Najnovšie články z kategórie Canyon

Canyon – zaujímavé novinky z Eurobiku

Canyon patrí medzi tých, ktorí zďaleka nespia na vavrínoch, pretože neustále inovuje svoje produkty a nebojí sa prísť aj s niečím novým a nezvyčajným. A kde inde tieto novinky predstaviť, ako práve na výstave Eurobike a my boli sme pri tom.
Test: Canyon Spectral AL 8.0 EX - s rozvahou do poriadneho terénu

Rozmýšľate nad prechodom z hardatilu k niečomu pohodlnejšiemu alebo chcete spoľahlivý celoodpružený bike, s ktorým si užijete dosýtosti v Malých Karpatoch, ale zvládne aj poriadne divočiny v kamenisto-korenistých Fatrách? Potom oceníte odpruženie 150/140, bezdušáky 27,5”, teleskopickú sedlovku a čo je najhlavnejšie - poriadny rám, do ktorého sa môžete pri zjazdoch v zákrutách poriadne oprieť.
Pozvánka: Testovacie dni CANYON, 21. - 22. 5 v MTBIKER centre na Považí

V sobotu a v nedeľu bude celkovo k dispozícii až 18 testovacích bikov CANYON rôznych typov a veľkostí. Prídite si zajazdiť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu 2016. Počas oboch dní tu budú aj zástupcovia značky CANYON, ktorí radi zodpovedajú vaše otázky, alebo prípadne poradia s výberom biku.
Unboxing: Canyon Spectral AL - fotoreport z vybaľovania a skladania

Značka Canyon je pomerne známa, a to hlavne svojim spôsobom fungovania bez kamennej predajne, teda priamym predajom cez e-shop. Objednaný a samozrejme zaplatený bicykel príde k svojmu novému šťastnému majiteľovi už viac-menej zložený, no treba ešte doslova dotiahnúť pár detailov a bicykel je pripravený brázdiť naše krásne lesy alebo cesty :-). Poďme sa spoločne pozrieť na túto etapu bicyklov Canyon, konkrétne Spectral AL.
Canyon MTB novinky 2016 PR článok

Canyon MTB novinky 2016

Dizajn, funkčnosť, precíznosť, špičkové komponenty, výborná cena, tak to sú hlavné vlastnosti nemeckej značky Canyon. Aké sú novinky v MTB modeloch pre rok 2016? Poďme sa na ne spolu pozrieť - od hardatilu až po nadupané enduro.
Návšteva centrály Canyon v nemeckom meste Koblenz

Aké je to za bránami centrály spojenej s továrňou, kde sa vyvíjajú, testujú aj skladajú bicykle Canyon? Prehliadka neobišla ani miesta, kde je zakázané fotografovať, takže vidieť je toho pomerne dosť.
Canyon - akciové modely 2015 PR článok

Canyon - akciové modely 2015

Modely Canyonu zaujmú najmä pekným dizajnom, skvelými komponentami a hlavne priaznivou cenou. Ako každý rok, Canyon ponúka niektoré modely 2015 so zvýhodnenou cenou. Poďme sa pozrieť, ktoré to sú.
10 najčítanejších redakčných testov bikov v roku 2015

Aj v roku 2015 sme testovali horské, cestné bicykle, ale aj rôzne oblečenie a výbavu. Našim cieľom nie je "vedecké testovanie" a porovnávanie každého gramu, ale hlavne snaha zamerať sa na pohľad bikera a vypichnúť dôležité veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s bohatou fotogalériou.
Novinky nemeckej značky Canyon na sezónu 2016

Novinkou v sezóne 2016 bude XC bike Exceed s rámom o hmotnosti 870 g, ktorý má dostať zážitok aj výkon jazdenia na nový level. Dosť sa hovorí aj o cyklo počítači Smart Bike Computer...
Biky fóristov: Canyon Spectral AL 7.9 - Môj prechod z kolies 26" na 29"

Keď tak prezerám fórum a vaše bicykle, všimol som si, že celkom sa nám tu začal “množiť“ Canyon. Mali sme tu článok o Canyon Torque, Nerve, Grand Canyon... keďže tiež patrím do “community of passionate cyclist“ (komunita vášnivých cyklistov) ako sa píše na krabici od bicykla, rozhodol som sa, že pridám aj ja krátku recenziu. Tento raz to bude Spectral AL na 29" kolesách.
Canyon: Zloženie nového cestného bicyklu po jeho obdržaní

Akonáhle vám kuriér doručí nový Canyon, všetko čo potrebujete spraviť, je spraviť pár jednoduchých úkonov pred tým ako bude bicykel pripravený na jazdu. Všetko potrebné náradie je súčasťou zásielky spolu s názorným návodom. V tomto videu je ukázané ako správne zložiť nový cestný bicykel Canyon pomocou priloženého návodu, ktorý je súčasťou zásielky.
Canyon: Modelová rada Spectral - Komplexný stroj pre jazdnie all-mountain a trailov

Rada Spectral spája univerzalitu modelu Nerve, terénne schopnosti a ovládateľnosť modelu Strive. Dve možnosti geometrie - 130 mm (29") alebo 140 mm (27.5"), možnosť ako hliníkového tak aj karbónového rámu robí radu Spectral skvelou voľbou pre zábavu v teréne. All-mountain pre každú výzvu, to je hlavný aspekt modelov Spectral na trailoch.