Najnovšie články z kategórie Reportaz

MTB maratón Medzihorím Partizánske

Nie je Medzihorie ako Medzihorie. Klasickí pútnici smerujú do hercegovinského Medžugoria, tí s bikami na streche auta zase do Partizánskeho. Píšem o nás pre vás o tom ako bolo. Možno niečo nafúknem, ale len preto, aby to bolo lepšie vidno.
Zopár rád ako byť in

Vážení! Keď sa pozriete do histórie 11stich výsledkových listín Author Šela maratónu, zistíte, že víťazov bolo viac ako jeden. Čo je teda celkom dosť. Na základe určitej logickej konštrukcie, ktorú tu nebudem rozvíjať, sa dá jasne usudzovať, že šance na umiestnenie na bedni sú viac ako dobré. Zato byť na trati 8 hodín počas európskeho monzúnového obdobia je celkom dosť. No a keďže mi prišla blahoprajná SMS od kamaráta, ktorý toto snaženie ohodnotil jednoduchou vetou „Si hrdina...“, rozhodol som sa urobiť službu celému ľudstvu a dať krátky návod v bodoch na to.
Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec

Len niečo cez dva týždne stačili na to, aby počasie prekonalo storočný rekord v májovom úhrne zrážok. Mokrá trať bola v Juri, vo Vlkanovej a prehánky boli takmer celý týždeň pred dnešným pretekom. A to najhoršie hlásia na dnes a zajtra. Zrejme to bol hlavný dôvod, že sa prihlásilo iba 153 pretekárov.
Vlkohronská vazelína

Druhé kolo CMS malo svoje pokračovanie vo Vlkanovej. Počasie bikerom tak ako vo Svätom Jure neprialo a takmer celý týždeň bol upršaný. Asi každý, kto sa chystal na tento maratón mal pred očami bahenné zábaly. Keďže trať maratónu je väčšinou situovaná na otvorenom priestranstve (lúky, pasienky, otvorené zvážnice, ...) a nie je technicky náročná, nebol to koniec koncov až taký extrém.
Jarný šprint Bystrička

Čo mi napadne pri slove šprint do kopca? Nie, žiadne rozloženie síl ako na dlhom maratóne, žiadny oddych v zjazde či na občerstovačke...nič také, len ja proti kopcu a časomiere lapajúc po dychu od prvého metra až po cieľovú pásku! Toto predsa vonkoncom neznášam...
Kráľ Záhoria obrazom

V sobotu sa v Skalici zišli maratónci na druhom ročníku Cannondale Kráľ Záhoria MTB Maratóne. Blato na trati dalo bikerom zabrať a ich úsilie zaznamenal root svojím objektívom...
Svätojurský maratón v zajatí blata

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)
Fotoreport z Kaktus Bike Svätojurského maratónu - doplnené

Na reportáži zo sobotnajšieho Kaktus Bike Svätojurského MTB Maratónu sa ešte usilovne pracuje - zatiaľ si vychutnajte 198 fotografií z maratónu od Ivany Palečkovej. Doplnených 111 fotiek
1. Zimný MTB maratón na Slovensku – 2. ročník, 23.1.2010, Marianka

Napriek tomu, že som dosť vyberavý čo sa týka MTB maratónov na Slovensku a terény v okolí Bratislavy ma takmer vôbec nelákajú, zimný maratón v Marianke je niečo, čo si jednoducho nemôžem nechať ujsť. Nielen preto, že organizátori letného Stupavského maratónu boli úplne prví, ktorí sa minulý rok odhodlali niečo také zorganizovať, ale hlavne kvôli tomu, že tento maratón je široko-ďaleko jediný svojho druhu, takže svojim spôsobom aj výnimočný.
Spomienky na Poráč

Dovolenka nielen pre bajkerov... Reportáž z Cyklo Camp Poráčska Dolina ktorá sa síce konala pred 5 mesiacmi a už sme o nej písali, ale zaslúži si pripomenutie. A možno vás navnadí sa tento rok zúčastniť.
Simpson Desert Bike Challenge

Vážení čitatelia, Vaše pozitívne reakcie na článok o La Rute zapríčinili, že som vypotil report z ďalšieho etapáku: Simpson Desert Bike Challenge v Austrálii..
La Ruta de los Conquistadores

Nie často sa na Slovenských bike weboch objavujú reporty z akcií mimo Slovenska. A takmer nikdy sa neobjavujú reporty z akcií mimo Európy. Preto vám veľmi rád dávam k prečítaniu zážitky Romana Petra, ktorý si tento rok prešiel (aspoň) 2 pre našinca ťažko predstaviteľné etapáky. Prvý bol v Kostarike...