www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Reportaz' (673 - 684 z 896 článkov)

Di Luca víťazom Gira

04.06.2007 611 0

Talian Danilo Di Luca sa stal prvýkrát v kariére víťazom prestížnych cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorých nedeľňajšiu záverečnú 21. etapu z Vestone do Milána (185 km) vyhral jeho krajan Alessandro Petacchi. Di Luca, jazdiaci vo farbách tímu Liquigas, dosiahol najväčší úspech svojej kariéry.
DH Polomka - fotoreport

23.05.2007 1 277 0

RIDE Cup odštartoval tohtoročnú sezónu 20. mája pretekmi na Polomke, ktoré sa odohrali za takmer ideálneho počasia a za mega účasti 277 pretekárov! Na tejto hravej a vynikajúcej trati boli oproti roku 2006 urobené len dve zmeny: 1. bol upravený odraz dvojvlny v strede trate, 2. pred cieľovou cestou bol namontovaný klasický RIDE znak - umelý jump "heliporter".
Old Spice Afrika Expedícia - report #3

24.04.2007 904 0

Radšej bratislavské cesty s jamami, ako tá dnešná zlá poľná cesta „a la Namíbia“. Zatiaľ sme nemohli nič povedať na kvalitu tunajšej cesty, lebo napriek tomu, že skoro všetky boli poľné , mali sme dobré tempo. Dnes sme však neustále zapadali do hlbokých jám plných prachu a slalomom ich obchádzali, hľadajúc rovnú cestu.
Old Spice Afrika Expedícia - report #2

19.04.2007 840 1 0

... V 40° horúčave sme šľapali ako roboti. Pred všetkými sa objavila fatamorgána v podobe kabínky so studenou vodou. Pustú krajinu nahradila čarokrásna rozprávková dedinka. Vysilení sme sa hneď ponáhľali k vode, aby sme svoje rozhorúčené a uvanené telá obdarili sprchou. Otočili sme kohútikmi a prišlo nám zle ..... tiekla z nich horúca voda.
Doplnené: Barényi víťazom úvodu SP v Seredi

15.04.2007 1 089 2 0

Milan Barényi zo ŽP Šport Podbrezová sa stal víťazom úvodných pretekov Slovenského pohára v horskej cyklistike v disciplíne country cross, ktoré sa konali vo Vinohradoch pri Seredi. Barényi triumfoval so štvorsekundovým náskokom pred českým šampiónom Pavlom Boudným.
Vzorky od Fuentesa patria Ullrichovi

04.04.2007 657 0

Vzorky krvi nájdené v kancelárii španielskeho lekára Eufemiana Fuentesa, ktorý je hlavnou postavou v známom dopingovom škandále "Operation Puerto", podľa analýzy DNA patria bývalej cyklistickej hviezde Janovi Ullrichovi.
Gavenda najlepší aj v roku 2006

02.04.2007 865 0

BRATISLAVA 1. apríla (SITA) - Strieborný medailista z minuloročných majstrovstiev sveta juniorov v cyklokrose Róbert Gavenda sa stal cyklistom roka 2006 a obhájil tak svoje prvenstvo z predošlého ročníka ankety. Za cyklistický talent roka vyhlásili Juraja Sagana, ktorý bol deviaty v pretekoch jednotlivcov na majstrovstvách sveta juniorov na ceste v belgickom Spa-Francorchamps.
Continent Expedition - report #1

25.03.2007 804 4 0

V lietadle som práve rozmýšľal nad tým, že my teraz za necelých 11 hodín priletíme na miesto, z ktorého sa budeme vracať 5 mesiacov. Cesta späť nás bude stáť veľa síl, oči budeme mať plné sĺz a možno budeme aj krv potiť.
Štart ProTour zachránený, strany sporu sa dohodli

06.03.2007 717 0

Predstavitelia Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI), organizátori pretekov a zástupcovia najlepších tímov odvrátili krízu, do ktorej sa rútila svetová cyklistika. Na trojstrannom stretnutí v Belgicku dospeli jeho účastníci k dohode, ktorá umožní tímom s licenciou štart na pretekoch seriálu ProTour. "Na Paríž - Nice nebudeme chýbať," víťazoslávne oznámil Patrick Lefevere, prezident Asociácie medzinárodných profesionálnych cyklistických tímov (IPCT), ktorá schôdzku iniciovala.
Doplnené - SP: V Manchestri tri domáce prvenstvá

25.02.2007 605 0

Majster sveta a olympijský víťaz Chris Hoy z Veľkej Británie preukázal na domácej dráhe v Manchestri svoje kvality a stal sa víťazom piatkových pretekov na 1 km s pevným štartom v rámci záverečného štvrtého podujatia Svetového pohára v dráhovej cyklistike. Rýchlostným priemerom 58,536 km/h zvládol kilometer za 1:01,500 min a o 35 stotín sekundy zdolal Francúza Francoisa Pervisa.
Cyklokros - MS : Sagan 10., Gavenda 13., Kováč 22.

28.01.2007 1 679 0

Slovák Peter Sagan potvrdil príslušnosť k svetovej špičke a na majstrovstvách sveta v cyklokrose v belgickom Hooglede-Gitse obsadil v pretekoch junioroch 10. priečku. Z titulu majstra sveta sa tešil domáci Belgičan Joeri Adams, ktorý sa presadil v záverečnom špurte vedúcej štvorčlennej skupiny. Adams, ktorého počas pretekov nebolo príliš na čele vidno, potvrdil úlohu najväčšieho favorita pretekov
Doplnené: SP: Slováci v šprinte neuspeli

21.01.2007 701 0

Slovenským reprezentantom Jaroslavovi Jeřábkovi a Petrovi Bazálikovi sa nepodarilo postúpiť z kvalifikácie šprintu jednotlivcov do vyraďovacej fázy na tretích pretekoch Svetového pohára v dráhovej cyklistike v Los Angeles. Na drevenej dráhe na predmestí kalifornského veľkomesta v Corsone dosiahol Jeřábek 29. najlepší čas 10,886 s, Bazálik bol výkonom 11,046 s o jedenásť priečok horší. Víťazom šprintu sa napokon stal Francúz Gregory Bauge.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 811)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 566)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 478)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 371)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)