Najnovšie články z kategórie Canyon

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015 PR článok

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015

Tento rok ponúka Canyon množstvo vylepšení a v predstavovanom širokom spektre nových bikov si nájde každý cyklista kvalitný stoj podľa svojich predstáv. Pozrite sa bližšie na novinky a vylepšenia z dielne Canyon.
Test: Bike GRAND CANYON CF SL 8.9 - Pretekár, ktorý posunie vaše schopnosti vpred

Začiatkom apríla sa mi naskytla možnosť zajazdiť si na veľmi slušne vybavenom karbónovom biku GRAND CANYON CF SL 8.9 s váhou pod 10 kg. Nakoľko aprílové počasie sa ešte bláznilo, zažili sme spolu počas dvoch týždňov sneh, blato, vodu a nakoniec aj suché prašné singláče. Bike to všetko zvládol na jednotku, ale poďme pekne postupne.
Biky fóristov: Matko055 a jeho Canyon Nerve al 6.0 - Hravá geometria s dobrým osadením za rozumnú cenu

Ahojte, všimol som si, že je bicykel Canyon Nerve AL 6 veľmi odporúčaný na fóre ako full do €1400. Keďže som sa sám rozhodoval, aký bicykel by som chcel, tak som dal na rady a kúpil ho. Rád by som sa s vami podelil o moje skúsenosti a názory na tento bike pre potencionálnych záujemcov.
Test: Canyon Nerve AL 9.9 SL - Skvelý trail-bike s luxusnou výbavou

Po obdržaní balíka od kuriéra som bike začal skladať a treba uznať, že Canyon to má vychytané, stačilo nahodiť predné koleso, sedlovku a bike bol pripravený na jazdenie. V balíku sa taktiež nachádzalo potrebné náradie, ako momentový kľúč, či dokonca pumpička na tlmič a vidlicu. Prvý dojem bol skvelý, pekný dizajn rámu v klasickom čierno-bielom prevedení s komponentami vyššej triedy.
Biky fóristov: Danny_biker a jeho Canyon Torque FRX 8.0 - Stvorený pre bláznenie na trailoch

Zdravím všetkých bikerov a bikerky, v čase dlhých zimných večerov roku 2013 som sa rozhodol, že chcem na sezónu 2014 celoodpružený bicykel. Dal som sa do hľadania, ktoré trvalo približne 2 mesiace, než som našiel bicykel podľa mojich predstáv, ale nakoniec som sa dopátral k značke Canyon, ktorú som vôbec nepoznal a nikdy o nej nepočul. Keď som sa dostal na ich web oslovil ma hneď bike Canyon Torque DHX, ale po dlhom váhaní som našiel niečo, čo by mi viac vyhovovalo. Bol to Canyon Torque FRX takzvaný „Freeride stroj“, ktorý ma zaujal nielen geometriou a farbou ale aj komponentami.
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 PR článok

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015

Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015

Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.
Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov

Krásny dizajn, nemecká kvalita a ešte k tomu dobré ceny. Aj tak by sa dala charakterizovať značka Canyon, ktorá momentálne ponúka zaujímavé ceny na modely bikov 2014...
Bajkovanie v Nepále: Nádherné scenérie, ľudia a samozrejme aj horské cesty

Veľa ľudí cestuje do Nepálu za hľadaním odpovedí na rôzne duchovné otázky alebo za zdolávaním himalajských vrcholov. Našťastie sa nájdu bikeri, ktorí si zoberú bike aj do Nepálu ako Rob-J Heran. Kto ešte nebol v Nepále, tak tu je ďalší z dôvodov, prečo ho navštíviť... A kľudne aj bez biku.
Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014

Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...
Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky

Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.