MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Rozhovory RIDE2005 - Michal Červenka

Ride.sk ponúkol MTBiker.sk zverejnenie rozhovorov s účastníkmi a víťazmi DH súťaží na Slovensku a ja som si tak trochu protekčne vybral svojho menovca a čerstvého víťaza WBC v Čechách - Majkla Červenku
Pčolovi sa vlastný svetový rekord nepodarilo prekonať

Popradčan Štefan Pčola sa v pondelok pokúsil prekonať svetový rekord v jazde na zadnom kolese bicykla
Prvá verejná cyklistická zjazdová trať Rohatka

Prvotná história zjazdu v Bratislave na Slovensku sa začala písať v lokalite Železná Studnička – Kamzík v lete 1997 keď dvaja nadšenci prezývaní „Roháč“ a „Kačica“ začali stavať zjazdovú trať, ktorá dostala neoficiálny názov – Rohatka. Ten istý rok na jeseň sa konali na Rohatke prvé neoficiálne preteky v zjazde a o rok neskôr sa Rohatka počítala do seriálu Slovenského pohára. Po roku 2001 nastal útlm aktivít na tejto trati. Neskôr v roku 2004 vzniklo občianske združenie Slobodný Bajker, ktoré s podporou Mestských Lesov v Bratislave začalo s legalizáciou Rohatky.
Klenovský Vepor + foto

Nie je to síce veľa km,ale o to je to náročnejšie.
Trasa začína v obci Kokava nad Rimavicou,aj keď niektorí bikeri to začínajú až v Lučenci,ale my musíme brať ohľad aj na to,že s nami ide aj jedna slečna a pár bikerov s menšou výdržou a tak to rozpumpujeme až v tej Kokave.
Po asfaltke sa dostávame cez obec Utekáč a jej priľahlé "dedinky"(Salajka,Havrilovo...) až ku odbočke na červenú značku,asi 5km pred obcou Sihla.Tu odbáčame...
Alpen Challenge

... je amatérsky závod zameraný na cestnú cyklistiku, ktorý sa koná v okolí miest Lantsch/Lenz , Albulapass , Forcola di Livigno , Berninapass a Julierpass , vo Švajčiarskych Alpách ... Alpen-Challenge má dve trate: „Menej náročná“ , CLASSIC ktorá vedie z mestečka Latsch/Lenz , Albulapass , Julierpass , Latsch/Lentz a meria 122 km s prevýšením 3000 m .Druhá , Challenge je 220 km dlhá s prevýšením 4000 m a vedie z Lantsch/Lenz , Albulapass , Forcola di Livigno , Berninapass , Julierpass , Lantsch/Lenz...
V Prahe vyrastá unikátny bikepark

Vážení přátelé,
Praha 13 se stává hlavním městem cyklistických disciplin, které Českou republiku proslavily po celém světě a nejvýraznější osobnosti moderních forem cyklistiky jsou u toho.

Magistrát hlavního města Prahy v úzké spolupráci s Úřadem městské části Praha 13 vyslyšely výzvy občanského sdružení Polis Racing a vytvořily vynikající podmínky pro vznik sportovního areálu, jež nemá obdoby na území republiky, ani Evropy. Někdejší nevzhlednou a donedávna nevyužitou haldu v brzké době nahradí areál obsahující foucrossovou a bikrosovou trať, dirtovou zónu a následně také sekci pro vyznavače lávek a dropů.
FOX 2006 + cenník

Už sme tu mali informácie o novinkách FOXu pre rok 2006. Nuž, bolo to zverejnené skôr, ako by si páni z Líšky želali, ale určitá doba uplynula, snáď... Ničmenej, kompletný popis noviniek a fotogaléria modelovej rady FOX 2006 ešte raz a kompletne. Pridaný oficiálny cenník 2006 a leták s kolekciou 2006
SPORT Life 2005 obrazom

42 fotografií z najväčšej (nielen) cyklistickej výstavy u našich západných susedov.
Robo Gavenda juniorským majstrom Európy!

Slovák Róbert Gavenda sa stal vo francúzskom Pontchateau juniorským majstrom Európy v cyklokrose. Po dlhých rokoch tak na vrcholnom podujatí v cyklokrose získalo Slovensko majstrovský titul. Gavenda triumfoval na okruhu, na ktorom sa v roku 1989 stal Ondrej Glajza juniorským svetovým šampiónom. Na 2. mieste v pretekoch juniorov skončil domáci Yannick Martinez, bronz si vybojoval Belgičan Dries Goovaerts. "Jazdilo sa veľmi rýchlo a chvíľu trvalo, kým som si na to zvykol. Potom to už bolo super. Rozhodovalo sa v predposlednom kole. Pred pretekmi som dúfal v medailu a napokon je to zlato," povedal pre agentúru SITA Róbert Gavenda
Chorvátsko 2004

Nápad ísť do Chorvátska na bicykloch v nás driemal už dlhšiu dobu. Aj ja, a aj ostatní kamaráti sa od malička venujeme cestovaniu, turistike, cyklistike a najmä horským bicyklom, takže sme si mysleli že skúseností máme dosť. Takže najväčší problém bol dohodnúť sa na termíne výletu. Najviac sa nám pozdával začiatok leta. Dohodli sme sa, že vyštartujeme v posledný Júnový týždeň – nie sú ešte také horúčavy, a cesty sú vtedy pomerne prázdne...
Interbike 2005 - 2 z 2

2. časť fotoreportu z výstavy Interbike 2005 v Las Vegas...
Interbike 2005 - 1 z 2

Takmer 90 fotiek rozdelených do 2 článkov z bikovej výstavy v Las Vegas - Interbike 2005 od MooBa, ktorý si tam na otočku zaletel :). Nuž, rád by som sa tam bol pozrieť, také veci sa v Európe veru nevidia...