MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Vidlice RockShox 2005 - doplnené

RockShox pod krídlami spoločnosti SRAM pripravil pre modelový rok 2005 na poli predného odpruženia okrem množstva zmien aj dve úplne nové modelové rady (REBA, PIKE), pri ktorých použil hneď niekoľko nových technológií. doplnené o ďalšie modely a cenník
Nová DH vidla od FOXu!

Fox o niekoľko týždňov predstaví novú DH vidlicu. Momentálne ju majú k dispozícii vybraní jazdci. Technický pokec a fotka vovnútri...
DHPodkonice - Foto 2/2

Dokončenie 2-dielneho fotoseriálu z Downhill pretekov z Podkoníc. Kreativita Pištu Čemana, ako staviteľa trate, nepoznala hraníc a tak bolo možné vidieť množstvo veeeľkých skokov. A niektoré z nich sú aj zvečnené...
Eurobike 2/2

Druhá časť minicyklu fotografií z Eurobiku od MooBa. 30 fotiek s novinkami, ktoré určite uvidíme v budúcej sezóne...
DHPodkonice - Foto 1/2

Prvých 36 fotiek od Maťa Sanitrára z finále SP v zjazde z Podkoníc. Ako vidieť, lietať sa dá niekedy aj bez pilotného preukazu...
Eurobike 2004 1/2

Prvých 30 fotiek z výstavy Eurobike 2004 z Friedrichshafenu od MooBa.
DOWNHILL Podkonice 2004 - POKEC

4. septembra 2004 sa konal DOWNHILL Podkonice 2004 (Finále Slovenského pohára v zjazde). Počasie bolo super (čo je slabé slovo), pretekárov bolo rekordne (104), divákov kvantum (boli všade), trať rýchla (a prašná), rakiev málo a malých (oficiálne 9), party bola zverina (...). Zhrnutie: myslím si, že bola spokojnosť na všetkých stranách (pretekári, diváci, sponzori, médiá aj organizátori). Nejdem sem písať dlhý pokec, pretože tieto preteky bolo treba zažiť. Kto nebol, nech si myslí, čo chce.
1. Košický bikemaratón

V sobotu som sa zúčastnil tejto super akcie. Porozprávam vám ako bolo. Vstal som pred siedmou, chcel som totiž stihnúť štart pretekárov na 100 km. Z domu som išiel okolo pol ôsmej, nemal som nič na defekty. Ale povedal som si že to risknem...
Vylosovanie súťaže s SK Profi Bike

Určitý čas vám tu "znepríjemňovala život" anketa bikeshopu SK Profi Bike, ale teraz minimálne 3 z vás život spríjemní, pretože sú práve traja víťazi a ich mená nájdete vovnútri...
Tour de France 2004

Lance Armstrong prepísal anály cyklistiky, keď po 6. krát dokázal vyhrať Tour de France, čo sa doteraz nikomu nepodarilo. Za pomoci svojho teamu ale hlavne svojej sily a vôle prišiel do Paríža v žltom drese s veľkým náskokom pred 2. Andreasom Klodenom z T-Mobile a vychutnal si šampanské na trati i na pódiu... OBNOVENÉ
Rám z Bambusu?!

BME je akronym Braňa Mereša z Bratislavy a túto skratku môžete nájsť na 5 ručne
vyrobených MTB komponentoch. Všetko sa jedná o komponenty kvalitné a pozoruhodne
ľahké, jeden sa však vymyká z koncepcie bežných MTB komponentov - je to totižto
rám vyrobený z bambusu...
Prevody v MTB

Možno sa aj vy stretávate s problémom poradia prevodov pri bikovaní. Vždy je
dobré, ak sa radí plynule: ak radíte vo veľkých skokoch, je to podobné, ako
keby ste na aute preradili z dvojky na päťku. Na biku je však prevodov trocha
viac a preto tu nájdete tabuľku s poradím prevodov a rôznymi podrobnosťami a
sami si urobíte porovnanie...