ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Trophy' (37 - 48 z 61 článkov)

Istebna 2010

03.10.2010 1 376 3 0

Poslednou zastávkou tohtoročnej Powerade Suzuki MTB Marathon série u našich severných susedov v Poľsku bola už druhý rok po sebe už takmer kultová Istebna. Zároveň bol tento pretek súčasťou päťdielneho seriálu maratónov krajín V4 a Rakúska pod názvom Inter-mountain-series (IMS).
Stupavský MTB Trophy 2010

03.08.2010 3 230 2 0

Poslednú júlovú sobotu bol na programe, v poradí už 8 ročník stupavského maratónu. Tak ako jeho zimná verzia tak aj letná sa niesla vo veľkom štýle. Bohatý sprievodný program s tanečníkmi, hudobnými skupinami a rôznymi atrakciami pre deti.
Intersport Stupava Trophy za dverami

27.07.2010 2 118 0

Stupava Trophy bude odštartovaná už tento víkend! Organizátori nezaháľajú a pripravili niekolko noviniek, ktoré vám predstavíme v tomto článku. Dnes je aj posledný deň so zlacneným štartovným!
Salzkammergut Trophy - 211 km bez rešpektu

21.07.2010 4 070 25 0

S viac ako 4000 účastníkmi z 30 krajín je Salzkammergut Trophy najväčším rakúskym MTB maratónom. Dlhá sľučka regiónom svetového prírodného dedičstva UNESCO Hallstatt-Dachstein-Salzkammergut patrí medzi najimpozantnejšie maratónske trate v Európe.
Intersport Stupava Trophy 2010 sa blíži

13.07.2010 1 446 0

Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším novým generálnym partnerom. Tento rok sme dostali podporu od spoločnosti INTERSPORT Slovensko. Pre našich bajkerov a pre nás organizátorov bude do budúcna INTERSPORT zárukou kvalitnej organizácie a hodnotným zážitkom z akcie zároveň. Prinášame rozhovor s organizátorom Paľom Grujbarom.
Beskidy MTB Trophy 2010

14.06.2010 2 122 7 0

Kto aspoň raz zažil Beskidy MTB Trophy, určite potvrdí, že tento jedinečný etapový pretek odohrávajúci sa na pomedzí Poľska, Českej republiky a Slovenska, zanechá nezmazateľnú stopu v každej bikerskej duši – drsný horský terén , chodníčky plné kameňov a koreňov, ostré stúpania, technické zjazdy, nádherné výhľady z vrcholov miestnych kopcov... Tak ako po minulé roky, aj tentoraz visel najväčší otáznik nad počasím, ktoré najmä v horách dokáže pripraviť nejedno prekvapenie. Tohtoročný máj však predčil aj tie najpesimistickejšie očakávania – neustály dážď a ničivé záplavy poriadne nahlodali odhodlanie mnohých bikerov postaviť sa 3. júna na štart 4. ročníka. Ako to nakoniec celé dopadlo, sa vám pokúsim priblížiť v tomto mojom reporte.
Súťaž o štartovné na Salzkammergut Trophy

10.06.2010 1 090 0

17. júla bude odštartovaný jeden z tradičných vrcholov európskej MTB maratónskej scény: Salzkammergut Trophy v Bad Goisern v Rakúsku. Nádherné prostredie a trasy od 27.4 km až po extrémnych 211 km s vyše 7 km prevýšením každý rok vychutnávajú viacerí bikeri zo Slovenska. Už druhý rok MTBiker.sk ponúka možnosť jednému z vás vyhrať štartovné vo výške 75 eur. Stačí odpovedať na jednu otázočku...
Súťaž o štartovné na MTB Trophy - máme víťaza

02.03.2010 1 148 2 0

Skalní návštevníci MTBiker.sk o MTB Trophy už určite počuli a mnohí si už ladia formu na začiatok júna, kedy sa tieto etapové preteky konajú. Ponúkame vám možnosť sa medzi účastníkov zaradiť - a to úplne zadarmo. Máme tu súťaž o štartovné v hodnote 240 EUR!
Beskidy MTB Trophy 2010 - 3. - 6.6. 2010, Istebna, Poľsko

01.03.2010 257 005 0

Beskydy sú jednou z najzaujímavejších oblastí Karpát. Obec Istebna, ležiaca na mieste, kde sa stretávajú hranice troch štátov - to je miesto, kde sa koná jedinečný pretek na horských bicykloch a kde jazda v náročnom teréne pomáha vytvárať nezvyklý emocionálny zážitok. Náš pretek svojou náročnosťou, vysokou úrovňou a výnimočnosťou láka do tejto oblasti Európy naozajstných znalcov horskej cyklistiky. Spoločným menovateľom sú tu hory s veľkým "G" - Gory ( poľsky), nekompromisné, divé, pre mnohých nedobytné a nedostupné. Nie je náhoda, že pretek patrí medzi pretekmi tohto typu, k európskemu štandardu MTB
Salzkammergut 2009...

27.07.2009 1 419 2 0

alias Der Mann muss seine eigenen Grenzen können... Reportáž zo Salzkammergutu, ktorý sa vinou počasia tento rok zmenil na studené bikové peklo.
Salzkammergut alias snehové peklo v soľnej komore

23.07.2009 1 901 7 4

Každý ma v srdci výzvu. Výzvu, ktorá človeku nedá spávať a neustále sa premieta v jeho myšlienkach. Armstrong má Tour de France, Kopka Aljašku no a pre mňa to bola 209 km Salzkammergut trophy. Táto oficiálne najdlhšia a parametrami najťažšia trať v Európe má medzi bikermi už svoje meno. Veď posúďte sami...209 km a najmä prevýšenie, ktorého hodnota presahuje 7000 m budia naozaj rešpekt. Ale Salzka to nie je len o číslach, je to o ľuďoch, atmosfére a v neposlednom rade a krásnej prírode regiónu Dachstein-Hallstatt, ktorý právom patrí do svetového dedičstva UNESCO. A keď sa naskytla príležitosť štartovať na tomto preteku, ani na chvíľu som neváhal...
Beskidy MTB Trophy 2009

22.06.2009 952 3 0

Minuloročná blatistá edícia sa hlboko vryla do pamäti všetkých účastníkov. Nebolo teda ľahké presvedčiť bikerov a bikerky, aby sa opäť do Beskýd vrátili. Keďže termín pretekov závisí od cirkevných sviatkov v Poľsku a tie tohto roku pripadli na druhú dekádu júna, šanca, že počasie sa tentoraz umúdri a ponúkne účastníkom neopakovateľné zážitky z trate, bola ďaleko vyššia. Ako to nakoniec dopadlo sa vám pokúsim priblížiť v nasledovnom reporte.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 788)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 668)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 550)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 141)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 353)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 074)