Najnovšie články z kategórie Reportaz

Fotogaléria zo Súľova 2010

Ivana Palečková nafotila vyše 250 fotiek na tohtoročnom daždivom Súľovskom maratóne. Kedže sa nezmestili k Latankovmu reportu, ponúkame ich tu a teraz.
Súľovské Blato 2010

Tento maratón s dátumom 19. 6. som si odfajkol už v zime. Aby som ho vynechal, musela by byť na štarte taká prietrž mračien, akú sme dnes ráno zažili v aute pri Strečne cestou do Súľova...
Šaštínska hádzaná 2010

Slunko, písek, melóny... 12. jún - Bratislava hlási už ráno o siedmej luxusných 26 stupňov, gýčovo-modrá obloha a bezvetrie sľubujú tropický deň – ideálne podmienky vydať sa k vode.. a presne to spravilo 97 nadšencov, ktorí docestovali (zblízka, či zďaleka) na Gazárku pri Šaštíne, kde sa prišli trochu poslniť...
Beskidy MTB Trophy 2010

Kto aspoň raz zažil Beskidy MTB Trophy, určite potvrdí, že tento jedinečný etapový pretek odohrávajúci sa na pomedzí Poľska, Českej republiky a Slovenska, zanechá nezmazateľnú stopu v každej bikerskej duši – drsný horský terén , chodníčky plné kameňov a koreňov, ostré stúpania, technické zjazdy, nádherné výhľady z vrcholov miestnych kopcov... Tak ako po minulé roky, aj tentoraz visel najväčší otáznik nad počasím, ktoré najmä v horách dokáže pripraviť nejedno prekvapenie. Tohtoročný máj však predčil aj tie najpesimistickejšie očakávania – neustály dážď a ničivé záplavy poriadne nahlodali odhodlanie mnohých bikerov postaviť sa 3. júna na štart 4. ročníka. Ako to nakoniec celé dopadlo, sa vám pokúsim priblížiť v tomto mojom reporte.
100% MTB maratón Medzihorím

Ak by ste rozmýšľali aký zážitok vám môže priniesť maratón Medzihorím ak všetko funguje tak ako má, tak čítajte ďalej :)
MTB maratón Medzihorím Partizánske

Nie je Medzihorie ako Medzihorie. Klasickí pútnici smerujú do hercegovinského Medžugoria, tí s bikami na streche auta zase do Partizánskeho. Píšem o nás pre vás o tom ako bolo. Možno niečo nafúknem, ale len preto, aby to bolo lepšie vidno.
Zopár rád ako byť in

Vážení! Keď sa pozriete do histórie 11stich výsledkových listín Author Šela maratónu, zistíte, že víťazov bolo viac ako jeden. Čo je teda celkom dosť. Na základe určitej logickej konštrukcie, ktorú tu nebudem rozvíjať, sa dá jasne usudzovať, že šance na umiestnenie na bedni sú viac ako dobré. Zato byť na trati 8 hodín počas európskeho monzúnového obdobia je celkom dosť. No a keďže mi prišla blahoprajná SMS od kamaráta, ktorý toto snaženie ohodnotil jednoduchou vetou „Si hrdina...“, rozhodol som sa urobiť službu celému ľudstvu a dať krátky návod v bodoch na to.
Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec

Len niečo cez dva týždne stačili na to, aby počasie prekonalo storočný rekord v májovom úhrne zrážok. Mokrá trať bola v Juri, vo Vlkanovej a prehánky boli takmer celý týždeň pred dnešným pretekom. A to najhoršie hlásia na dnes a zajtra. Zrejme to bol hlavný dôvod, že sa prihlásilo iba 153 pretekárov.
Vlkohronská vazelína

Druhé kolo CMS malo svoje pokračovanie vo Vlkanovej. Počasie bikerom tak ako vo Svätom Jure neprialo a takmer celý týždeň bol upršaný. Asi každý, kto sa chystal na tento maratón mal pred očami bahenné zábaly. Keďže trať maratónu je väčšinou situovaná na otvorenom priestranstve (lúky, pasienky, otvorené zvážnice, ...) a nie je technicky náročná, nebol to koniec koncov až taký extrém.
Jarný šprint Bystrička

Čo mi napadne pri slove šprint do kopca? Nie, žiadne rozloženie síl ako na dlhom maratóne, žiadny oddych v zjazde či na občerstovačke...nič také, len ja proti kopcu a časomiere lapajúc po dychu od prvého metra až po cieľovú pásku! Toto predsa vonkoncom neznášam...
Kráľ Záhoria obrazom

V sobotu sa v Skalici zišli maratónci na druhom ročníku Cannondale Kráľ Záhoria MTB Maratóne. Blato na trati dalo bikerom zabrať a ich úsilie zaznamenal root svojím objektívom...
Svätojurský maratón v zajatí blata

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)