Najnovšie články z kategórie Casovka

MS: V utorok tituly pre Arndtovú a Wurtz Schmidta

Nemka Judith Arndtová si druhýkrát v kariére vybojovala dúhový dres majsterky sveta v cestnej cyklistike. V utorok zvíťazila v časovke žien na 27,8 km na svetovom šampionáte v Kodani a pridala ďalší úspech k zlatu z pretekov s hromadným štartom na MS 2004. Tridsaťpäťročná Arndtová triumfovala s náskokom 21 sekúnd pred Lindou Melanie Villumsenovou z Nového Zélandu. Bronz si vybojovala obhajkyňa prvenstva Emma Pooleyová z Veľkej Británie.
MS: Titul pre favorizovaného Durbridgea, Schwabik 62.

Austrálčan Luke Durbridge potvrdil úlohu najväčšieho favorita a stal sa v dánskej Kodani majstrom sveta v cyklistickej časovke mužov do 23 rokov. Trať dlhú 35,2 km v centre Kodane zvládol za 42:47 min a triumfoval s 35-sekundovým náskokom pred domácim cyklistom Rasmusom Christianom Quaadem. + Čistiace auto vygumovalo cieľovú čiaru
Svätojurský Blesk 2011

15.septembra sa konal už šiesty ročník obľúbenej časovky Svätojurský Blesk. Ja som toto podujatie navštívila prvý krát ale keďže nemám cestný stroj tak som ráno na Reigna nahodila „cestné“ plášte aby som do toho mohla dupnúť. Po príchode na miesto štartu som bola prekvapená zo skromnej účasti no pár známych tvárí som našla. Registrácia prebehla svetelnou rýchlosťou a termín štartu vyznačený na čísle udával, že mám vyše hodiny čas.
Svätojurský Blesk 2011 - fotoreport

Takmer tri stovky fotiek zo Svätojurského Blesku, tradičnej cyklistickej časovky v Svätom Jure pri Bratislave. S 7.5 km trasou s prevýšením 320 metrov si tento rok najrýchlejšie poradil Ján Gálik v čase 17:39. Najrýchlejšou ženou bola Andrea Juhásová v čase 24:00.
Časovka do vrchu Podsuchá - Smrekovica PR článok

Časovka do vrchu Podsuchá - Smrekovica

Malinô SkiAlp Team v spolupráci s Vojenskou Zotavovňou a Hotelom Smrekovica a Horskou Záchrannou Službou organizujú 4. ročník Horskej Časovky do vrchu Podsuchá - Smrekovica. Tento ročník sa pôjde už vo štvrtok, 15.9.2011
Ezakimak 2011 - časovka do vrchu PR článok

Ezakimak 2011 - časovka do vrchu

Usporiadateľ: Obec Bobrovec

Hlavný organizátor: Skialp Bobrovec

Zdravotné zabezpečenie: HS Dobrovoľný zbor Západné Tatry-Juh

Termín: 1.9.2011 /štvrtok/
Slovenské tituly v časovke pre Polievku a Števkovú

Majstrom Slovenska v cyklistickej časovke sa na spoločnom česko-slovenskom šampionáte v Šumperku stal Pavol Polievka. Štyridsaťdvaročný cyklista Trek KCK Oslany absolvoval náročnú 44 km dlhú trať za 1:08:29 h a v hodnotení majstrovstiev Slovenska bol o 1:04 min rýchlejší ako Roman Broniš zo Sparty Praha. Bronz si vybojoval Róbert Nagy z Dukly Trenčín Merida.
Môj pohľad na Quick Sport Jarný Šprint

Konečne aj mne začala tohtoročná sezóna a to Jarným šprintom v Bystričke. Bolo otázne, či vôbec nastúpim na štart, ale nakoniec som rád, že som si to nerozmyslel. Mám to predsa na skok, tak nebudem robiť drahoty a prídem, takto sklamať kamarátov nemôžem.
Aká bola Račianska časovka?

A je dobojované. Prvý ročník Račianskej časovky, ktorý bol zároveň aj druhým kolom župného pohára Na bicykli deťom, sa konal v nedeľu 1. 5. 2011 v kopcoch nad bratislavskou Račou.
Račianska časovka 2011, 1. ročník

2. kolo Župného pohára "Na bicykli deťom" pod patronátom starostu MČ Bratislava - Rača sa pôjde už túto nedeľu z amfiteátru v Knižkovej doline v Bratislavskej Rači. Trať meria 6 km a nastúpate na nej 340 metrov.
Quick Sport Jarný Šprint 30. apríla

Občianske združenie Beer Inside team vás pozýva na MTB časovku určenú pre širokú verejnosť - Quick Sport Jarný Šprint 2011. Podujatie sa uskutoční 30.4 v Bystričke pri Martine. Na 9,3km trati nastúpame 320 metrov a pre pretekárov je pripravených 12 kategórii - vrátane populárnej TIR kategórie pre bikerov s hmotnosťou v 3 cifrách.
Jarný šprint Bystrička

Čo mi napadne pri slove šprint do kopca? Nie, žiadne rozloženie síl ako na dlhom maratóne, žiadny oddych v zjazde či na občerstovačke...nič také, len ja proti kopcu a časomiere lapajúc po dychu od prvého metra až po cieľovú pásku! Toto predsa vonkoncom neznášam...