Najnovšie články z kategórie Pp

Výbava pre najmenších – bezpečnosť, komfort a ochrana PR článok

Výbava pre najmenších – bezpečnosť, komfort a ochrana

Už dávno je preč doba, kedy sa výbava pre deti dala zrátať na prstoch jednej ruky. Dnes je výber naozaj široký a prinášame niekoľko rôznorodých tipov.
Okuliare - nezabudnite chrániť svoj zrak PR článok

Okuliare - nezabudnite chrániť svoj zrak

Do povinnej výbavy každého cyklistu by mali patriť okuliare a dnes vám prinášame niekoľko typov.
Sezóna v plnom prúde a kilometre pribúdajú PR článok

Sezóna v plnom prúde a kilometre pribúdajú

Vyšší počet hodín v sedle je ten najlepší dôkaz kvalitnej sezóny, ale rovnako kladie aj väčšie nároky na výbavu a vhodné doplnky.
Výbava do horúceho počasia – jazdite stále komfortne PR článok

Výbava do horúceho počasia – jazdite stále komfortne

Väčšina z nás má práve v lete najviac času, kedy sa môže venovať svojej "dvojkolesovej" záľube. Teploty sa často šplhajú až do nepríjemných výšok, a preto je dôležité prispôsobiť tomu aj výbavu.
Základná ochrana na trail - čo by nemalo chýbať v náročnom teréne? PR článok

Základná ochrana na trail - čo by nemalo chýbať v náročnom teréne?

Pri jazde by sme vždy mali dbať v prvom rade na vlastnú bezpečnosť, s čím vedia veľmi dobre pomôcť rôzne ochranné prostriedky.
Výbava do dažďa a náročných podmienok PR článok

Výbava do dažďa a náročných podmienok

Nepriaznivé podmienky nemusia znamenať, že zostanete doma alebo sa vrhnete na trenažér. Stačí sa vhodne pripraviť a vybaviť.
Dámska volenka - aby bola jazda v sedle komfortná PR článok

Dámska volenka - aby bola jazda v sedle komfortná

Žien v cyklistike postupne pribúda, čo výrobcov oblečenia a doplnkov motivuje k tvorbe špecifických kúskov.
Výber letných dresov - aby sme sa v lete neuvarili PR článok

Výber letných dresov - aby sme sa v lete neuvarili

Počas horúcich letných dní je dôležité zvoliť správne oblečenie na výjazd, obzvlášť, ak v sedle plánujeme stráviť dlhší čas.
Pitný režim a regenerácia - základné stavebné prvky športového výkonu PR článok

Pitný režim a regenerácia - základné stavebné prvky športového výkonu

Tieto dva pojmy patria medzi tie kľúčové pri športovom výkone a tréningu. Predstavíme si niekoľko doplnkov, ktoré vedia pomôcť a podporiť vaše úsilie.
Doplnky na servis a základnú starostlivosť o bicykel PR článok

Doplnky na servis a základnú starostlivosť o bicykel

Starostlivosť o bicykel je pre mnohých bikerov neobľúbenou, ale povinnou súčasťou ich záľuby v jazdení.
Horské bicykle do 850 € - veľa muziky za málo peňazí PR článok

Horské bicykle do 850 € - veľa muziky za málo peňazí

Nie sú potrebné hneď vysoké sumy, ak vás zlákala horská cyklistika a chcete sa jej začať pravidelne venovať.
Výbava na trail – ak preferujete v prvom rade terén PR článok

Výbava na trail – ak preferujete v prvom rade terén

Sezóna je v plnom prúde a možno potrebujete doplniť niektorú časť výbavy. Prinášame niekoľko tipov v prípade, že vás to ťahá hlavne do terénu a hôr.