www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Reportaz' (709 - 720 z 896 článkov)

Cica nežer! Skús cyklomaratón!

09.08.2006 1 266 14 0

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

07.08.2006 1 281 12 0

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.
Potvrdené: Víťaz Tour Floyd Landis dopoval

27.07.2006 953 3 0

Víťaz 93. ročníka cyklistických pretekov Tour de France Američan Floyd Landis mal pozitívny aj test B-vzorky a príde o celkové prvenstvo v týchto prestížnych pretekoch. Doplnené 9.8 o 00:00: Landis stráca nádej, spriada špekulatívne teórie
Tour de France 2006 pozná svojho víťaza

23.07.2006 669 0

Američan Floyd Landis sa stal celkovým víťazom 93. ročníka cyklistických pretekov Tour de France, ktoré vyvrcholili v nedeľu na Elyzejských poliach v Paríži po 3656 km. Už ôsmy rok po sebe tak prvenstvo z Tour putovalo do USA, Landis nadviazal na Armstrongovu sedemročnú éru.
Author Bikemaratón Karpatský Vlk 2006

18.07.2006 438 7 0

Po roku sa opäť konal bikemaratón Karpatský vlk. Bol to štvrtý ročník a zároveň bol posledným podujatím tohtoročného Author cup-u. Prezentácia sa konala už tradične v bufete na vrchole zjazdovky prebiehala ako to už býva zvykom bez problémov.
MSR v DH - Donovaly 17.6.2006

17.07.2006 449 0

Dňa 16.7.2006 sa v lyžiarskom stredisku Donovaly konali Majstrovstvá SR v zjazde... Pretekárov prišlo 172 zo štyroch krajín a počasie bolo, až na chvíľkový nárazový vietor, akurát. Preteky, podľa mňa, prebehli v totálnej pohode a myslím si, že riders a diváci boli spokojní.
H-Triathlon 2006

10.07.2006 465 2 0

Vždy ma lákala trojkombinácia plávanie, bike a beh, najlepšie v terénnom vydaní. Keďže som však nemal nič naplávané a nabehané a chcel som vidieť, čo a ako, vybral som sa ako člen štafety na H-Triathlon do Skalice. Tu nájdete report a fotogalériu z akcie.
M-SR v cross country - Víťazmi Barényi a Števková

09.07.2006 493 3 0

Majstrovstvá Slovenska v horskej cyklistike v disciplíne cross country v Remate pri Handlovej - Tituly v hlavných kategóriách pre Milana Barényiho a Janku Števkovú. Takisto však prinášame výsledky našich nádejí z medzinárodných súťaží, ktorých bolo tento víkend požehnane
TdF: prológ a 1. etapa

03.07.2006 673 0

Víťazom prvej etapy 93. ročníka prestížnych cyklistických pretekov Tour de France sa v nedeľu stal Jimmy Casper. Francúzsky jazdec Cofidisu zdolal v záverečnom špurte 184,5 km dlhej etapy, ktorá mala štart i cieľ v Štrasburgu, Austrálčana Robbieho McEwena (Davitamon-Lotto), tretí skončil Erik Zabel z Milramu.
Tour de France: fakty a čísla

30.06.2006 2 582 1 0

Cyklistické preteky Tour de France napíšu od soboty na 93. ročníku svoju novú éru. Po siedmich víťazstvách v rade na nich bude prvýkrát chýbať Američan Lance Armstrong, ktorý po vlaňajšom triumfe ukončil svoju kariéru a otvoril dvere ďalším adeptom. Tohtoročné preteky ovplyvnil dopingový škandál v Španielsku, po zverejnení zoznamu podozrivých cyklistov viacerí z nich nebudú na Tour štartovať. Favorit tohtoročných pretekov sa po vylúčení Nemca Jana Ullricha z tímu T-Mobile i Ivana Bassa z družstva CSC hľadá ťažko, na francúzskych cestách však môže prekvapiť aj niekto, s kým sa pred začiatkom Tour príliš neráta.
Tour de France: horúco ešte pred začiatkom

30.06.2006 719 5 0

Tour de France čelí rovnakému kolapsu ako v roku 1998. Deň pred začiatkom kvôli údajnému dopingovému škandálu boli nútení odstúpiť viacerí cyklisti, medzi inými aj Basso a Ullrich, teda najväčší favoriti na víťazstvo. Tu nájdete kompletný prehľad skutočností. Doplnené 23.7
Spoločné majstrovstvá Slovenska, Čiech a Maďarska v cestnej cyklistike

25.06.2006 1 418 0

Výsledky a reportáže z Myjavy a Bratislavy, kde sa posledné 4 dni konali Spoločné majstrovstvá Slovenska, Čiech a Maďarska v cestnej cyklistike.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 658)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 628)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 460)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 172)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 106)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 304)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 046)