Najnovšie články z kategórie Technika

6.4kg radosti od Open Cycle

Kým sa niektorí výrobcovia snažia dostať svoje cestné modely bicyklov pod magickú hranicu 6,8kg a prekonať tak limit UCI, značka OPEN predstavuje dva horské modely ktoré túto hmotnosť bez problémov prekonávajú. Zaujímavou informáciou je tiež to, že limit UCI sa nevzťahuje na horské bicykle – oba modely sú teda úplne „legálne“
Lapierre Zesty 314 – zábavný Francúz

Francúzsku značku Lapierre určite netreba predstavovať, tento výrobca je na našom trhu dobre známy a obľúbený. Za zmienku možno stojí fakt, že v súčasnej dobe značka vyrába viac ako 90.000 bicyklov ročne v troch závodoch vo Francúzsku. Poďme sa teda bližšie pozrieť na zúbok Trail / Allmountain modelu Zesty 314.
Nové kotúčové brzdy Shimano pre cestných cyklistov

Shimano je dobre známe svojimi vysoko kvalitnými hydraulickými kotúčovými brzdami v horskej cyklistike. Po intenzívnom testovaní dnes s príchodom hydraulických bŕzd a brzdových pák s podporou Di2 Shimano ukazuje ďalšie smerovanie brzdenia v cestnej cyklistike.
Revolučné osvetlenie bicyklov - Monkey Lights PR článok

Revolučné osvetlenie bicyklov - Monkey Lights

Ostaňte viditeľný aj po západe slnka! S Monkey Light sa večerná jazda na bicykli stáva bezpečnou a navyše zábavnou. Systém MonkeyFX vytvára tisíce úžasných vzorov v točiacom sa kolese bicykla. Vďaka najmodernejšej digitálnej svetelnej technológii, ostanete viditeľnými aj v noci.
27.5“ novinky od Giantu PR článok

27.5“ novinky od Giantu

Rok 2014 bude nepochybne v znamení 27,5“ a tomuto trendu sa nevyhol ani Giant. Poďme sa teda bližšie pozrieť na niekoľko noviniek na nasledujúcu sezónu
Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka PR článok

Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka

V pondelok prelomového týždňa júla a augusta čakala náš pracovný team klasická hodnotiaca porada a augustový plán. Pri hodnotení návštevnosti našej web stránky mi kolegovia oznámili, že nám stúpa návštevnosť zo stránky mtbiker.sk a navrhli, aby sme sa bikerom ako slovenská značka Optimal predstavili trochu inou formou ako len odbornými faktami, ktoré nájdu aj na stránke.
Príbeh 27,5

Usaďte sa, Thomas Frischknecht nám vyrozpráva ako to celé bolo...
SRAM X01

Nová sada Sram X01 v oficiálnom videu
27,5“ - zlatá stredná cesta?

Ako si určite mnohí z vás všimli, MTB scéna už neponúka iba dva, ale rovno tri rozmery kolies. S príchodom 27,5“ obručí prichádza tiež otázka, či je tento „medzistupeň“ potrebný a ktorý z rozmerovej trojice je ten správny. Pri hľadaní odpovedí prebehol dôkladný výskum a porovnávacie jazdné testy zameriavajúce sa na správanie jednotlivých priemerov v rôznych situáciách v závislosti na jazdnom štýle. Výsledky týchto testov nielenže potvrdili budúcnosť 27,5“ kolies ale hlavne pomohli zaradiť tento rozmer do MTB segmentu modelovej rady 2014.
Experiments in Speed

Experiments in Speed - projekt inšpirovaný hrdinami 60. rokov, ktorí pomocou podomácky vyrobených strojov prekonávali rýchlostné rekordy na soľných jazerách. Myšlienka je teda jednoduchá, postaviť bicykel podľa vlastných predstáv a zaradiť sa medzi priekopníkov rýchlosti...
Intense Carbine 29

Intense Cycles Carbine 29 v oficiálnom videu. Musíme uznať že tento 29“ trailbike vyzerá naozaj skvostne
Lauf Trail Racer

Ako väčšina revolučných nápadov, aj myšlienka na vytvorenie odpruženej vidlice bez pohyblivých častí vznikla pri pohári piva. Počas Vianoc roku 2010 sa v Reykjavíku stretol biker Avid s inžinierom Benediktom, ktorý v tom čase pracoval pre spoločnosť zaoberajúcou sa výrobou kompozitových protetik. Svoju myšlienku na super ľahkú revolučnú vidlicu posunuli k ďalšiemu známemu – priemyselnému inžinierovi Gudbergovi Bjornssonovi.