Najnovšie články z kategórie Kemp

Banská Štiavnica cyklistické sústredenie

V rámci prípravy na cestu okolo sveta sa uskutoční cyklistické sústredenie v Banskej Štiavnici. Plánované je v termíne 7.6.2012 – 10.6.2012. Príprava na cestu okolo sveta a cyklistika v krásnom prostredí Štiavnických kopcov. Preži štyri dni v príjemnej spoločnosti a pojazdi si na bicykli v rámci príprav na cestu s projektom World Bike Travel.
Pozvánka na Cyklo Camp Spiš 2011

Ak Vám tento názov nič nehovorí, dovoľte aby som Vám to objasnil. Celý nápad
usporiadať niečo iné ako preteky sa zrodil niekedy v roku 2008, keď sme rekapitulovali našu
bikerskú sezónu. V rámci celoročného jazdenia sme si užili všetko to, čo horská cyklistika
ponúka.
CUBE Press Camp 2010

V júni prišiel Martin Šatka zo Slovkolexu s pozvánkou na Cube Press Camp – prezentáciu noviniek bikov CUBE pre ďalšiu sezónu. Keďže sa Press Camp odohrával v Zillertáskom údolí v Tirolských Alpách, neváhal som ani minútu… Nájdete tu predstavenie noviniek CUBE a FOX pre rok 2010
PORÁČ 2008 – Úžasní ľudia, úžasný kraj.

Tichučko, bajkri ani muk!

Poviem Vám príbeh z lesných lúk.

Bude to príbeh rozprávkový

o bajkovaní a o Poráčovi.
Zážitok, ktorý sa v živote (ne)opakuje.

Tento rok som trénoval prostredníctvom českého internetového tréningového servera. Na konci sezóny sa klienti majú možnosť zúčastniť na záverečnom sústredení, na ktoré prisľúbili účasť aj špičkoví cyklisti českej a svetovej scény. Program a obsadenie sľubovali super zážitok, ktorý nakoniec dopadol nad moje pôvodné očakávania a asi sa už nikdy nezopakuje.