Články v kategórii 'Liv' (15 článkov)

Unboxing: Liv Vall E+ 3 - takto má vyzerať dámsky ebike

15.08.2020 2 705 12 4

Ak si cyklistka hľadá ebike, očakáva komponenty pre ženy a že bez častého servisu bude dobre fungovať, pričom príjemný vzhľad je bonusom. Spĺňa tento ebike všetko?
Nezabúdame ani na dámy - ponuka MTB Liv v roku 2020

PR 28.01.2020 2 272

Nie príliš často vídavame výrobcov venujúcich ženskej časti cyklistického sveta toľko pozornosti, ako to robí Liv.
Novinka: Liv Pique 29 pre rok 2020 - celoodpružený XC model pre dámy

22.08.2019 2 637 6 9

Výrobca Liv, ktorý má svoje korene v cyklistickom gigantovi Giant, predstavil unikátny rad horských bicyklov, uspôsobených práve pre ženy s označením Pique 29.
Video: LIV Embolden E+1-M19 - dámska volenka do terénu

20.02.2019 852 0

Model určený špeciálne pre ženy, ktorý sa cíti ako doma v teréne a na hravých trailoch.
Dámska kolekcia elektrobicyklov od Liv

PR 21.10.2018 630

Rozdielnosť nás robí jedinečnými. Uspôsobenie ženského tela vyžaduje odlišnú geometriu rámu a samozrejme očiam a duši lahodiace farby. Pridajme k tomu elektromotor a razom sa dostávame do kategórie elektrobicyklov Liv.
Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program

PR 20.04.2018 2 596

Začiatok mája sa bude niesť v znamení testovacích dní bicyklov značiek Giant a Liv v spolupráci s vybranými oficiálnymi predajcami na Slovensku. Sú pre vás pripravené modely bicyklov, ktoré si budete môcť vyskúšať vo vami zvolenej predajni, prípadne na testovacej akcii.
Video: LIV Langma - pre ambiciózne dámy

28.11.2017 2 575 2 6

Vyslovene športové modely bicyklov vytvorené priamo od základov pre ženy nie sú vôbec samozrejmosťou a veľa ich nenájdete.
Tip na výlet: Po náučných chodníkoch Krivoklátskej a Vršateckej doliny

29.09.2017 5 629 7 40

Počas sviatočného Cyrilometodského dňa, vyšlo počasie ukážkovo a bol by hriech nevyužiť ho na poriadny cyklovýlet po okolí. Po krátkej porade s priateľkou, padla voľba na dva malebné okruhy v Krivoklátskej a Vršateckej doline.
Test: Liv Pique 3 – vydarený 27,5-palcový full pre náročné dámy

23.07.2017 5 093 3 7

Celoodpružených bicyklov určených na technickejšie jazdenie, ktoré sú od piky navrhnuté výsostne pre ženy, je na našom trhu žalostne málo.
Liv uvádza niečo pre ambiciózne cyklistky – model Langma

PR 07.07.2017 3 625

Ženy, ktoré hľadali pre seba špecifický, maximálne športovo ladený bicykel pre to najnáročnejšie použitie, nemali zase tak úplne široký výber – ale situáciu opäť o niečo mení Liv s novým modelom Langma.
Test: Dámsky bike Liv Lust 2, 2016 – sexy dvadsaťsedmička

24.11.2015 6 578 13 9

Už dávno neplatí, že ženský bicykel je ten s trubkou „dole“ a mužský s trubkou hore. Aj výrobcovia už začínajú chápať, že nežnejšie pohlavie má tiež záujem o kvalitné, spoľahlivé a v neposlednom rade dobre vyzerajúce prostriedky na bikovačku. Aj my sa chceme predsa baviť, užívať si... a tiež sa páčiť :-). Zatiaľ, čo v kategórii mužských MTB si pri toľkom množstve človek takmer nevie ani vybrať, u nás je to bieda. Nehovoriac o rozmeroch 27,5“. Lepšie časy však svitajú aj nám, dámam.
Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu

PR 17.09.2015 3 204 5 2

Značka LIV je určená výhradne pre ženy, pričom zohľadňuje pri vývoji a výrobe bikov špecifiká ženskej postavy. Novinky z rady celoodpružených bikov určených pre XC aj trailové jazdenie sú v krásnych farbách a výbornej výbave.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 039)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 692)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 249)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 168)