Najnovšie články z kategórie Horal

Jóžin z bažin Tepličkou sa plíži

Nahor teraz a vždy, nahor, Jazdci Horalovi!

Ťažký boj čaká: blato a činy!

V očiach štrk štípe, platnička iskry kreše,

deň odvahy, deň tmavý, kým slnko vzíde!

Bajkujte len a nezastavujte! Do cieľa bajkujte!
KREJZY 2008 očami Latanku - doplnené

... O pár minút to z oblohy začalo. Jemne a nenápadne. Každý s tým dnes rátal a každý dúfa, že čoskoro prestane. Ešte chvíľu sme ako-tak suchí. Lenže schádzame z asfaltky rovno do brodu a za ním nenájdeš v balíku suchej topánky. Dážď hustne, ale nevadí, bude lepšie... Doplnené 11.8
Fotogaléria z Horala 2007

Horal sa tento rok stal mediálne najpokrytejšiou akciou na MTBiker.sk. Komu bolo málo takmer 200 fotiek od Katka, tu nájde ďalších 50 krásnych chuťoviek od Rolanda Liptáka.
PÁN NÁRAMKOV, alebo krejzi 2007

Vždy som chcel dať Krejzi. Na druhej strane nikdy som nebol v žiadnom cykloklube, neviem čo je pravidelný tréning, intervalový tréning. Nedokážem ísť hore kopcom rýchlejšie keď treba. Nemám problém ani s technickým vybavením. Neriešim aké prezujem gumy. Akurát tak prednú za zadnú môžem vymeniť. Alebo, keď sa zoderú. Nasprejujem reťaz, prevody, vidlu a ide sa. Lenže krejzi nie je len tak. Tu nestačí ľahká taktika. To chce stratégiu...
Horal - fotogaléria

V Latankovom reporte si môžete prečítať aj o tohtoročnom Horalovi. Na doplnenie, Katko prináša 184 fotografií z trate Horala. Aj z nich sa dá usúdiť, že Horal prechádzka ružovou záhradou nebol...
HORAL Krejzi očami Latanku

Stojím vo Svite na štarte svojho druhého cyklomaratónu. Idem zase dlhú trať. Vždy som veril doktorovi Iľkovi, preto som si pribalil pláštenku. Na štart som dobehol 3 minúty pred výstrelom. Usporiadateľ ma napomenul, že na (dutú) hlavu treba dutú prilbu a nie len z kožených pásikov. Takéto sa nosili od roku 1900 do 1999. Zaujímalo by ma, čo sa bude nosiť o 100 rokov, keďže móda sa zvykne vracať. Ale prilba nie je len módny doplnok, ide hlavne o bezpečnosť. Nejakú si zaobstarám.
Horal už túto sobotu!

Hoci bez Kráľovej hole, aj tak jeden z najťažších a jeden z najkrajších maratónov odštartuje svoj historicky siedmy ročník v sobotu 12.8.2006. Žial, dátumovo sa stretli so Slovenským Rajom, a tak budú mať bikeri o niečo ťažšiu voľbu...
Rozhovor s organizátorom Horala

Horalu patrí na Slovensku neoficiálny titul najťažšieho MTB maratónu. Úctyhodné prevýšenie v peknom prostredí Nízkych Tatier robí spolu s hlavným vrcholom Kráľovou Hoľou silnú konkurenciu alpským maratónom.
DEMA HORAL ALTO MTB maratón

Propozície MTB Maratónu v krásnom prostredí Nízkych Tatier, ktorý sa pôjde 13.8.2005 na 20, 40, 66 či dokonca 125 km. Však kto by sa nepodujal na 3.6 km prevýšenie, že? ;)