Najnovšie články z kategórie Predstavenia bicyklov a výbavy

Video: Bianchi Aria eRoad - kondička na zavolanie

Aria v sebe spája cestný bicykel s príchuťou ebiku a tak vám pomôže v tých najťažších stúpaniach, teda práve vtedy, keď to budete najviac potrebovať.
Video: Kellys Tygon 70 – v duchu najnovších trendov PR článok

Video: Kellys Tygon 70 – v duchu najnovších trendov

Progresívna geometria alebo kompletne integrovaná batéria patria medzi hlavné prvky nového a pre značku prelomového ebiku. Zatiaľ len krátka ukážka, čoskoro sa môžete tešiť na podrobnejší redakčný test.
Shimano SLX M7100 - moje prvé zoznámenie s 12 rýchlosťami

Keď prišla ponuka na testovanie novej sady od Shimana, tak som neváhal ani sekundu a hneď sa podujal, že ju prevetrám. Zatiaľ prinášam dojmy z prvotného zoznámenia.
Wilier Cento1NDR - elegantný Talian zameraný na pohodlie

Tento model cieli najmä na komfort, čomu je prispôsobená nielen geometria, ale aj samotná konštrukcia rámu vychádzajúca z modelu Cento10NDR.
Video: Marin Nicasio - ideálny doplnok k veľkým zdvihom

Aj jazdci, ktorí preferujú náročný technický terén a poriadny zdvih, majú niekedy chuť si len tak pojazdiť po okolí, prípadne spestriť svoj tréning. To všetko vie pokryť model Nicasio.
Video: Cannondale CAAD 13 - hliník vracia úder!

Kto si myslel, že nový model svetovej značky musí byť len z karbónu, bude prekvapený! Ako vyzerá hliníkový rám, ktorý prebral geometriu ladenú vo veternom tuneli?
Novinka: Liv Pique 29 pre rok 2020 - celoodpružený XC model pre dámy

Výrobca Liv, ktorý má svoje korene v cyklistickom gigantovi Giant, predstavil unikátny rad horských bicyklov, uspôsobených práve pre ženy s označením Pique 29.
Video: Pruženie na cestnom bicykli - Wilier Cento10NDR

Pohodlie sa ako základná vlastnosť derie stále do popredia a to aj na výrazne športových modeloch. Dôkazom toho je aj tento Wilier s originálnym konceptom ACTIFLEX.
Video: Rock Machine STORM e60-29 - dostupný univerzál

Elektrobicykle sa stávajú čoraz populárnejšími aj v našich končinách a stále viac a viac ľudí hľadá dostupnú alternatívu. Jednu takú vám predstavíme.
Video: Felt Edict 1 - spoločník na preteky a do hôr

Tento stroj ste mohli vidieť už vo viacerých videách z akcií a dnes sa na neho pozrieme trochu bližšie.
Video: Giant Liv Embolden E+1-19 - aj dámy si zaslúžia pohodlie

130 mm zdvih umožní užiť si ako aj bežné cestičky, tak aj náročnejší terén. Najmä v spojení s výkonným pohonom od výrobcu Yamaha.
Video: My Boo - EKO bicykel, ktorý neprehliadnete

Pri výbere nového bicykla väčšina ľudí zvažuje, či ísť cestou hliníka a vyššej výbavy, alebo karbónu osadeného nižšou sadou. Možností však môže byť prekvapivo viac...čo tak rám bambusový?