MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Sagan zakončil sezónu v Saitame, skúsil si i sumo

Slovenský cyklista Peter Sagan zakončil sezónu 2013 druhým miestom na exhibičnom kritériu v japonskej Saitame. Dvadsaťtriročného Žilinčana zdolal len víťaz Tour de France Christopher Froome, tretí finišoval úradujúci majster sveta Rui Costa. Juraj Sagan obsadil 24. miesto.
Haring má najlepší výsledok Slováka za desaťročie

Cyklokrosár Martin Haring dosiahol na pretekoch Svetového pohára v českom Tábore najlepšie umiestnenie pretekára zo Slovenska v kategórii mužov-elite na podujatí tohto rangu v ostatnom desaťročí. Jazdec tímu CK Banská Bystrica obsadil po kvalitnom výkone 13. miesto. Za víťazným Larsom van der Haarom zaostal v juhočeskom teréne o 1:15 min. Holanďan triumfoval v záverečnom špurte, v ktorom zdolal Nemca Philippa Walslebena.
Grey Line

Spomínate si na video „Kriváň na biku“? Ladislav Tomáš je tu s ďalším skvelým videom plným jazdeckého umenia. Zaujímavosťou je, že trasa bola zvolená na základe záberov z Google Earth.
Ako sa stať horským cyklistom

29 praktických rád ako sa stať rýchlo a jednoducho správnym a trendovým horským cyklistom. V koľkých bodoch ste sa našli práve Vy?
Športová bunda, skvelý partner cyklistu

Pokračovanie rozhovoru s Petrom Schwarzom, v ktorom sa bližšie pozrieme na výber ideálneho spoločníka do nepriaznivého počasia v podobe športových búnd
Tour de France 2014 bude experimentálna a originálna

Cyklistická Tour de France 2014 bude opäť špecifická, experimentálna a originálna. V poradí 101. ročník sa začne 5. júla 2014 na Britských ostrovoch v Yorkshire. Kým jubilejný 100. ročník sa niesol v znamení legendárnych kopcov a etapových miest, v roku 2014 organizátori priniesli mnohé novinky. Na vrcholoch sa bude končiť päť etáp, nechýba náročné stúpanie Vosges a obávané úseky pavé s tzv. mačacími hlavami.
She Does It Right - Gravity Mafia

Trocha ženského downhillu a headcam ktorý nás naozaj baví
Prezentácia BMC prvý raz aj s Petrom Velitsom

Alessandro Ballan, Cadel Evans, Philippe Gilbert a Thor Hushovd, ale aj skvelý Američan Tejay van Garderen. Austrálčan Evans je navyše šampiónom Tour de France spred dvoch rokov. Okrem Velitsa v tíme figuruje ďalších päť nováčikov - Darwin Atapuma, Silvan Dillier, Ben Hermans, Peter Stetina a Rick Zabel. Informuje o tom tímový internetový portál.
Dohoda medzi Cannondale a Tinkoffom stále nie je na svete

Taliansky cyklistický tím Cannondale, za ktorý jazdia aj Peter a Juraj Saganovci, sa zatiaľ nedohodol na sponzorsko-majiteľskej zmluve so spoločnosťou Tinkoff. O dohode medzi americkým výrobcom bicyklov, ktorý vlastní väčšinu akcií cyklistického tímu cez Brixia Sport, a ruským biznismenom Olegom Tinkovom sa špekuluje už pár týždňov.
Oravaman 2014

Oravaman Triatlon - jeden z tých najťažších aké sa vôbec dajú absolvovať má za sebou úspešné tri ročníky. V poradí štvrté vydanie tohto už legendárneho podujatia v lone oravskej prírody je naplánované na 12. júla 2014. Organizátori počas uplynuvších mesiacov nezaháľali a pripravovali nové trate, ktoré pretekárom sprostredkuju viac nádherných výhľadov, výnimočných zážitkov z trate, viac endorfínov, viac námahy, viac zábavy... Ako to docielili?
Na záver sezóny kapurkový ŠPRINTPOLOM

Peknú jesennú sobotu 12.10.2013 sa konal 9. ročník ŠPRINTPOLOM. Aj tento rok sa mohli cyklisti zo sezónou rozlúčiť na jednom z posledných amatérskych MTB pretekov na Slovensku a to pekne pod hradom Strečno. Okrem pretekov tu na tomto podujatí prebiehalo aj vyhodnotenie Valašskopovažskej MTB série. Krátky report síce trochu s oneskorením, ale to hádam nevadí.
Víkend pri Millstatter See

Pred dvomi rokmi sme v trojici (ja, Maťo a Tomáš) prežili vydarený predĺžený víkend na bajkoch v Korutánsku. Pre veľký úspech sme sa dohodli, že si ešte niečo podobné zopakujeme. Lenže nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Prvý problém bol Tomáš, ktorému nedali dovolenku – tak sme zostali iba dvaja a druhý bol termín. Z rôznych dôvodov sa nám uvoľnilo „okienko“ až v polovici septembra. Vtedy už bežne býva aj babie leto, ale tento rok nie. V Petržalke začali kúriť a my sme vyrazili sme Millstatterské jazero so zimnými doplnkami v batožine. Predpoveď počasia nič-moc, teploty max do 20C, ale hlavne nehlásili prehánky.