www.welovecycling.com

Články v kategórii '24 Hodinovka' (32 článkov)

Pozvánka: Júnové akcie ohlasujú príchod špičky sezóny

31.05.2019 1 532 4

Leto je už pomaly tu, preto sa poďme spolu pozrieť, na čo sa môžeme tešiť prvý letný mesiac tohto roka.
Pozvánka: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK OPEN Championships - zamakaj si pod Malou Fatrou

22.05.2019 2 629 12 15

Ak chceš na bicykli naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Pravá bikerská psychiatria...
Reportáž: 24H SLOVAKIA RING Cycling Race

20.07.2018 3 510 1 22

V poslednom júnovom týždni má už svoje pevné miesto v kalendári pretekov cestný 24-hodinový maratón na pretekárskom okruhu SLOVAKIA RING.
Reportáž: FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP, alebo 50 odtieňov blata

07.06.2018 5 103 5 42

Myslím, že veľa z vás už zažilo nejaký upršaný maratón, ktorý sa zmenil na blatový mordor. A teraz si skúste predstaviť, že by ste v takých podmienkach mali jazdiť dlhšie, oveľa dlhšie ako trvá bežný maratón.
Pozvánka: Majstrovská Európy v ultramaratóne MTB – to tu ešte nebolo!

18.05.2018 3 723 2 16

Jún tento rok privítame vo veľkom štýle, a to hneď na majstrovskej úrovni. 1. - 3. júna sa totiž koná 24-hodinový MTB maratón - FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP.
Pozvánka: Majstrovstvá Európy v 24-hodinovke na Slovensku

06.10.2017 3 093 4 11

Ak tento rok patril na Slovensku maratóncom v rámci ME, tak ten budúci sa budú tešiť najmä tí z kategórie „ultra“.
Pozvánka: 24h SLOVAKIA RING  – možnosť stráviť 24h na okruhu

Pozvánka: 24h SLOVAKIA RING – možnosť stráviť 24h na okruhu

22.06.2017 3 601 4 1

Keď sú klasické preteky málo a máte chuť zažiť niečo odlišné navyše v jedinečnom prostredí kam sa na bicykli často nedostanete.
Reportáž: FESTINA 24 hodín MTB Belá – Nižné Kamence, MSR jednotlivcov 2017

12.06.2017 5 517 6 34

Asi dva, tri týždne pred termínom 24–hodinovky som sa rozhodol, že natrénované čosi je, psychicky som dostatočne na výške (bol som si vtedy priam istý), aj kolegovia a kolegyne z klubu (sú psychicky naladení mimo extrémnych hodnôt stupnice sebazničenia) idú dvojice, či štvorice, tak som sa aj ja prihlásil rovno do kategórie pretekárov s rovnakým hendikepom.
Pozvánka: Festina 24 hodín MTB - cieľ sa blíži, aj keď stojíte na mieste

26.05.2017 4 396 4

24-hodinové akcie nie sú len o tom, krúžiť osamote celý deň a noc, ale ich hlavným cieľom je v prvom rade vytvorenie atmosféry, ktorú inde nezažijete.
Reportáž: 24h SLOVAKIA RING Cycling Race 2016 - opäť rekordný

13.07.2016 5 581 5 22

Na prelome mesiacov jún a júl sa uskutočnil tretí ročník 24-hodinovky, ktorá u nás nemá obdoby. Zajazdiť si na perfektnom asfalte motoristického okruhu v Orechovej Potôni láka každým rokom stále viac cyklistov zo Slovenska a okolitých krajín. Tretí ročník (spolu s nultým v poradí už štvrtý) mal opäť prívlastok rekordný hneď v niekoľkých ohľadoch, čo do počtu prihlásených pretekárov, no hlavne kilometrážou víťazného tímu, ale pekne po poriadku.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda

09.06.2016 6 150 8 25

Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť – zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, tmu v lese, našľapaný víkend s kamošmi... Nezáleží na tom, či jazdíš sólo, alebo v dvoj či štvorčlennom tíme – záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: „Už len 9 hodín do cieľa.“ Týchto pár riadkov som si požičal od kamoša Martina, ktorý podľa mňa najlepšie vystihol, o čom vlastne 24 hodinovka je.
Pozvánka: Festina 24 hodín MTB - Už tento víkend

01.06.2016 5 109 3 4

Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, zaži tmu v lese, zaži našlapaný víkend s kamošmi v kempe Belá pri pivku a grile.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 279)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 801)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 541)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 383)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 218)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 324)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 157)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 073)