Najnovšie články z kategórie Trail

Prešovské singletracky

Na viacerých miestach po Slovensku vznikajú postupne parádne trate na jazdenie, o ktoré sa starajú partie bike nadšencov. Ako dobre sa po takýchto singláčoch jazdí, tak minimálne podobne dobre sa aj pozerá na kvalitne spracované slovenské video z jedného takéhoto miesta...
Veľká Rača - single celý čas

Keď sa počasie konečne umúdrilo a doprialo nám pár dní, ktoré sme sa rozhodli venovať túlaniu po horách, vybrali sme si kúty, relatívne malo poznané a predsa neďaleké. Zlákala nás neobyčajne zachovalá príroda, svet tichých dolín, hlbokých lesov - ale hlavne - úzkych singláčov...
Ako ste určite pochopili, Kysuce nemajú iba jednu jedinú tvár. Ponúkajú ich stovky, každú inú a ani jedna nie je rovnaká ako predošlá. Korene, kamene, úseky čo majú flow. Kto raz objaví ich čaro, bude sa sem rád vracať!
Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave

Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.
Rozhovor so Slovenskou Mountainbikingovou Asociáciou aj o budovaní singletrackov

SloMBa sa do pamäti širokej verejnosti vryla už v roku 2008, kedy bola prezentovaná ako projekt, ktorý mal zastrešiť výstavbu singlov na Slovensku. Po krátkej ale intenzívnej aktivite SloMBa pomaličky začala upadať až sa úplne stratila z dohľadu a povedomia. O nových začiatkoch občianskeho združenia sme sa rozprávali s Luciou Pastorekovou, ktorá je členkou partie ľudí, ktorá stojí za reštartom SloMBy.
Mojo v Beskydoch

Dvojica obľúbených trailbikov Ibis Mojo na návšteve krásnych chodníkov v Beskydoch
Pozvánka na otvorenie singletrailu Bíla PR článok

Pozvánka na otvorenie singletrailu Bíla

Obec Bílá se snaží být nejen jedničkou mezi zimními středisky Beskyd, ale intenzívně usiluje o to stát se předním bikovým centrem. Poslední prázdninový víkend se zde slavnostně otevřou dvě nové trasy singletrailů, které se zde za podpory Moravskoslezského kraje v tomto roce vybudovaly.
Fat Bike Growler Style

Pri predstavovaní noviniek na sezónu 2014 sa u mnohých výrobcov objavili tzv. Fat biky. Pýtate sa načo je takýto stroj vhodný keď nie je sneh? No predsa na jazdu po vašom obľúbenom traily pre fľašu piva!
Paul Stevens

Paul Stevens vymetá traily snov so svojím novým Norcom
BMC trailcrew “Enduro winter training”

Enduro jazdenie je zdá sa nekonečným zdrojom pekných videii...aj keď by sme si pod pojmom "winter training" predstavovali niečo trocha iné.
Stories // Ep.1 - Duane Walker

Wales a tamojšie traily majú niečo do seba...
From Fell To Forest

Snáď vás správne naladí na víkend...