Najnovšie články z kategórie Enduro

Tak toto je už riadna divočina

Neoficiálny trail v kanadskom Whistleri, ktorý by mali mnohí jazdci problém prejsť aj vedľa biku. Vždy a všade sa ale nájdu šialenci, ktorým to proste nedá neskúsiť...
Test: Polaris bunda a dres ako stvorené pre únik od všedného života

Oblečenie anglickej značky Polaris je u nás stále málo známe, aj keď táto firma funguje už 26 rokov. Odkedy má distribútora aj na Slovensku, bolo na MTBIKRI napísaných pár PR článkov s predstavením ich výrobkov.
Pozvánka: Finálový pretek WBS 2016 v bikeparku Kyčerka

Už túto sobotu - 22.10. sa stretnú všetci priaznivci bikerally na šiestom preteku RPM stav bikerally Kyčerka, ktorý sa koná vo Velkých Karloviciach v Bikparku na Kyčerke. Finálové podujatie bude plné súbojov o desatinky a rozhodne sa o víťazoch siedmych kategórií roku 2016.
PathRiot - väčší brat Ghost Riota pre to najťažšie enduro PR článok

PathRiot - väčší brat Ghost Riota pre to najťažšie enduro

Ak sa povie Ghost Riot, určite mnohým napadne ideálny predstaviteľ slovného spojenia trail bike. Za ten čas, čo je na trhu, stihol pozbierať aj množstvo rôznych ocenení. Prečo tento koncept teda neposunúť o level vyššie? Samozrejme, niektoré časti rámu dostali potrebné modifikácie, ale to hlavné, teda patentovaný systém Riot link, zostal zachovaný. Viac informácií o modelovom rade PathRiot nájdete TU.
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Nový model Specialized Enduro - máme sa na čo tešiť PR článok

Nový model Specialized Enduro - máme sa na čo tešiť

Pozrite sa na najnovší model Enduro od firmy Specialized pre rok 2017. Najnovšie Enduro dostane novinky v odpružení a pár zmien, ktoré sa tykajú rámu, najmä tuhosti a spoľahlivosti. Avšak najväčšou zmenou je, že tento model je dostupný pre všetky veľkosti pneumatík. Áno, uhádli ste, aj pre 27,5+.
Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM PR článok

Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM

Značka Dainese zásobuje bikerov a motocyklistov svojimi chráničmi už desaťročia. V posledných rokoch sa Dainese zameriaval najmä na motoristov, ale kľúčovým bol rok 2014, kedy sa vrátil do sveta cyklistiky širokou škálou nových chráničov.
Chrániče kolien vhodné pre enduro a AM PR článok

Chrániče kolien vhodné pre enduro a AM

Chrániče patria medzi základnú výbavu každého enduro jazdca. Vlastnosti, ktoré by takéto chrániče mali mať, sú samozrejme dostatočná ochrana, nízka hmotnosť a ergonomický tvar pre ľahší pohyb. Bonusom je použitie špeciálnych inteligentných materiálov, ktoré pri náraze stvrdnú, ale bežne sú mäkké a pohodlné, príkladom je materiál D3O. Pozrite si vybrané modely chráničov kolien známych značiek, prevažne vhodné na enduro jazdenie alebo AM.
Test: Nohavice Endura - kvalitné, spoľahlivé a navyše aj dobre vyzerajúce

Hľadáte krátke voľné nohavice, ktoré pri jazde na biku nezavadzajú, do vreciek sa zmestí viac než len telefón, zvládnu odolať čiastočne vode a navyše sa hneď nezašpinia? Ako bonus môže slúžiť šikovné upnutie vnútorných obtiahnutých nohavíc s polstrovaním pre pohodlné sedenie, navyše taktiež so šikovnými vreckami. Takúto výbavu jazdím už viac ako dva mesiace, a tak sa môžem s vami podeliť o vlastné postrehy.
Test: Corratec 10Hz Inside link XTB 175 X, zábavný frírajďák

Na tento bike som sa špeciálne tešil, lebo som dostal zelenú na týždeň ho poriadne prevetrať v rakúskom bikovom rezorte Saalbach – Hinterglem. Keď mi ale testovací kúsok prišiel, bol v pomerne zabehnutom stave od predchádzajúcich testerov. Telo rámu odreté kvôli sťahovacím páskam a bowdenom, bowden prehadzovačky vytŕčajúci z otvoru rámu predratý... Dal som mu ale šancu a skúsil ho dať do jazdenia schopného stavu, čo sa mi aj našťastie nakoniec podarilo. Veď, ten bike si určite zaslúžil poriadne prevetrať v teréne.
Answer – rukavice a doplnky, jednoducho a účelne PR článok

Answer – rukavice a doplnky, jednoducho a účelne

Answer je spoločnosť, ktorá sa zameriava v prvom rade na MTB doplnky a najvýraznejšie v segmente gravity disciplín. V ponuke nechýbajú riadítka, predstavce, gripy, pedále a taktiež sa veľmi výrazne zameriavajú na bikové rukavice.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón a Kráľovské enduro 2016

Až dva kráľovské tituly možno získať počas víkendového bicyklového podujatia 20. – 21. augusta v obci Granč Petrovce na východe Slovenska.