Najnovšie články z kategórie Felt

FELT technológia zadného pruženia EQUILINK PR článok

FELT technológia zadného pruženia EQUILINK

Equilink™ používa Felt na svojich trail a all-mountain bicykloch. Bol vyvinutý pre maximálnu efektivitu pri pedálovaní a zároveň tak, aby zachoval tlmič úplne aktívny. Ideálne zadné pruženie pre celodenné dobrodružstvo, alebo agresívnu jazdu na trailoch. Equilink™ pruženie prispieva k rýchlejšiemu stúpaniu a rýchlejšej jazde dole kopcom.
FELT EDICT: Ideálna rovnováha medzi hmotnosťou, pevnosťou, tuhosťou, jazdnou kvalitou a trvanlivosťou PR článok

Pozrite sa na štartovaciu čiaru takmer každého profesionálneho cross-country pretekov a bude vám jasné, že revolúcia 29-palcových bicyklov sa stala štandardom. Veľké kolesá poskytujú pretekárom aj rekreačným jazdcom žiadaný mix nižšieho valivého odporu, zvýšenej trakcie a hladšej jazdy. To z nich robí optimálneho partnera pre svet profesionálneho pretekania, alebo dobrého spoločníka na pre váš domáci obľúbený trail.
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin PR článok

FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin

Skombinujte efektivitu odpruženia Fast™ s rámom z uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme®, ktorý je takmer nezastaviteľný a dostanete Edict FRD. Patentovaná technológia uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme® ponúka najľahší, najpevnejší rám v sérii Edict. Niekoľko rokov vo vývoji, ale počkať sa oplatilo. Spoznajte lepšie tento vydarený bike!
FELT technológia pruženia FAST PR článok

FELT technológia pruženia FAST

Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.
Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT

Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.
Testujeme bike 29ku - Felt Virtue Nine 3

Zabudnite na 20 kilometrové výjazdy okolo vašej bytovky s rapkáčom z jogurtového téglika v špicoch! Tento Feltík potrebuje dospelácke hory a priam kričí po celodenných expedičných výjazdoch. V dobách, o ktorých naše staré mamy nechyrovali, keď kamenisté pasáže v Malých Karpatoch boli zrovnané zbíjačkami a mostíky potiahnuté protišmykovou sieťovinou, je škoda drať plášte na vyjazdených lesných diaľniciach. Tento bajk patrí do divočiny.
Slovenský web Feltu spustený PR článok

Slovenský web Feltu spustený

Spoločnosť SK-PROFI BIKE pre vás pripravila nový web feltbicykle.sk, ktorý sa zameriava na značku FELT a všetky jej produkty.