Články v kategórii 'Slovensko' (253 - 264 z 491 článkov)

ebajk centrum otvorilo svoju košickú pobočku

PR 01.12.2016 3 901

Obyvatelia Košíc a okolia sa tešia z nového centra pre elektrobicykle. ebajk – Svet elektrobicyklov otvoril v business centre Cassovar so známym komínom košického pivovaru svoju pobočku ebajk Košice.
Tip na výlet: Preskúmanie nepreskúmaného na východnom Slovensku

25.11.2016 5 781 6 31

Aladin hlásil pád na dlhšie obdobie, všetci sa hotujú na Margecanské fajnoty, bude tam husto, tak som si vybral iný cieľ: Starina!
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20

Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (2. časť). Ako sme ladili TORP Bite

13.11.2016 7 185 45 37

Ak sa vám zapáčila 1. časť príbehu, tak určite nevynecháte toto pokračovanie, v ktorom aspoň na pár riadkoch popíšeme dolaďovanie niektorých dôležitých komponentov na detskom bicykli a snáď si odnesiete aj zopár užitočných rád.
Bike park Bachledka a skvelý víkend

28.10.2016 6 337 2 20

Kedže som celé leto pracoval a na biku som bol minimálne, rozhodol som sa na konci leta, respektíve začiatkom jesene si to vynahradiť. Tak kamoš, ktorého som zlanáril, tiež bookol ubytko v Ždiari a mohli sme sa začať tešiť :).
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20

Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (1. časť): Zaľúbili sme sa do ocele

27.10.2016 8 206 38 47

Písal sa koniec roka 2014. Po letnej sezóne prišiel čas na výber 20” detského bicykla. A tu začína náš, viac ako dvojročný príbeh o tom, kam sme to dotiahli. V prvej časti sa zameriam na to, ako to celé začalo a ako sme prišli k vlastnému rámu a zaľúbili sa do ocele.
Moja (prvá) TCL

25.10.2016 4 302 5 36

Nedávno skončenú pretekársku sezónu som absolvoval premiérovo v drese klubu Cyklisti Trnava. Tento klub mimo iné organizuje aj tradičnú Trnavskú cyklistickú ligu, ktorú väčšine ľudí “od fachu” predstavovať netreba. Cyklistická liga je v našich zemepisných šírkach veľmi vzácny a ojedinelý formát cyklistických pretekov, kedy sa na známych okruhoch, či kratších časovkách preteká uprostred pracovného týždňa.
Prešovský velodróm sa ešte v tomto roku dočká čiastočnej obnovy

21.10.2016 4 613 8 5

Mesto Prešov sa napriek tomu, že mu začiatkom roka ministerstvo školstva neschválilo dotáciu na jeho rekonštrukciu, rozhodlo vyčleniť potrebné prostriedky z vlastných zdrojov a začať s opravou.
Predstavenie: Shimano service center - dostupnosť dielov, odbornosť personálu a garancia rýchlosti servisných prác

15.10.2016 9 359 9 13

Cyklistické predajne sú rajom pre nejedného cyklistu. Pre väčšinu z nás sú miestom, kde máme možnosť stretnúť sa tvárou v tvár s vysnenými bicyklami alebo komponentmi, prípadne si svoje sny aj splniť. Hoci japonské Shimano cyklistické vody múti už veľmi dlho, v dnešnom článku si predstavíme novú „zasľúbenú zem“, ktorá vyrástla v podobe servisných centier v rámci už existujúcich predajní v Oslanoch, Nitre a Martine.
Tip na výlet: Penzión Sivý Kameň – priateľský k cyklistom

02.10.2016 5 624 3 11

Na záver prázdnin sme dostali ponuku stráviť pár dní v penzióne Sivý kameň v Podhradí pri pohorí Vtáčnik. Samozrejme s bicyklami, keďže penzión má snahu sa prezentovať aj ako cyklohotel.
Lechnica - ďalšia trailová nádej

30.09.2016 8 975 16 56

Nedávno sme s manželkou a dcérkou využili slnečný septembrový víkend a zašli sa s bikami pozrieť na prebiehajúcu výstavbu trailu v obci Lechnica. Je to neveľká obec s 250-timi obyvateľmi na severe Slovenska obklopená Pieninským národným parkom.
V nominácii Slovenského zväzu cyklistiky na majstrovstvá sveta na ceste v katarskej Dauhe figuruje 11 pretekárov

27.09.2016 4 770 2 0

Lídrom je Peter Sagan, ktorý bude na Strednom východe obhajovať titul majstra sveta v pretekoch s hromadným štartom. Okrem Sagana sa v mužskej kategórii elite predstavia Juraj Sagan a Michael Kolář (rovnaká zostava ako vlani v Richmonde), náhradníkom je Patrik Tybor.
Ďalší dôkaz, že aj u nás sa parádne jazdí – tentoraz na Maline

16.09.2016 12 784 20 58

Každý si určite rád pozrie parádne videá z rôznych zahraničných bikeparkov a trochu si nad nimi zaslintá. Ale pritom výborne sa dá pojazdiť aj u nás. Dôkazom toho je nasledujúce video s bikermi veľmi obľúbenej lokality Malinô Brdo, ktorá leží len kúsok od Ružomberka. Na výber je dokopy 10 upravených trailov v rôznej náročnosti a na svoje si prídu menej skúsení a tiež aj tí, ktorí už to majú poriadne v „rukách“. Samozrejme, na vrchol vás dopraví lanovka, takže sa netreba obávať, ak vás šliapanie do kopca príliš neberie.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 911)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 640)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 183)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 445)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 111)