Články v kategórii 'Rozhovor' (73 - 84 z 149 článkov)

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava

05.11.2014 3 956 5 10

Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...
Rozhovor: Švihaj šuhaj - cyklokuriérska služba v Bratislave a Košiciach

24.09.2014 5 003 8 14

Rýchlosť a ekológia pri preprave hrá prím čoraz viac a preto prinášame rozhovor s najekologickejšími kuriérmi, ktorí doručujú zásielky v Bratislave a Košiciach ako inak na bicykli a ako inak za každého počasia.
Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský

17.09.2014 6 686 12

Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.
Rozhovor: Marek Harčarik rozpráva aj o zdolaní ultramaratónu okolo Slovinska dlhého 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m

05.09.2014 4 187 5 16

Pred nedávnom sme uverejnili dokument o Marekovom zdolaní extrémneho ultramaratónu okolo Slovinska. Video vyvolalo veľký ohlas a preto prinášame nasledujúci rozhovor s Marekom o závode, tréningu a ďaľších zaujímavostiach.
Craft 1000 Miles Adventure 2014: Rozhovor so Stanislavom Majerom

03.08.2014 3 534 9

Ako spomína na tento extrémny ultramaratón jeho účastník, ktorý ho absolvoval za 10 dní 4 hodiny a 43 minút? Ktoré momenty boli najťažšie a bude sa chcieť ešte na závod vrátiť?
Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km

07.07.2014 4 337 9 26

Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.
Jozef Metelka o MS v Brne, jeho jazde a dojmoch z pretekov

07.07.2014 1 948 1

Jozef skončil v časovke na vynikajúcom 6. mieste s časom 1:01:53.26. Pri tejto príležitosti sme mu položili zopár otázok o pretekoch a jeho príprave...
Rozhovor s osobným trénerom a výživovým poradcom Michalom Hrončekom

18.05.2014 10 563 12 4

Po sérií odborných článkov o strave a výžive, ktoré publikoval Michal na MTBiker pod prezývkou treneri-online, prinášame s ním aj rozhovor. Na základe dlhoročných skúseností, ktoré získal Ing. Michal Hronček sa dozviete viac o strave a výžive, ktorá je často podceňovaná.
Rozhovor s Jánom Kopkom o extrémnom závode na Aljaške

02.05.2014 5 160 2 14

Nedávno sme uverejnili článok Aljaška na Fat biku v extrémnom závode a dnes prinášame rozhovor s jazdcom, ktorý absolvoval celý závod Iditarod Trail Invitational 2014. Zistite ako Honza trénoval na závod, skladoval vodu, aké boli najťažšie momenty a veľa ďalšieho...
Rozhovor s organizátorom Author Šela maratónu Alešom Procházkom

18.04.2014 2 971 3 2

Pri príležitosti blížiaceho sa štartu Author Šela maratónu, ktorý sa uskutoční dňa 3.5.2014, vám prinášame zaujímavý rozhovor s organizátorom Alešom Procházkom. Zistite viac o samotnom maratóne, jeho slovenských účastníkoch, spolupráci slovenských a českých MTB akcií a ďalšie zaujímavosti...
Rozhovor s Petrom Zánickým - organizátorom Detskej Tour Petra Sagana

01.04.2014 3 555 1 6

V tejto sezóne štartuje nová séria zameraná na deti a mládež do 16 rokov. Pre jej bližšie predstavenie sme spravili rozhovor, v ktorom sa dozviete viac podrobností a ako aj informácie o prípadnej účasti Petra Sagana. Podobné aktivity sú určite pozitívnym prínosom a MTBiker sa s radosťou stal mediálnym partnerom Detskej Tour.
Rozhovor s predsedom Slovenského cykloklubu Jurajom Hlatkým

15.02.2014 4 496 8 13

S činnosťou Slovenského cykloklubu sa stretávame takmer pri každom výjazde. Málo kto však pozná pozadie a fungovanie organizácie, ktorá sa najvýznamnejšou mierou stará o značenie cyklotrás na Slovensku. Činnosť SCK a jeho aktivity nám v rozhovore priblížil predseda občianskeho združenia Juraj Hlatký.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 803)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 673)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 559)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 147)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 361)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 082)