MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Ukrajinec Alexander Polivoda víťazom Okolo Slovenska

Polivoda sa stal celkovým víťazom 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Dvadsaťsedemročný jazdec tímu Kolss dosiahol najväčší úspech kariéry. Sobotňajšiu záverečnú 5. etapu z Levíc do Bratislavy (178,6 km) vyhral v špurte pelotónu ďalší Ukrajinec Andrij Kulyk, ktorý triumfoval pred Talianom Christianom Dellem Stellem a Romanom van Udenom.
Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.
Pozvánka na 2. kolo 1.Mládežníckej MTB Tour

Pred nami je krásny slnečný víkend a radi by sme vás pozvali s vašimi deťmi na 2. kolo 1. Mládežníckej MTB Tour, ktorá sa bude konať už tento víkend 7.6. vo Valči. Privítame vás v športovom areáli (futbalovom ihrisku) Dielec vo Valči. Pre toto kolo je pripravený zmenený časový harmonogram a prezentáciu začíname až o 12:00 a prvý štart je pripravený na 14:00.
Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy

Čo sa týka našej východnej časti Slovenska tak sa za veľkého znalca terénov určite nepovažujem. O to viac ma zaujal prvý ročník MTB maratónu Levočskými vrchmi, ktorý ponúkal zaujímavý profil a pekné výhľady na okolie Vysokých Tatier. Trošku dlhšie cesta a skoršie vstávanie ma preto nemohli odradiť :)
Kráľovská etapa Okolo Slovenska pre Maroša Kováča

Kráľovská etapa 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Liptovského Hrádku do Handlovej, ktorá merala 173,8 km, sa stala korisťou Slováka Maroša Kováča. Jazdec tímu Dukla Trenčín Trek triumfoval v šprintérskej koncovke. Žltý dres lídra si udržal naďalej Ukrajinec Alexander Polivoda z tímu Kolss. Na trati štvrtkovej etapy boli štyri horské a dve rýchlostné prémie.
Prvý bezdrôtový elektronický systém radenia z dielne spoločnosti SRAM

Máme za sebou divácky atraktívne podujatie Okolo Kalifornie, ktoré sa za oceánom skončilo v nedeľu, 18. mája. Nás okrem skvelých výkonov cyklistov, zeleného dresu pre víťaza bodovacej súťaže Petra Sagana zaujala zbrusu nová elektronická sada bez akejkoľvek kabeláže od firmy SRAM. Kedy sa jej dočká široká verejnosť?
Reportáž - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Krásne prostredie Rajeckých Teplíc, ale aj celej doliny dávalo tušiť, že na trase sa bude na čo pozerať. V piatok bola na mieste registrácie na kúpalisku Laura celkom komorná atmosféra. Na večernej prezentácií so Sváťom Božákom, ktorý prešiel za 10 dní, 15 hodín, 41 minút legendárny a extrémne náročný závod Race Acros America (RAAM) s dĺžkou 3000 míľ už bolo viacej divákov a takmer všetky stoličky boli obsadené.
Hrebeňom Považského Inovca z Trenčína do Piešťan

Považský Inovec je „bike friendly" pohorie. Na každého kto má chuť, tu čakajú kilometre a kilometre singláčov. Väčšina z nich je jednoduchá a pritom veľmi, veľmi zábavná, takže si na svoje príde naozaj každý. My sme sa rozhodli prejsť takmer kompletným hrebeňom z Trenčína až do Piešťan. Trasu sme si rozdelili na dva dni, nie preto že by sa to nedalo prejsť za jeden, ale jednoducho preto, že sme chceli. Noc na horách má vždy príchuť „dobrodružstva" a toto je náš príbeh... GPX trasy.
Pozývame všetkých športových nadšencov na jubilejný 10 ročník medzinárodného preteku v terénnom triatlone H-TRIATHLON GAZÁRKA 2014

Pretek sa uskutoční v sobotu 14. júna 2014 v priestoroch rekreačnej oblasti Šaštín-Gazárka. Štart preteku je o 13:00 hodine. Na účastníkov čaká zaujímavá trať o dĺžke 1 km plávania, 21 km jazdy na horskom bicykli a 7 km terénneho behu.
Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend

V sobotu, 7.júna 2014 uskutoční sa v Ilave ďalšie zo skvelých športových podujatí - Košeckopodhradský cyklistický MTB maratón - ktorý je súčasne úvodným kolom päťdielneho seriálu Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov pre rok 2014. Jeho štvrtý ročník, okrem toho že štartuje na netradičnom mieste, štartuje aj netradičnou disciplínou, a to 37 kilometrov dlhým cyklistickým maratónom s celkovým súčtom prevýšenia 1200 m, vedúcim prekrásnymi lúčinami a lesnými chodníkmi Strážovských vrchov.
Májové číslo Cyklistickej dopravy

Máj lásky čas. Tak okrem tej lásky vám prinášame zaujímavé informácie z oblasti cyklodopravy. Máme tu čas, kedy pomaličky bude končiť národná celoslovenská súťaž na bicykli do práce, tak sme zvedaví na jej výsledky. Sme radi, že s odbornými akciami týkajúcimi sa oblasti cyklodopravy alebo cykloturistiky sa doslova “roztrhlo vrece“. Veríme, že sa to prejaví aj v konkrétnych podmienkach. Príjemné čítanie.
Výhercovia štartovného na Spišských 333 Extreme a International MTB marathon Malevil Cup

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.