MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Filip Polc vyhral mestský zjazd v Bratislave

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc triumfoval v sobotňajších pretekoch Bratislava City Downhill 2014 v zjazde z hradného kopca na Rudnayovo námestie pri Dóme svätého Martina a v predstihu sa stal celkovým víťazom premiérového ročníka štvordielneho seriálu City Downhill World Tour 2014. Porite si video, kde Filip predstavuje trať a prečítajte si prvé slová, ktoré povedal po finálovej jazde.
Pivot a jeho nové 27,5ky pre XC a DH

Pozrite sa na týchto krásavcov bližšie. Pivot pripravil pre oba nové kúsky aj pekné promo videá. Trend s veľkosťou 27.5" zdá sa nekončí a bude ešte dlho pokračovať...
Sagana prekvapil obrubník a takmer spadol v 80km/h v 6. etape na Okolo Švajčiarska

Našťastie celú situáciu ustál a uvedený moment si môžete pozrieť na videu. Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale skončil piaty vo štvrtkovej 6. etape pretekov Okolo Švajčiarska so štatútom World Tour, ktorá viedla z Büren an der Aare do Delémontu a merala 192,8 km.
Akčná kamera VIRB Elite (1.časť)

Musím sa priznať, že mám slbosť pre “gadgets” a tak si mnohokrát nájdem zámienku kúpiť si nejkú novú hračičku, hoci ju vlastne nepotrebujem. A tak teraz som si kúpil POV kameru VIRB Elite od Garminu... Ale tú som fakt, ale fakt, potreboval pretože moja stará Drift-ka prestala fungovať. Tu sú moje zážitky a postrehy...
Uhrín a Staňo, víťazmi extrémnych pretekov v Jasnej

JASNÁ (16. jún 2014) - Ani 1°C na Chopku neodradil 14. júna 2014 nedočkavcov horskej cyklistiky, ktorí si užili preteky Bike UP & DOWN v najväčšom bike parku v Jasnej. Nadupaní rideri si zmerali svoje sily vo výšľape dovrchu BIKE UP a v adrenalínovom zjazde BIKE DOWN. Zámerom podujatia bolo spojiť fanúšikov bikovania dovrchu a MTB spolu s downhill cyklistami.
Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.
Peter Sagan druhý v 5. etape na Okolo Švajčiarska

Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale obsadil druhé miesto v stredajšej 5. etape pretekov kategórie World Tour Okolo Švajčiarska, ktorá viedla z Ossingenu do mesta Büren an der Aare a merala 184 km. O víťazovi sa rozhodovalo v záverečnom špurte pelotónu, v ktorom uspel Talian Sacha Modolo (Lampre-Merida). Na treťom mieste klasifikovali Nemca Johna Degenkolba (Giant-Shimano).
Reportáž: Ružomberské schody 2014

S trojmesačným predstihom sa konal už 4. ročník MTB kritéria „Ružomberské schody“. Organizátori zvolili skorší termín, aby sa podujatie nekrylo s niečím iným. Počasie vyšlo na jednotku teplota niekde okolo 20°C mierne pod mrakom. No proste ideál na bike.
V Terchovej Detská Tour aj so Saganom

Síce nie s Petrom, ktorý súbežne s podujatím Detskej tour súťažil vo Švajčiarsku a do Terchovej by to nestihol :-) a tak ho zastúpil jeho starší brat Juraj, ktorý taktiež oblieka dres profesionálneho cyklistického tímu Cannondale. Juraj v Terchovej dekoroval najúspešnejších cyklistov vo všetkých kategóriách.
Podpor svojou účasťou vytvorenie slovenského rekordu na Domaši

5. júl sa nezadržateľne blíži a s ním aj jedno z najmasovejších cyklistických podujatí na Slovensku. Okolo Domaše prináša už VII. ročník, na ktorý by som Vás ako riaditeľ pretekov rád pozval.
Sagan na výbornom 3. mieste vo 4. etape na Okolo Švajčiarska

Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale obsadil 3. miesto v utorkovej 4. etape pretekov kategórie World Tour Okolo Švajčiarska, ktorá viedla z Heidenu do Ossingenu a merala 160 km.
Aké výhody ponúka zlatá stredná cesta kolies veľkosti 27.5?

V skratke sa dá povedať, že 26tky ponúkajú dobrú manévrovateľnosť ako aj rýchle zrýchlenie. 29tky majú výhodu v lepšom uhle pre väčšie prekážky. Rozmer 27.5" je stredná cesta, ktorá je opísaná slovom ale aj názorne v nasledujúcom videu.