Články v kategórii 'Reportaz' (697 - 708 z 899 článkov)

Šarišský cyklomaratón

03.10.2006 1 273 21 1

Čertovicu mám rád. Nemyslím salámu, lebo aj tú mám rád, ale sedlo v Nízkych Tatrách medzi Liptovom a Pohroním. U nás, v Hrádku pri pošte, spustím stopky a po 22 kilometroch ich zastavím. Je to asi 590 metrové prevýšenie, trápim sa niečo cez hodinu. V septembri som si to skúsil takto 10 krát. Keď som chcel výdatnejšie kvapky, zbehol som ešte na brezniansku stranu. Cyklomaratón nie je prechádzka ružovou záhradou, treba sa pripraviť...
DH Podkonice - fotoreport

24.09.2006 820 3 0

Príčinou krásneho počasia a ďalších okolností som sa v sobotu ocitol kúsok od BB, v malebnej dedinke Podkonice. Tradičné ukončenie DH sezóny na tradične vynikajúcej trati a s tradične vynikajúcou atmosférou si nenechalo ujsť aspoň 120 jazdcov a stovky divákov. 160 fotiek
21. etapu Vuelty vyhral Zabel, celkový triumf Vinokurova

17.09.2006 826 0

Kazach Alexander Vinokurov zaznamenal v nedeľu svoj najväčší úspech kariéry, keď sa stal víťazom cyklistických pretekov Okolo Španielska. Na populárnej Vuelte, treťom podujatí Grand Tours triumfoval s náskokom 1:12 min pred domácim favoritom Alejandrom Valverdem, tretí skončil Andrej Kasečkin
Piešťanský bikros 2006 - fotoreport

16.09.2006 1 056 0

Dnes sa v Piešťanoch na bikroske za naším najkrajším sídliskom uskutočnili preteky v bikrose/4X. Viac-menej regionálna súťaž však pripravila kvalitné podíváníčko pre odhadom 200 divákov a niekoľko desiatok jazdcov a letcov... 180 fotiek, doplnené výsledky
Orientačný horský pochod v Trenčianskych Tepliciach

11.09.2006 732 31 0

Už počas maratónu ma napadali titulky pre tento report a zďaleka nie všetky boli uverejniteľné. Asi jedna z najnáročnejších (fyzicky i psychicky) tratí, akú som kedy išiel. Výškový profil pripomínajúci EKG a poctivé dávky blata dali zabrať úplne všetkým a bolo umenie dostať sa do cieľa... DOPLNENÉ výsledky a ďalšie fotky
SP: Vitko, Števková a Polc bodovali v Schladmingu

10.09.2006 800 2 0

Slovenský horský cyklista Matej Vitko obsadil na finálových pretekoch Svetového pohára v rakúskom Schladmingu v disciplíne four cross 11. miesto. Druhý Slovák Filip Polc obsadil v záverečných bojoch sezóny konečné 20. miesto, keď nepostúpil z osemfinálovej jazdy. V cross-country žien bodovala po štvrtý raz v sezóne olympionička z Atén 2004 Janka Števková, ktorá zásluhou 35. miesta zopakovala svoj druhý najlepší výsledok z aktuálnej sezóny z belgického Spa.
Na Zelenej stope v Banskej Bystrici

04.09.2006 1 166 37 0

Je to mesiac ako som začal jazdiť cyklomaratóny. Idem svoj štvrtý, zase dlhú trať. Sandále som pochoval a diskusia v komentároch vo mne vyvolala túžbu po tretrách. Tak som v piatok večer vykrútil štople z kopačiek a našróboval som nové kufre, čo mi ostali z mladosti...
Report DH Bratislava

04.09.2006 1 411 0

Specialized DH Cup 2006 bol úspešne ukončený šiestym kolom v Bratislave. Ráno mierne postrašil dážď a búračka BA gangstaz ;) (gangstri neodhadli povrch vozovky, dali “do”, zatarasili prístupovú cestu na Železnú studienku a tým spôsobili, že pár jazdcov meškalo na “zahrievacie jazdy” a prezentáciu...), ale zvyšok dňa bol bez kvapiek a bez problémov.
Na dlhej v Košiciach

29.08.2006 1 644 9 0

Po dvoch týždňoch od Horala mi na opasku pribudla ďalšia dierka a na hlave nová prilba. Nebolo jednoduché si nejakú vybrať. Skúšal som tie za pár stovák i tie za pár tisíc. Že drahšia je lepšia vždy neplatí. Prilba proste musí sedieť. Našiel som ju v Tescu za 700 korún –ako keby ju robili podľa mojej hlavy. Keď ju mám porovnať s tou koženou len poviem, že obidve rovnako neznášam.
Absolon a Dahleová obhájili tituly v XC - prehľad

27.08.2006 716 1 0

Francúz Julien Absolon obhájil na svetovom šampionáte v horskej cyklistike v Rotorue na Novom Zélande titul majstra sveta v cross country. Olympijský víťaz z Atén 2004 vybojoval už tretie svetové zlato v rade. Absolon v pretekoch od úvodného kola viedol a napokon vyhral pred Švajčiarom Christophom Sauserom o 43 sekúnd. Bronz si vybojoval Švéd Fredrik Kessiakoff.
Report DH Veľká Rača

21.08.2006 825 0

Slovenský pohár v DH pokračoval slnečným piatym kolom na Veľkej Rači. Jazdilo sa na úplne novej trati s dĺžkou 1650m a prevýšením 350m. Po úvodných pár sto metroch na zvážnici s retardérom sa vhuplo do prvého lesa, kde bolo množstvo prírodných vĺn a koreňov. Asi po 300m nasledovalo rúbanisko s dvomi umelými dvojvlnami, na ktorých nejeden jazdec nechal zadné koleso (rozumej rozbité zadné koleso) a kde si svoje odkričalo kvantum divákov.
Moje dobrodružstvo na IRONbiku 2006

20.08.2006 1 715 16 0

Miesto preteku: Alpská oblasť na hraniciach Talianska a Francúzska. Preteky začínali nočným prológom v historickom centre mesta Saluzzo. Nasledujúcich 7 etáp sa išlo štýlom Rellye naprieč Alpami zo Saluzza do Bardonecchie na trase dlhej 620 km s prevýšením 28 000 m...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 093)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 896)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 736)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 299)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 605)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 203)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 119)