Najnovšie články z kategórie Reportaz

Giant Stupavský Maratón na skvelej úrovni

Túto sobotu sa bikeri postarali o menší dopravný kolaps v Stupave, keď zabrali námestie a priľahlé ulice. Necelá päťstovka sa ich totiž vybrala na trať maratónu na 52 či 96 km; trať, ktorá bola opäť v znamení blata. Ale o tom v reporte...
Salzkammergut 2009...

alias Der Mann muss seine eigenen Grenzen können... Reportáž zo Salzkammergutu, ktorý sa vinou počasia tento rok zmenil na studené bikové peklo.
Salzkammergut alias snehové peklo v soľnej komore

Každý ma v srdci výzvu. Výzvu, ktorá človeku nedá spávať a neustále sa premieta v jeho myšlienkach. Armstrong má Tour de France, Kopka Aljašku no a pre mňa to bola 209 km Salzkammergut trophy. Táto oficiálne najdlhšia a parametrami najťažšia trať v Európe má medzi bikermi už svoje meno. Veď posúďte sami...209 km a najmä prevýšenie, ktorého hodnota presahuje 7000 m budia naozaj rešpekt. Ale Salzka to nie je len o číslach, je to o ľuďoch, atmosfére a v neposlednom rade a krásnej prírode regiónu Dachstein-Hallstatt, ktorý právom patrí do svetového dedičstva UNESCO. A keď sa naskytla príležitosť štartovať na tomto preteku, ani na chvíľu som neváhal...
MTB Tour Obersdorf 2009 - časť druhá

Druhá časť dvojdielneho seriálu fotoreportov z výjazdov v Nemeckom Obersdorfe. Robin sa vybral na 6 dní objavovať krásy Nemeckých Álp a zaznamenal ich fotoaparátom...
Zvolenský Maratónisko

Minulý víkend sa konal už šiesty ročník Zvolenského cyklomaratóniku. Tohto roku nebol zaradený do maratónskej série, nič mu to však neubralo na atraktivite a povesti. Hlavný staviteľ trate Vlado Oprenčák spolu s tímom ľudí s SCK Zvolen znovu pripravili organizačne skvelé preteky.
H-TRIATHLON Skalica 2009

V sobotu 11.7.2009 sa na kúpalisku v Zlatníckej doline v Skalici uskutočnil ďalší ročník cross triatlonu. Usporiadatelia tento rok vypustili z organizačných dôvodov tzv. Open pretek, teda polovičné objemy tratí, určený pre verejnosť, čo sa odzrkadlilo na zvýšenom počte štafiet JA-TY-ON oproti minulým ročníkom... Fotoreport
Brutálny zvolenský cyklomaratónik

Keď som v Ozdíne pred týždňom Radovi Bírošovi oznámil, že trasa mi prišla troška nudná, hneď mi odporučil Zvolenský Horský Cyklomaratónik, kde Vlado Oprenčák pripravil trať, aká na Slovensku nie je zvykom. A Zvolen nesklamal…
MTB Tour Obersdorf 2009 - časť prvá

Prvá časť dvojdielneho seriálu fotoreportov z výjazdov v Nemeckom Obersdorfe. Robin sa vybral na 6 dní objavovať krásy Nemeckých Álp a zaznamenal ich fotoaparátom...
Drásal 2009 mojimi očami

Pri listovaní v kalendári MTB maratónov pre tento rok som si poznačil aj dátum 4.7. 2009. V tento deň sa totiž koná jedná zaujímavá akcia...V tomto reporte by som vám rád priblížil svoje dojmy z maratónu Drásal, ktorý píše už 16. rok svoju históriu, čo ho radí medzi najstaršie maratóny v ČR. Minulý rok to bola v mojom podaní premiéra, teraz už približne viem čo ma čaká. Trať má dĺžku 120 km a udávané prevýšenie 3200 m. Štart aj ciel je situovaný v zámockom parku mesta Holešov. Tento pretek som si zvolil aj ako prípravu na plánovanú 200 km Salzkammergut Trophy. A že to bola poriadna „príprava“....
Hornohradský MTB maratón

Termín konania 4.7.2009. Jeden report z toho maratóniku už máme (Červo), ja ho doplním dianím z čela pretekov na dlhej trati (90 km, 2 okruhy).
Hornohradská MTB pohodička

Uplynulú sobotu sa v Hornohradskom mikroregióne obci Ozdín takmer zdvojnásobil počet obyvateľov, keď hostila 5. ročník Hornoradského Merida MTB cyklomaratónu. Aj keď sa od kolies príliš neprášilo a búrka bola nablízku, maratón sprevádzalo krásne letné počasie, čo dotvorilo pozitívne zážitky z maratónu
Prvý košický bikemaratón alebo Na jahody do Košíc

Ďalší diel maratónskej série pokračoval na ďalekom východe Slovenska v Košiciach. Tento maratón mám veľmi rád. Skvelá organizácia, trať a hlavne skvelí ľudia (ako sa to o nich hovorí šaľení ale s dobrým srdcom). Pretek sa konal v oblasti masívu Kojšovskej hole a jej predhoria v severovýchodnej časti Volovských vrchov...