Články v kategórii 'Cyklokros' (133 - 144 z 148 článkov)

Majstrovstvá sveta v cyklokrose, Hoogerheide (Holandsko) - deň druhý

01.02.2009 1 065 1 0

Druhý deň Majstrovstiev sveta v cyklokrose v holandskom Hoogerheide bolo rovnaké počasie ako prvý deň – v noci mráz, cez deň chladno, veterno a slnečno. Trávnaté a hlinité časti okruhu vydržali nápor stoviek prejazdov, aj keď v druhej polovici pretekov mužov začala trať pomaly mäknúť.
Majstrovstvá sveta v cyklokrose, Hoogerheide (Holandsko) - deň prvý

01.02.2009 931 0

Rekordný počet 24 krajín sa oficiálne prihlásilo na Majstrovstvá sveta v cyklokrose v holandskom Hoogerheide. Je to o tri viac ako na predchádzajúcich majstrovstvách v talianskom Trevise v roku 2008 alebo belgickom Hooglede-Gits v roku 2007. Nováčikom je Cyprus, po rokoch prestávky sa zúčastňujú pretekári Rumunska a Ruska. V štyroch kategóriách je prihlásených viac ako 200 pretekárov.
Majstrovstvá sveta v cyklokrose, Hoogerheide (Holandsko), 31. januára – 1. februára 2009

30.01.2009 750 0

Hoogerheide je malá dedina ležiaca na hraniciach s Belgickom, ktorú preslávil rodák Adri van der Poel, viacnásobný víťaz jarných klasík a majster sveta v cyklokrose. Aj zásluhou Adri van der Poela sa v Hoogerheide každoročne usporiadavajú významné preteky v cyklokrose a na tento rok UCI pridelila tejto malej dedinke právo usporiadať majstrovstvá sveta v cyklokrose.
MS: Sagan oslávil 18. narodeniny striebrom

28.01.2008 1 225 0

Po dvoch rokoch vybojoval Slovák na majstrovstvách sveta v cyklokrose medailové umiestnenie, v pretekoch juniorov na šampionáte v talianskom Trevise sa zo striebra tešil Peter Sagan.
Cyklokros pre všetkých

05.12.2007 785 11 0

alebo Zablaťťe seba aj bike len za 50 Sk :-)

Bol to prvý ročník a takmer som sa zapísal do jeho histórie “bedňou“. Prišiel som, videl som, prepálil som. No čo, každý, kto sa nechá príliš uniesť atmosférou závodu to predsa môže prepáliť a ja nie som výnimkou. Ale tých pár minút slávy, keď som viedol a vchádzal do druhého okruhu na čele a moderátor hovoril moje meno, mi už nikto nezoberie.
CYKLOKROS-SP: V Koksijde sa darilo najmä nádejam SR

25.11.2007 864 0

KOKSIJDE 24. novembra (SITA) - Belgičan Sven Nijs sa stal víťazom sobotňajších štvrtých pretekov Svetového pohára v cyklokrose. V domácich terénoch v Koksijde sa svetová jednotka presadila druhýkrát vo Svetovom pohári 2007/08. V Koksijde Nijs neprehral už štyri roky. V sobotu zdolal na ťažkej trati s piesčitým podkladom krajana Erwina Verveckena o štyri sekundy.
M-SR - Barényi získal titul majstra

21.11.2007 976 2 0

Milan Barényi zo ŽP Šport Podbrezová sa stal majstrom Slovenska v cyklokrose pred svojím tradičným rivalom Marošom Kováčom z Dukly Trenčín, ktorého tento rok napokon zdolal o jednu sekundu.
Gavenda najlepší aj v roku 2006

02.04.2007 868 0

BRATISLAVA 1. apríla (SITA) - Strieborný medailista z minuloročných majstrovstiev sveta juniorov v cyklokrose Róbert Gavenda sa stal cyklistom roka 2006 a obhájil tak svoje prvenstvo z predošlého ročníka ankety. Za cyklistický talent roka vyhlásili Juraja Sagana, ktorý bol deviaty v pretekoch jednotlivcov na majstrovstvách sveta juniorov na ceste v belgickom Spa-Francorchamps.
Cyklokros - MS : Sagan 10., Gavenda 13., Kováč 22.

28.01.2007 1 683 0

Slovák Peter Sagan potvrdil príslušnosť k svetovej špičke a na majstrovstvách sveta v cyklokrose v belgickom Hooglede-Gitse obsadil v pretekoch junioroch 10. priečku. Z titulu majstra sveta sa tešil domáci Belgičan Joeri Adams, ktorý sa presadil v záverečnom špurte vedúcej štvorčlennej skupiny. Adams, ktorého počas pretekov nebolo príliš na čele vidno, potvrdil úlohu najväčšieho favorita pretekov
CYKLOKROS-MS: V Belgicku sedmička Slovákov, favoritmi domáci

25.01.2007 658 3 0

Posledný januárový víkend v kalendári Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) patrí už tradične prvému svetovému šampionátu v roku v cyklokrose. Tentoraz v sobotu 27. a nedeľu 28. januára bude hostiť svetovú elitu belgické mesto Hooglede-Gits. V západnom Flámsku sa predstaví sedmička Slovákov. V hlavnej kategórii mužov-elite sa postavia na štart Maroš Kováč, Milan Barényi, Václav Metlička a Róbert Glajza.
Doplnené: Kováč po premiérovom titule skompletizoval zbierku

07.01.2007 559 0

K titulom majstra Slovenska na ceste i časovke do vrchu pridal Maroš Kováč z Dukly Trenčín aj zlato z národného šampionátu v cyklokrose, keď v nedeľu vyhral v Prievidzi majstrovské preteky v kategórii elite. Dvadsaťdeväťročný cyklista vybojoval v teréne svoj premiérový titul a úspešne tak zavŕšil úspešnú sezónu na domácej scéne. Doplnené o euróspke národné majstrovstvá
CYKLOKROS-SP: Gavenda štvrtý v Trevise, štyria Slováci bodovali

04.11.2006 612 0

Francúz Francis Mourey sa stal víťazom štvrtých pretekov Svetového pohára v cyklokrose v talianskom Trevise. Francúzsky šampión sa presadil v záverečnom súboji na páske s duom favorizovaných Belgičanov Svenom Nijsom a Erwinom Verveckenom. "Pred finišom som si veľmi veril. Vedel som síce, že Nijs a Vervecken ma môžu spoluprácou zablokovať, napokon mi to vyšlo a som šťastný," uviedol v cieli Mourey

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 073)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 871)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 721)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 278)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 590)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 186)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 107)