Články v kategórii 'Cestovat' (26 článkov)

Tip na výlet: Panoramatické jazdenie v okolí Litmanovej

16.10.2020 3 596 7 thumb_up37thumb_down

Človek mieni, koronavírus mení. Plánovaná dovolenka v zahraničí padla a zhoda okolností nás na pár dní zaviedla do východnejšej časti našej krajiny. Presnejšie do Litmanovej pri Starej Ľubovni.
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

11.09.2020 5 456 4 thumb_up49thumb_down

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Tip na výlet: Livigno – moja najlepšia letná dovolenka

20.12.2019 5 642 1 thumb_up61thumb_down

Mnohí možno poznáte toto mestečko skôr ako výborný lyžiarsky rezort, no leto v tomto meste nijako nezaostáva za zimou.
Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania

PR 10.12.2019 3 380

Možno aj vy doma máte človeka, ktorý sa počas zimy premáha v teple domova a plánuje dobrodružstvá na ďalší rok. Spríjemnite mu tento čas a darujte mu na Vianoce niečo, čo naplno využije pri svojich pobytoch v prírode.
Reportáž: Bohemia Divide 2018 - ako prekonať samého seba

14.12.2018 5 500 9 thumb_up56thumb_down

Pôvodný plán na júnový bikepacking v Slovinsku mi nevyšiel. Pomaly sa však blížil začiatok ďalšieho semestra na VŠ, a preto som bol viac-menej zmierený, že tento rok žiaden dlhodobý výjazd nebude. Opak bol pravdou.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 2

07.12.2018 3 103 6 thumb_up57thumb_down

Deň tretí. Tento deň bol nezabudnuteľný. Bol to najťažší deň, aký som kedy na mojich cestách zažil.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 1

23.11.2018 4 386 25 thumb_up54thumb_down

Cesta začala tak ako obvykle, nápadom pri fľaške piva. Viem, že toto sa opakuje v mojich blogoch často, ale to sa opakuje aj tá fľaška piva. Využil som voľný čas cez veľkonočné sviatky a splnil si jeden z cestovateľských snov.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

26.10.2018 4 718 13 thumb_up57thumb_down

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Tip na výlet: Od Tatier do Prahy

12.10.2018 3 853 2 thumb_up34thumb_down

Bikepacking začína byť u nás čoraz viac populárnejší, a tak by som sa chcel s vami podeliť o zážitky z našej tour Poprad-Praha.
Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

28.09.2018 6 230 9 thumb_up87thumb_down

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.
Jazdíme s cyklovozíkom - tipy na výlety

10.08.2018 4 288 10 thumb_up28thumb_down

Máte, alebo by ste chceli cyklovozík? Poďte sa pozrieť, kde všade sa s ním a vašou ratolesťou dá dostať.
Rumunsko 2017 alebo, ako sme neprešli Rodnu

23.02.2018 3 216 thumb_up32thumb_down

Do roka a do dňa... presne toľko času uplynulo odvtedy, čo naša noha aj koleso opustilo rumunskú zem a okolnosti opäť priali tomu, aby sme sa sem mohli vrátiť.