Najnovšie články z kategórie Eleven

Test: Eleven Pegg Black - ľahké nohavice na bicykel

Značku Eleven som mal doteraz možnosť vyskúšať iba vo forme ponožiek, ktoré som si naozaj obľúbil. Budú však aj iné produkty od tejto firmy minimálne rovnako kvalitné?
Kolekcia vianočných setov od Eleven – originálny a funkčný darček PR článok

Kolekcia vianočných setov od Eleven – originálny a funkčný darček

Do Vianoc ostáva už len pár dní. Prečo sa však uchýliť k výberu niečoho fádneho na poslednú chvíľu, ak svojich blízkych môžete obdarovať elegantnými a funkčnými kúskami oblečenia?
Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť PR článok

Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť

Čím ďalej tým viac budú rána chladnejšie, počas dňa na bicykli nás môže postretnúť ochladenie a pri skorých ranných a neskorých večerných výjazdoch už bude úplná samozrejmosť, aby ste si chránili ruky a nohy pred chladom.
Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov PR článok

Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov

Deti sa vždy chcú podobať na svojich rodičov. Veď koľkokrát sme počuli, že ak vyrastú, tak sa chcú podobať na mamku či ocka.
Test: Bunda a doplnky Eleven – ako obstáli počas aktívnej jesene

Ani si nepamätám, kedy naposledy bola jeseň tak prajná outdoorovým aktivitám ako tento rok. Počasie takmer bez dažďa a s množstvom slnečných dní mi jednoducho nedovolilo zostať sedieť doma.
Test: Bunda ELEVEN Ultra Light Horizontal F11 - šikovný pomocník do vetra

Azda nikomu z nás nie je príjemné, ak počas výjazdu a hlavne pri zjazdovaní musí čeliť nepríjemnému a často chladnému vetru. Pre takéto prípady je dobré byť včas pripravený a vedieť sa pred vetrom chrániť.
Športové oblečenie ELEVEN – zákazková výroba dresov PR článok

Športové oblečenie ELEVEN – zákazková výroba dresov

Česká firma ELEVEN sportswear má od roku 2015 svoje zastúpenie aj na Slovensku. Okrem pestrej ponuky športového oblečenia a doplnkov, ponúka aj zákazkovú výrobu svojich produktov.
Test: Cyklistické oblečenie ELEVEN - výborná kvalita z Čiech a za prijateľnú cenu

Na testovanie sa mi dostal set oblečenia od slovenského zastúpenia značky ELEVEN, a to konkrétne celorozopínací dres s krátkym rukávom, krátke nohavice s trakmi, kompresné návleky na nohy, ponožky a rukavice.
ELEVEN  - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy PR článok

ELEVEN - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

Pokiaľ na ďalšiu sezónu plánujete nákup oblečenia na bicykel, nemali by ste určite prehliadnuť značku ELEVEN - Sportswear a internetový obchod.