Články v kategórii 'Eleven' (8 článkov)

Kolekcia vianočných setov od Eleven – originálny a funkčný darček

PR 13.12.2019 2 177

Do Vianoc ostáva už len pár dní. Prečo sa však uchýliť k výberu niečoho fádneho na poslednú chvíľu, ak svojich blízkych môžete obdarovať elegantnými a funkčnými kúskami oblečenia?
Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť

PR 24.10.2019 2 295

Čím ďalej tým viac budú rána chladnejšie, počas dňa na bicykli nás môže postretnúť ochladenie a pri skorých ranných a neskorých večerných výjazdoch už bude úplná samozrejmosť, aby ste si chránili ruky a nohy pred chladom.
Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov

PR 02.09.2019 1 135

Deti sa vždy chcú podobať na svojich rodičov. Veď koľkokrát sme počuli, že ak vyrastú, tak sa chcú podobať na mamku či ocka.
Test: Bunda a doplnky Eleven – ako obstáli počas aktívnej jesene

22.11.2018 3 895 15

Ani si nepamätám, kedy naposledy bola jeseň tak prajná outdoorovým aktivitám ako tento rok. Počasie takmer bez dažďa a s množstvom slnečných dní mi jednoducho nedovolilo zostať sedieť doma.
Test: Bunda ELEVEN Ultra Light Horizontal F11 - šikovný pomocník do vetra

06.09.2018 2 171 5

Azda nikomu z nás nie je príjemné, ak počas výjazdu a hlavne pri zjazdovaní musí čeliť nepríjemnému a často chladnému vetru. Pre takéto prípady je dobré byť včas pripravený a vedieť sa pred vetrom chrániť.
Športové oblečenie ELEVEN – zákazková výroba dresov

PR 25.05.2018 3 446

Česká firma ELEVEN sportswear má od roku 2015 svoje zastúpenie aj na Slovensku. Okrem pestrej ponuky športového oblečenia a doplnkov, ponúka aj zákazkovú výrobu svojich produktov.
Test: Cyklistické oblečenie ELEVEN - výborná kvalita z Čiech a za prijateľnú cenu

13.06.2017 7 822 20 10

Na testovanie sa mi dostal set oblečenia od slovenského zastúpenia značky ELEVEN, a to konkrétne celorozopínací dres s krátkym rukávom, krátke nohavice s trakmi, kompresné návleky na nohy, ponožky a rukavice.
ELEVEN  - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

ELEVEN - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

PR 01.10.2015 6 291 8 2

Pokiaľ na ďalšiu sezónu plánujete nákup oblečenia na bicykel, nemali by ste určite prehliadnuť značku ELEVEN - Sportswear a internetový obchod.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 910)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 736)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 639)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 180)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 108)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)