Najnovšie články z kategórie Trophy

Beskidy MTB Trophy 2009

Minuloročná blatistá edícia sa hlboko vryla do pamäti všetkých účastníkov. Nebolo teda ľahké presvedčiť bikerov a bikerky, aby sa opäť do Beskýd vrátili. Keďže termín pretekov závisí od cirkevných sviatkov v Poľsku a tie tohto roku pripadli na druhú dekádu júna, šanca, že počasie sa tentoraz umúdri a ponúkne účastníkom neopakovateľné zážitky z trate, bola ďaleko vyššia. Ako to nakoniec dopadlo sa vám pokúsim priblížiť v nasledovnom reporte.
Suťaž o štartovné na Salzkammergut Trophy

V spolupráci s organizátormi už legendárnej Salzkammergut Trophy sme pre vás pripravili súťaž o štartovné na trati vášho výberu. Stačí odpovedať na jednoduchú otázku, ktorú spolu s informáciami o akcii nájdete v článku. Máme víťaza
Salzkammergut Trophy 2009

Legendárny maratón s oficiálne najťažšou trasou v Európe, ktorý sa ide 18.7.2009 tri hodinky od našich hraníc v rakúskom Bad Goisern vás pozýva na nezabudnuteľný zážitok.
Beskidy MTB Trophy 2009 - vyhodnotenie súťaže

S tretím ročníkom etapových pretekov Beskidy MTB Trophy pre vás MTBiker.sk pripravil súťaž o štartovné na túto jedinečnú akciu v hodnote €230. Všetko, čo treba spraviť je odpovedať na súťažnú otázku... Máme víťaza (opäť)
Beskidy MTB Trophy 2009

Už čoskoro začne ďalší, už tretí ročník Beskidy MTB Trophy. Tento štvordenný etapový závod organizovaný podľa špecifických pravidiel (štart a cieľ všetkých etáp sa nachádza v jednom mieste) sa v krátkom čase výrazne zapísal do športového kalendára stredoeurópskeho MTB.
Aktualizovaný web Beskidy MTB Trophy

S príchodom Nového roku boli dnes spustené aktualizované stránky medzinárodného etapového závodu Beskidy MTB Trophy - www.mtbtrophy.com
BESKIDY MTB TROPHY 2008

alebo Aj na blato sa dá zvyknúť. :) Report zo štvordňových etpaových MTB pretekov v poľskej Istebnej.
Beskidy MTB Trophy 2008 - súťaž ukončená

Koniec mája, srdce Beskýd, malebná Istebna...
VÝZVA PRE OZAJSTNÝCH BIKEROV. A teraz aj výzva pre návštevníkov MTBiker.sk, ktorí majú možnosť vyhrať štartovný balík v hodnote 4.000 Sk a zúčastniť sa tak na tejto ojedinelej akcii. Súťaž ukončená - máme víťaza
Beskidy MTB Trophy 2008

Beskydy sú kultovým miestom poľských bikerov. Vysoké hory sú popretkávané sieťou turistických ciest, ktoré ponúkajú i množstvo príležitostí ako preveriť svoje zručnosti. Takmer každý vrchol v tejto oblasti ponúka všetko, čo potrebujete k ozajstnej jazde na biku! Naviac je táto oblasť, kde sa koná jeden z najkrajších a najobtiažnejších cyklistických závodov v Poľsku, obohatená o chodníky vedúce po území Českej a Slovenskej republiky.
Beskidy MTB Trophy 2007

Síce trochu oneskorene, ale predsa by som sa rád v tejto reportáži podelil o moje zážitky a skúsenosti z etapového závodu Beskidy MTB Trophy 2007, ktorý sa konal v dňoch 7. – 10. 6. 2007 v obci Istebna v malebnom prostredí poľských Beskýd, nedaľeko od slovenských hraníc.
Doplnené: Súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy

Návštevníci MTBiker.sk majú teraz jedinečnú možnosť získať zdarma štartovný balík v hodnote vyše 4.000 Sk na ojedinelé MTB etapové preteky len niekoľko kilometrov od našich severných hraníc. Máme výhercu!