrieme na niektoré modely prilieb určených pre MTB, resp. All Mountain. Ich spoločným znakom je najmä zvýšená ochrana zadnej časti hlavy, ktorá pri cestných prilbách chýba. Daňou za zvýšenú ochranu je nepatrne vyššia hmotnosť, ktorá ale pri pohodových výletoch v horách nebude na obtiaž. Taktiež pri väčšine nechýba špeciálny port na uchytenie kamery a o čosi väčší a nastaviteľný šilt.
Celoodpružené bicykle do 3 000 € - rozumná výbava za rozumný peniaz

PR 15.07.2016 10 683

Prechod na celodpružený bike ponúka úplne nové možnosti jazdenia a je snom mnohých. Tieto modely sú ale vždy o dosť drahšie ako „pevní“ kolegovia, ale netreba ísť vždy do extrémov. V dnešnom predstavení sa pozrieme na niektoré celoodpružené bicykle, ktoré ponúkajú už kvalitné jazdné vlastnosti a rozumnú výbavu.
Univerzálne AM/Enduro plášte

PR 13.07.2016 6 784

Kategória all mountain a enduro zažíva v poslednom čase skutočný boom. Tomu sa samozrejme prispôsobujú aj výrobcovia, ktorí pre potreby užívateľov ponúkajú široký segment produktov a medzi tie hlavné patria najmä plášte.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 273)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 535)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 336)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 213)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 313)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 067)