Najnovšie články z kategórie Trophy

Salzkammergut Trophy ´23 - nie vždy idú veci podľa plánu

Ani dážď na dovolenke nie je tragédia, stačí sa na to len pozrieť z iného uhla. Aj o tomto sa dočítate v článku z dovolenky pri Halštatskom jazere s programom pre 7-ročného syna skombinovaným s maratónom pre otca.
Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu

Počasie si opäť raz išlo svoje a premenilo už tak náročné podujatia na skutočný "survival fest". Poďte sa pozrieť priamo na trať a ako to vyzerá, keď hlava povie jednoducho dosť...
Pozvánka: Júl -  nabitý mesiac s nádychom majstrákov

Pozvánka: Júl - nabitý mesiac s nádychom majstrákov

Júl nie je len prvý mesiac prázdnin, ale aj mesiac absolútneho vrcholu bike sezóny. Poďme sa spolu pozrieť, na čo sa môžeme tešiť.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – 12 hodín konečne pokorených

Júl je čas, kedy sa do Bad Goisernu chodím popasovať so svojou obľúbenou a už tradičnou výzvou. A samozrejme bolo potrebné oplatiť knokaut z minulého roku.
Reportáž: Etapák Beskidy MTB Trophy – hrebene, stojky, kamene a búrky

Priemer 70 km a 2 650 výškových metrov na deň počas 4 etáp je len jedna strana rovnice. Tou druhou je náročný terén, kde nič nie je zadarmo a nevyspytateľné počasie. Vitajte v Beskydoch...
Pozvánka: Salzkammergut Mountainbike Trophy 2018 so Slovak Snail Highlanders

Pri tejto legendárnej akcii môžete výrazne ušetriť na štartovnom a ešte aj čo-to vyhrať. Čítajte ďalej a dozviete sa viac.
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2017 – Do pekla a späť

Salzkammergut Trophy je pre mňa zďaleka najobľúbenejším podujatím celej cyklistickej sezóny. Nie, žeby ostatné maratóny neboli pekné alebo by za to nestáli, to rozhodne povedať nechcem, Trophy má však v sebe niečo špeciálne.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – druhá ľadová facka od soľnej komory

Jedným z mojich hlavných „cieľov“ tejto sezóny bolo konečne pokoriť 12-hodinovú hranicu na 210 km dlhej extrémnej trase. Lenže nakoniec to nevyšlo tak úplne podľa predstáv...
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2016 – každoročný pokus o prekonanie samého seba

Salzkammergut Trophy a legendárnych 214 km je ideálny príklad trate, kde je možné súperiť najmä so sebou samým. Pre niekoho stačí stihnúť naozaj prísny limit a neprísť po tme, niekto si nájde svoj vytúžený čas, pod ktorý sa chce konečne dostať. V mojom prípade je momentálne touto métou 12-hodinová hranica, ktorú som sa opäť raz pokúsil prekonať. Pri tom všetkom čaká každý rok kopec skvelých zážitkov...
Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2. časť – domáca pôda a záverečný útok

V minulej časti som trochu opísal svoje pocity z prvej a druhej etapy 10. ročníka MTB Trophy (1.časť: voda, blato, prach a slnko). Naložili sme si veru poriadne, a to sme boli ešte len v polovici. Takže, ako sme sa nakoniec dostali do cieľa?
Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2016 - 1.časť: voda, blato, prach a slnko

Hmm, čo už len napísať v úvode k tejto výnimočnej akcii. Ak chcete vedieť, aké je to na 4 dni vypnúť hlavu, vypadnúť z bežného života a pomedzi to sa denne natriasať 5 a viac hodín na biku, tak vás pozývam na sumár zážitkov z MTB Trophy 2016. Ako inak, bolo opäť poriadne veselo...
Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2016 – bude to divočina

Zostávajú približne 2 mesiace, než to opäť začne. Zase bude treba pobaliť všetko potrebné a vyraziť na 4 dni k susedom do Poľska. Potom stačí už len nastúpať niekoľko tisíc výškových metrov, spustiť sa dole po parádnych trailoch alebo v korytách plných šutrov a nakoniec sa šťastne vrátiť domov – aké jednoduché.