Články v kategórii 'Felt' (25 - 32 z 32 článkov)

FELT technológia zadného pruženia EQUILINK

PR 23.04.2015 4 402 10

Equilink™ používa Felt na svojich trail a all-mountain bicykloch. Bol vyvinutý pre maximálnu efektivitu pri pedálovaní a zároveň tak, aby zachoval tlmič úplne aktívny. Ideálne zadné pruženie pre celodenné dobrodružstvo, alebo agresívnu jazdu na trailoch. Equilink™ pruženie prispieva k rýchlejšiemu stúpaniu a rýchlejšej jazde dole kopcom.
FELT EDICT: Ideálna rovnováha medzi hmotnosťou, pevnosťou, tuhosťou, jazdnou kvalitou a trvanlivosťou

PR 08.03.2015 4 756 1 5

Pozrite sa na štartovaciu čiaru takmer každého profesionálneho cross-country pretekov a bude vám jasné, že revolúcia 29-palcových bicyklov sa stala štandardom. Veľké kolesá poskytujú pretekárom aj rekreačným jazdcom žiadaný mix nižšieho valivého odporu, zvýšenej trakcie a hladšej jazdy. To z nich robí optimálneho partnera pre svet profesionálneho pretekania, alebo dobrého spoločníka na pre váš domáci obľúbený trail.
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

09.01.2015 8 752 2 4

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin

PR 08.01.2015 9 149 20 5

Skombinujte efektivitu odpruženia Fast™ s rámom z uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme®, ktorý je takmer nezastaviteľný a dostanete Edict FRD. Patentovaná technológia uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme® ponúka najľahší, najpevnejší rám v sérii Edict. Niekoľko rokov vo vývoji, ale počkať sa oplatilo. Spoznajte lepšie tento vydarený bike!
FELT technológia pruženia FAST

PR 17.12.2014 5 353 29 3

Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.
Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT

27.08.2014 7 452 2 7

Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.
Testujeme bike 29ku - Felt Virtue Nine 3

30.05.2014 11 560 20 15

Zabudnite na 20 kilometrové výjazdy okolo vašej bytovky s rapkáčom z jogurtového téglika v špicoch! Tento Feltík potrebuje dospelácke hory a priam kričí po celodenných expedičných výjazdoch. V dobách, o ktorých naše staré mamy nechyrovali, keď kamenisté pasáže v Malých Karpatoch boli zrovnané zbíjačkami a mostíky potiahnuté protišmykovou sieťovinou, je škoda drať plášte na vyjazdených lesných diaľniciach. Tento bajk patrí do divočiny.
Slovenský web Feltu spustený

PR 12.03.2013 2 312 0

Spoločnosť SK-PROFI BIKE pre vás pripravila nový web feltbicykle.sk, ktorý sa zameriava na značku FELT a všetky jej produkty.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 947)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 766)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 653)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 197)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 495)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 130)