Najnovšie články z kategórie Mala Fatra

Valčianska dolina – jazdenie na 4 svetové strany

Poďte s nami na Martinské hole k novej chate Javorina (1 400 m n. m.) v rámci najkrajších stúpaní a spoznajte možnosti okolia. Valča totiž ponúka oveľa viac, než by vám zrejme napadlo.
Užite si výhľady na hrebeň Malej Fatry

Tento výlet v sebe kombinuje pekné jazdenie po trati Snežnického maratónu, výhľady na hrebeň, či obidva Rozsutce, novú cyklotrasu do Terchovej a ešte si pekný program môže vytvoriť aj vaša rodina.
Juraj Sagan – nová kapitola života

Len nedávno ukončil Juraj Sagan kariéru profesionálneho cyklistu a začal novú kapitolu. O tejto zmene, či zážitkoch z profesionálneho športu sme sa rozprávali počas výletu a pridal sa k nám aj Peter Zánický.
XVI. ročník cykloprechodu zázrivským chotárom - krajom Jánošíkových prírodných pokladov

Dňa 21. 05. 2022 sa v Jánošíkovom kraji, pre mňa novoobjavenom cyklistickom raji, konala akcia, na ktorú som sa už roky chystal, ale vždy jej z rôznych príčin odolal.
Vlastné výzvy – tri malofatranské chaty za tri roky

Minulý rok sa zrušili mnohé podujatia, namiesto nich vzniklo veľa rôznych výziev. Ja som si dokončil tú svoju.
216 km a 5 800 m v Malej Fatre – domáca pocta Salzkammergut Trophy

Spojiť si 4 horské chaty do jednej trasy prináša kopec výškových metrov, ale hlavne množstvo zážitkov, ktoré s dlhými hodinami v sedle vždy tak nejak súvisia.
Tip na výlet: Chata pod Chlebom – srdce Malej Fatry

Hore je teraz ešte dosť snehu a chata dočasne uzavretá, no verím, že video a článok poslúžia ako správna motivácia na neskôr. Vydýchať kopec, dať si štrúdľu a kochať sa panorámou...
Reportáž: Koniec sezóny vo veľkom štýle – SPDH vo Vrátnej

Piate a konečné kolo Slovenského pohára v zjazde sa uskutočnilo v stredisku Vrátna v Malej Fatre. To znamenalo, že výsledky z neho rozhodnú o nových víťazoch v celkovom poradí. Aj z tohto dôvodu sme mali možnosť vidieť parádne výkony.
Pozvánka: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK OPEN Championships - zamakaj si pod Malou Fatrou

Ak chceš na bicykli naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Pravá bikerská psychiatria...
Tip na výlet: Anakonda a Vretenica – dva hadie traily v Malej Fatre

Vieš čo má spoločné Anakonda, nejedovatý had z čeľade veľhadovitých obývajúci Južnú Ameriku a Vretenica, najznámejší a zároveň jediný jedovatý had na Slovenku? Že nie? Oba hady dali mená obľúbeným trailom vo Višňovom pri Žiline, na ktoré ťa teraz s Dašou zoberieme...
Fotogaléria: Festina 24 hodín MTB 2015 – Podarených 236 fotografií

Po Kuchyni na Záhorí a Jihlave na českej Vysočine pokračoval tretím kolom Československý seriál 24 hodín MTB v Belej - Nižných Kamencoch. Súbežne so seriálom sa konali v Belej aj Majstrovstvá Slovenska v ultramaratóne a teda sa tu odovzdávali majstrovské dresy v tejto disciplíne.
Región Malá Fatra: Raj pre cyklistov v lete aj zime!

V regióne Malá Fatra je k dispozícii viac než 600 km cyklotrás rôznej obtiažnosti. Od Žiliny, Lietavy a porúbky, cez Tepličku nad Váhom, Gbeľany, Belú a Terchovú až po Bystrickú dolinu (od Krásna nad Kysucou po Novú Bystricu) sa tiahnu cyklotrasy vhodné nielen pre MTB bikerov, ale aj pre rodiny s deťmi. Nezabudnite prilby a rukavice a vydajte sa na cyklovýlet po Jánošíkovom kraji.