Najnovšie články z kategórie Ceska Republika

Fotogaléria: Slovenská reprezentácia v sálovej cyklistike a Nicole Frýbortová bronzová

Slovenská reprezentácia v sálovej cyklistike sa predstavila na majstrovstvách sveta v Brne. Rodáčka z Čiech Nicole Frýbortová premiérovo reprezentovala Slovensko na vrcholnom podujatí a hneď získala bronz. Pozrite si zaujímavú fotogalériu trikov na bajku, ktoré pravdepodobne nebudete nikdy vedieť spraviť :).
Frýbortová získala pre Slovensko prvú individuálnu medailu z MS v sálovej cyklistike v histórii

Slovenská reprezentantka v sálovej cyklistike Nicole Frýbortová získala bronzovú medailu v krasojazde jednotlivkýň na majstrovstvách sveta v Brne. Rodáčka z Čiech premiérovo reprezentovala Slovensko na vrcholnom podujatí.
UCI ženie Romana Kreuzigera pred arbitráž a žiada zrušenie jeho výsledkov od roku 2011 aj pokutu 770-tisíc eur

Športový arbitrážny súd (CAS) začal konanie v súvislosti s odvolaním Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v prípade českého cyklistu Romana Kreuzigera. UCI sa v spolupráci so Svetovou antidopingovou agentúrou (WADA) rozhodla napadnúť verdikt rozhodcovskej komisie Českého olympijského výboru (ČOV) a žiada pre Kreuzigera dištanc vo výške dvoch až štyroch rokov, zrušenie cyklistových výsledkov od marca 2011 aj pokutu vo výške 770-tisíc eur a uhradenie nákladov na riešenie sporu.
Reportáž: Specialized Rallye Sudety 2014 - Kultový maratón so všetkým čo ku tomu patrí

Väčšina popredných bikerov v Česku mala v kalendári poznačený dátum 20.9.2014. Práve vtedy sa totiž konal už 20. ročník najťažšieho a pomaly už legendárneho podujatia s názvom Rallye Sudety. 116 km dlhá trať, profil ako píla s 3100 m stúpaní a hlavne terén ktorý budete inde asi ťažko hľadať. Navyše status majstrovstiev ČR prilákal komplet maratónsku špičku a pre ostatných možnosť zistiť koľko im práve tá špička dokáže naložiť :).
Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca

Bol som sa voziť s kamarátom na starých hrdzavých Libertách. A ako sa tak vozíme, tak z obyčajnej jazdy na bicykli bývalého režimu sa vykľulo takéto maličké bláznovstvo. Hovorím tomu kamarátovi, že či by sme na týchto tzv. vraždách neabsolvovali nejakú tú dlhšiu trasu. Tak začalo vymýšľanie, kam by sme tak mohli ísť. No na koniec nás nič zaujímavé nenapadlo. Na druhý deň som sa o tento nápad podelil s mojim dobrým spolužiakom, ktorý mi na to odvetil: „Hmm, Liberta. Podobá sa to na Liberec; choďte na Libertách do Liberca! Samozrejme som sa toho chytil a povedal som o tom kamarátom, ktorí súhlasili. A z tejto myšlienky vznikol nasledovný príbeh...
Reportáž: Bikemaraton Drásal České spořitelny

Josef Drásal bol najvyšší človek, ktorý podľa dochovaných údajov kedy žil v českých zemiach. Narodil sa v chudobnej rodine brúsiča ihiel Johanna Drásala a jeho manželky Magdalény. Narástol do výšky 242 cm a podľa neho je pomenovaný jeden z najkultovejších českých maratónov, Bikemaraton Drásal České spořitelny, ktorý si pripísal v sobotu v Holešove už svoj 21. ročník. Organizátori vymysleli tento rok aj jednu novinku pre vyznávačov extrémnych zážitkov, ktorou je trať dlhá 175 km s prevýšením 5088 metrov s príznačným názvom - Obr Drásal.
Peter Sagan štvrtý raz majstrom Slovenska

Sagan sa stal štvrtýkrát po sebe majstrom Slovenska v kategórii elite-mužov. V nedeľňajších pretekoch na 192 km na okruhoch v Slavkove pri Brne obsadil Sagan druhú priečku za Čechom Zdeňkom Štybarom, ktorý bol v cieli o sekundu rýchlejší.
Peter Velits sa stal tretíkrát majstrom SR v časovke

Jazdec tímu BMC Racing Peter Velits sa stal tretíkrát v rade majstrom Slovenska v cyklistickej časovke. Titul z Púchova 2012 i Novej Dubnice 2013 v kategórii elite obhájil vo štvrtkových pretekoch na 40 km na náročnej zvlnenej trati v moravskom Slavkove pri Brne.
Pozvánka: International MTB marathon Malevil Cup v Českej republike

Dňa 21.6 sa uskutoční v Jablonné v Podještědí International MTB marathon Malevil Cup. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 2.6. 2014.
Pozvánka na tretí ročník Genesis Bike Prague

Už o necelý mesiac sa uskutoční Genesis Bike Prague MTB maratón. MTBiker prináša súťaž o 2x štartovné na túto peknú akciu. Súťaž trvá do 18.5. 2014.
Pozvánka na otvorenie singletrailu Bíla PR článok

Pozvánka na otvorenie singletrailu Bíla

Obec Bílá se snaží být nejen jedničkou mezi zimními středisky Beskyd, ale intenzívně usiluje o to stát se předním bikovým centrem. Poslední prázdninový víkend se zde slavnostně otevřou dvě nové trasy singletrailů, které se zde za podpory Moravskoslezského kraje v tomto roce vybudovaly.
Medailová žatva slovenských cyklistov na EP v Prahe

Slovenskí zdravotne postihnutí cyklisti potvrdili svoju kvalitu aj na pretekoch Európskeho pohára v Prahe, odkiaľ si priviezli deväť medailí.

Dvakrát na najvyšší stupienok vystúpili zrakovo postihnutý Vladislav Janovjak s navádzačom Róbertom Mitošinkom, ktorí triumfovali v časovke aj v cestných pretekoch s hromadným štartom, ktoré sa išli ako mestské kritérium v okolí štadióna na Strahove. Bronzoví medailisti z paralympiády v Londýne v pretekoch s hromadným štartom nastúpili už v treťom okruhu do samostatného úniku, ktorý dotiahli až do konca. V cieli mali náskok pred súpermi viac ako jeden a pol minúty.