MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Peter Velits druhý v úvodnej etape na Okolo Baskicka

Slovenský cyklista Peter Velits finišoval v úvodnej etape pretekov WorldTour Okolo Baskicka, ktorá mala štart i cieľ v Elgoibare a merala 156,5 km, na 2. mieste. V špurte prehral len s Austrálčanom v službách Orica-GreenEdge Simonom Gerransom.
Servis kľúk HollowtechII

Predvedieme si jednoduchú demontáž a montáž najčastejšie používaných kľúk od strednej triedy a vyššie v kolekcii produktov od značky Shimano. Tento návod využijete pri montáži horských kľúk HTII triedy Deore, LX, SLX, Saint, XT a v prípade kľúk mimo zostáv s označením FC-M542, 543, prípadne aj DXR ale aj pri cestných kľukách HTII Sora až Ultegra.
Kováč skončil druhý v náročnej etape v Maroku

Slovenský cyklista Maroš Kováč obsadil 2. miesto v druhej etape pretekov Okolo Maroka a do kontinentálneho rebríčka UCI si pripísal 5 bodov. Po náročných 153 km zaostal jazdec Dukly Trenčín Trek za víťazným Mathieuom Pergetom o 7:03 min. Trenčanom sa zatiaľ na africkom kontinente darí, v prvej etape finišoval druhý Matej Jurčo.
Zimné jazdenie II.

Tak sa zdá, že sa sneh nevzdá len tak ľahko...
P. Sagan prehral na Okolo Flámska len s Cancellarom

Slovenský cyklista Peter Sagan si na prvé víťazstvo na niektorej z najslávnejších a najväčších jarných klasík bude musieť ešte počkať, na nedeľňajšom storočnom podujatí Okolo Flámska (256 km) obsadil 2. miesto. Dvadsaťtriročný jazdec Cannondale prehral na najslávnejších belgických pretekoch iba s Fabianom Cancellarom, ktorý podujatie vyhral už aj v roku 2010.
Jurčo druhý v úvodnej etape Okolo Maroka

Slovenský cyklista Matej Jurčo obsadil 2. miesto v úvodnej etape pretekov Okolo Maroka. Do kontinentálneho rebríčka UCI si jazdec Dukly Trenčín Trek pripísal 5 bodov.
Okolo Flámska

Jedna z najprestížnejších jarných klasík už zajtra!
Kráľ Záhoria MTB Maratón 2013 PR článok

Kráľ Záhoria MTB Maratón 2013

Propozície k 1. Preteku ČESKO-SLOVENSKEJ MTB MARATÓN TOUR 2013, ktorého trať je situovaná na úpätí Bielych Karpát do rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina. Na pretekárov čaká zaujímavá trať, ktorá obsahuje dlhé a krátke výjazdy a zjazdy, lesné, ťažné cesty a turistické chodníky.
Orbea cross country

Trochu krásneho XC pred blížiacim sa víkendom
Prehľad modelov Canyon 2013 PR článok

Prehľad modelov Canyon 2013

Ako ste sa mohli dozvedieť v predchádzajúcom článku, značka Canyon ponúka s príchodom modelov 2013 aj nové slovenské zastúpenie. Dnes sa bližšie pozrieme na jednotlivé modelové rady tohto nemeckého výrobcu.
Nízko letiaci Brian Lopes

Ťažko k tomuto videu niečo dodať, rýchlosť akou sa Brian Lopes rúti je až neuveriteľná. Odporúčame zapnúť zvuk na maximum.
Hrdinovia jarných klasík

Tak ako žiadny profesionálny šport, ani cestná cyklistika nie je pre slabšie povahy. Tento rok sú jarné klasiky extra náročné vďaka počasiu...