Najnovšie články z kategórie Cyklotrasy

V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás PR článok

V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás

Bratislavský kraj v spolupráci s občianskym združením SLOMBA (Slovenská asociácia horských cyklistov na Slovensku) vybuduje takmer 37 kilometrov nových cyklotrás. Nové cyklochodníky buduje župa v rámci koncepcie rozvoja cyklotrás v BSK, napoja sa aj na cyklomost Devínska Nová Ves – Schlosshof.
Tip na expedíciu: Severnejšie sa už ísť fakt nedá

Alebo ako sme si na plecia naložili viac, než sme boli schopný ako skupinka piatich v takom zložení zvládnuť. Boli sme si všetci rovný, tak sa vždy čaká aj na toho posledného člena a preto sa to nám trošku natiahlo. Už som si myslel, že tento článok ani nevznikne, lebo to skoro skončilo veľkým fiaskom, ale nakoniec to dopadlo viac ako dobre. Tak pekne poporiadku z dvojdňovej expedície po Oravsko-Żywieckych Beskydách.
Piešťany - Inovec: Do Kolečka Dokola

V pochmúrny štvrtok, ako predpovedali rosničky, bolo už od rána vidieť na Považskom Inovci, ako sa voda sype azda za každým rohom. Avšak neoblomná túžba po dobrodružstve na kolesách nás ťahala von, smer Inovec, najvyšší kopec pohoria, ktoré sa od pradávna rozprestiera vôkol haditého Váhu. 4x video
Tip na výlet: Babia hora

Oprášim spomienky na jeden jesenný výlet z minulého roku. Presne 18. 11. 2011 som absolvoval veľmi pekný výlet, že len tak naň nezabudnem. Z môjho skromného pohľadu výlet na Babiu horu spája tri naj. Doteraz najťažší výstup ukončený najkrajším výhľadom a zavŕšený najťažším zjazdom. Proste Babia hora ostane mojou srdcovkou a vrelo ju odporúčam každému cyklistovi, ba aj turistovi, ktorý príde na Oravu.
Projekt TransDanube podporí ďalší rozvoj cestovného ruchu v Bratislavskom kraji PR článok

Projekt TransDanube podporí ďalší rozvoj cestovného ruchu v Bratislavskom kraji

Projekt TransDanube podporí ďalší rozvoj cestovného ruchu v Bratislavskom kraji. Podstata projektu vychádza z prioritných oblastí Dunajskej stratégie, ako je trvaloudržateľný rozvoj európskych regiónov pozdĺž toku rieky Dunaj. Vstup BSK do projektu TransDanube odsúhlasili krajskí poslanci na piatkovom rokovaní. Projekt je v rámci Programu Juhovýchodná Európa, Priorita 3 „Zlepšenie dostupnosti“.
Oficiálne otvorili ďalší úsek cyklotrasy medzi Bernolákovom a Ivankou pri Dunaji PR článok

Cyklisti môžu pre aktívnejšie trávenie voľného času využívať ďalší úsek cyklistickej trasy medzi
obcami Bernolákovo a Ivanka pri Dunaji. Dnes ho pre verejnosť oficiálne sprístupnili podpredseda
Bratislavskej župy Martin Berta, starosta Bernolákova Ľubomír Poór a starostka Ivanky pri Dunaji
Magdaléna Holcingerová.
Projekt Cyklotrasy bez hraníc

Regionálna a rozvojová agnetúra Senec-Pezinok sa aktívne podieľa na realizácii viacerých projektov, ktorými vytvára priestor na čerpanie finančných prostriedkov zo štrukturálnych fondov EÚ. Jedným z nich je i projekt „Cyklotrasy bez hraníc“.