Články v kategórii 'Reportaz' (685 - 696 z 896 článkov)

Doplnené: Pereiro Sio očistený!

21.01.2007 732 3 0

Dopingový škandál okolo vlaňajšieho ročníka cyklistických pretekov Tour de France nabral nový smer. Španiel Oscar Pereiro Sio, ktorý finišoval na Elyzejských poliach v Paríži v konečnom poradí na druhom mieste, bol podľa štvrtkového vydania francúzskeho denníka Le Monde dvakrát v priebehu podujatia pozitívne testovaný na látky nachádzajúce sa bežne v liekoch proti astme.
Doplnené: Kováč po premiérovom titule skompletizoval zbierku

07.01.2007 558 0

K titulom majstra Slovenska na ceste i časovke do vrchu pridal Maroš Kováč z Dukly Trenčín aj zlato z národného šampionátu v cyklokrose, keď v nedeľu vyhral v Prievidzi majstrovské preteky v kategórii elite. Dvadsaťdeväťročný cyklista vybojoval v teréne svoj premiérový titul a úspešne tak zavŕšil úspešnú sezónu na domácej scéne. Doplnené o euróspke národné majstrovstvá
SP: Slováci z Moskvy s jedenástimi bodmi

17.12.2006 898 0

Jedenásť bodov do hodnotenia Svetového pohára si odvážajú slovenskí dráhoví cyklisti z druhých pretekov štvordielneho seriálu v Moskve.
Najlepší výsledok dosiahol na olympijskom velodróme v Krylackom Jozef Žabka, ktorý obsadil v bodovacích pretekoch jednotlivcov 5. miesto a vybojoval svojich prvých šesť bodov do hodnotenia SP 2006/07. Čerstvý mladomanžel z AŠK Dukla Trenčín vyťažil zo svojho úniku, keď dal spolu s ďalšími štyrmi jazdcami zvyšku štartového poľa jedno kolo, za čo dostal navyše 20 bodov.
Z Čech až na konec světa.

10.12.2006 837 1 0

Dvojice cyklistických veteránů František Šesták /64/ ze Sedlice u Blatné a František Hejtmánek /63/ z Tažovic se koncem června 2005 vrátila ze své cesty západní Evropou. Svou jízdou, která započala 18.dubna od zámku v Blatné chtěli připomenout myšlenku míru, přátelství a vzájemné úcty mezi národy. V roce 2005 totiž uplynulo 54O let od historické události, kdy se poselstvo českého krále Jiřího z Poděbrad, vedené pan Jaroslavem Lvem z Rožmitálu vydalo na svou pouť. Již tehdy hlásalo ideu sjednocené Evropy, život v míru a další ušlechtilé návrhy, které v současné době došly svého naplnění. Předlohou sestavování plánu cesty cyklistů byla kniha Aloise Jiráska "Z Čech až na konec světa".
SPORT Life 2006 očami Jubeho

13.11.2006 772 0

Komu nestačilo 160 fotiek z fotoreportu Mirca, ten tu nájde ďalších 240 fotografií z tohtoročného Sportlife v Brne. Takže, nech sa páči, tu už si snáď každý nájde "to svoje".
SPORT Life 2006

11.11.2006 822 3 0

Sport life sa stáva naozajstným vrcholom bikovej výstavníckej sezóny v Čechách. Tento ročník tento trend len a len potvrdil. Prinášame 160 fotografií z výstavy. Nájdete tu tradičné záležitosti i perly ako Ridley, Orbea, kopu Scottov, Nicolai, Pell's no a samozrejme aj pár hostesiek...
Armstrongove najťažšie preteky - maratón v New Yorku

07.11.2006 694 0

Medzi 38 368 bežcami na trati maratónu v New Yorku nechýbal ani legendárny cyklista Lance Armstrong. Napokon sedemnásobný víťaz Tour de France svoj cieľ aj napriek fyzickej únave splnil a časom 2:59:36 h pokoril trojhodinovú bariéru. Kým v cyklistike chcel byť Armstrong vždy čo najvyššie, v maratóne také plány nemal. V cieli ho napokon klasifikovali na 869. mieste. V záverečných metroch mal skvelú podporu publika a bolo vidno, že mu maratón dal riadne zabrať.
CYKLOKROS-SP: Gavenda štvrtý v Trevise, štyria Slováci bodovali

04.11.2006 610 0

Francúz Francis Mourey sa stal víťazom štvrtých pretekov Svetového pohára v cyklokrose v talianskom Trevise. Francúzsky šampión sa presadil v záverečnom súboji na páske s duom favorizovaných Belgičanov Svenom Nijsom a Erwinom Verveckenom. "Pred finišom som si veľmi veril. Vedel som síce, že Nijs a Vervecken ma môžu spoluprácou zablokovať, napokon mi to vyšlo a som šťastný," uviedol v cieli Mourey
Valverde, CSC a Španielsko víťazmi ProTour 2006

18.10.2006 766 0

Španiel Alejandro Valverde sa stal celkovým víťazom 2. ročníka cyklistickej série ProTour. Jazdec tímu Caisse d´Epargne nazbieral aj vďaka víťazstvám na pretekoch Liege - Bastogne - Liege, Valónskom šípe či druhým miestam na Okolo Španielska a Vuelte al Pais Vasco celkovo 285 bodov, o 72 viac ako jeho krajan Samuel Sanchez na 2. mieste. Jazdec tímu Euskaltel sa na konečnú striebornú pozíciu posunul vďaka 2. priečke na Okolo Lombardie, posledných pretekoch sezóny.
Šarišský cyklomaratón

03.10.2006 1 272 21 1

Čertovicu mám rád. Nemyslím salámu, lebo aj tú mám rád, ale sedlo v Nízkych Tatrách medzi Liptovom a Pohroním. U nás, v Hrádku pri pošte, spustím stopky a po 22 kilometroch ich zastavím. Je to asi 590 metrové prevýšenie, trápim sa niečo cez hodinu. V septembri som si to skúsil takto 10 krát. Keď som chcel výdatnejšie kvapky, zbehol som ešte na brezniansku stranu. Cyklomaratón nie je prechádzka ružovou záhradou, treba sa pripraviť...
DH Podkonice - fotoreport

24.09.2006 819 3 0

Príčinou krásneho počasia a ďalších okolností som sa v sobotu ocitol kúsok od BB, v malebnej dedinke Podkonice. Tradičné ukončenie DH sezóny na tradične vynikajúcej trati a s tradične vynikajúcou atmosférou si nenechalo ujsť aspoň 120 jazdcov a stovky divákov. 160 fotiek
21. etapu Vuelty vyhral Zabel, celkový triumf Vinokurova

17.09.2006 823 0

Kazach Alexander Vinokurov zaznamenal v nedeľu svoj najväčší úspech kariéry, keď sa stal víťazom cyklistických pretekov Okolo Španielska. Na populárnej Vuelte, treťom podujatí Grand Tours triumfoval s náskokom 1:12 min pred domácim favoritom Alejandrom Valverdem, tretí skončil Andrej Kasečkin

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 901)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 732)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 627)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 179)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 425)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 105)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 972)