Zážitky, inšpirácie, návody
MTBIKER magazín

Najnovšie články z kategórie Kariera

Rozhovor: Servisný mechanik, ktorý si to vie nadol skutočne pustiť...

Rozhovor: Servisný mechanik, ktorý si to vie nadol skutočne pustiť...

Jeden z našich najmladších členov tímu je Jakub Jankových – Wechet. Začínal ako brigádnik popri škole a momentálne už pracuje na full-time. Prečo sa rozhodol práve pre MTBIKER, sa dočítate v tomto rozhovore.
Rozhovor: Práca a hobby v jednom - dá sa to vlastne?

Rozhovor: Práca a hobby v jednom - dá sa to vlastne?

Aj na to, a mnoho ďalšieho, sme sa spýtali v rozhovore našej kolegyne z editoriálu. Život má teda naozaj pestrý, a úprimne, niet sa čo čudovať. :)
Rozhovor: Vyštudoval právo a teraz riadi obchod MTBIKER centra

Rozhovor: Vyštudoval právo a teraz riadi obchod MTBIKER centra

Martin - Boo_boo - pôsobí v našom centre už od úplného začiatku. Prešiel si jeho budovaním, zveľaďovaním aj dostavbami. Má pod palcom celý obchod MTBIKER centra spolu s predajňou. Poďme ho trochu vyspovedať...
Rozhovor: Cez prácu k cyklistike - reklamácia, či vratka?! Katka si vždy poradí...

Rozhovor: Cez prácu k cyklistike - reklamácia, či vratka?! Katka si vždy poradí...

Stalo sa vám už niekedy, že ste si vybrali nesprávnu veľkosť? Katka sa stará o to, aby sa všetky vratky a reklamácie vyriešili v čo najrýchlejšom čase a bez zbytočných opletačiek.
Rozhovor: Kto stojí za tvorbou našej stránky?

Rozhovor: Kto stojí za tvorbou našej stránky?

Údržba webu a shopu, ako je ten náš, dá naozaj zabrať. Môžeme si pod tým predstaviť napríklad tvorbu nových kategórií, sekcií, zmenu dizajnu, či vylepšené systémy pre expedíciu alebo sklad.
Rozhovor: Kto stojí na čele zákazníckej podpory?

Rozhovor: Kto stojí na čele zákazníckej podpory?

Volali ste už na našu zákaznícku podporu? Ak áno, na 99 % sa vám na druhej strane ozval Róbert Gombala.
Rozhovor: Z pozície servisáka, cez expedičného pracovníka, až na manažéra MTBIKER centra

Rozhovor: Z pozície servisáka, cez expedičného pracovníka, až na manažéra MTBIKER centra

Martin je už dlho naším dôležitým článkom, ktorému pojmy ako empatia a spoločenskosť nie sú cudzie. Avšak zákazník ho postrehne len veľmi zriedka. Nepracuje na servise ani na ploche predajne, čo je teda náplňou jeho práce?
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up