Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: Škoda maratón Marikovskou dolinou 2016

Srdečne vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník Škoda maratónu Marikovskou dolinou 2016, ktorý sa bude konať na lúke v Udiči - 14.5.2016. Hlavným partnerom podujatia je opäť Škoda, čo znamená zlepšené podmienky v zázemí pretekov, kopec atrakcií pre detský doprovod a celkovo atmosféru pravého maratónu.
Reportáž: Kráľ Záhoria – kráľ singlov

V Zlatníckej doline sa v sobotu 23.4.2016, konal už 8. ročník preteku - Kráľ Záhoria MTB Maratón 2016. Trať bola situovaná v lesoch Bielych Karpát a mala byť dlhá 2 x 25 kilometrov s prevýšením 1 180 m. V skutočnosti však bola o pár kilometrov kratšia a prevýšenie o nejaké slabé dve stovky metrov väčšie. Záverečné kilometre okruhu viedli po trati finálového preteku Slovenského pohára v cross country. Podľa slov organizátora, došlo k zmenám trate z dôvodu ťažby dreva.
Pozvánka: PEDÁLovník a Vrchárska koruna Žilinská

V Žilinskom regióne sa dňa 21.5.2016 v kúpalisku Laura Rajecké Teplice uskutoční poloorientačný nesúťažný MTB maratón - PEDÁLovník. Rovnako sa tu rozbieha aj zaujímavý projekt - Vrchárska koruna Žilinská /ďalej VKŽ/. Organizátori z občianskeho združenia Žilinský pedál a bikepoint.sk sa nechali inšpirovať v Českej republike, kde pred 4 rokmi vznikol materský projekt Vrchárska koruna Valašská.
Pozvánka: KOMPAVA  Kráľ Záhoria MTB Maratón

Pozvánka: KOMPAVA Kráľ Záhoria MTB Maratón

Vážení športoví priatelia, nadšenci horských bicyklov... Pozývame vás na 8. ročník preteku na horských bicykloch Cannondale - KOMPAVA Kráľ Záhoria MTB Maratón 2016, ktorý sa už tradičné bude konať na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka dolina.
Pozvánka: Author Šela maratón – majstrovská trať, ktorú určite treba aspoň raz vyskúšať

Túto sezónu sú naplánované „majstráky“ v maratóne skutočne skoro. U nás už 30. apríla a u našich západných susedov hneď o týždeň neskôr, teda 7.5.2016. Každopádne som veľmi rád, že práve ten český sa bude odohrávať na mojej obľúbenej trati s cieľom na hrade Helfštýn – veď u Moravskej Šely to inak ani nejde...
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský maratón - 1. kolo

Po zimnej prestávke opäť prichádza maratónska sezóna a ako už býva zvykom ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje maratónom vo Svätom Jure posledný aprílový víkend dňa 30.4. 2016.
Rozhovor: Pavol Grujbar – jeden z hlavných organizátorov ŠBOT

Paľo je známy vďaka stupavskému maratónu, ktorý tento rok oslávi už 14. ročník a za tú dobu sa táto bike akcia vypracovala na jednu z najväčších. Nakoľko o mesiac začína prvé kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR (ŠBOT) vo Svätom Juri, rozhodli sme sa mu položiť zopár otázočiek, ktoré viac priblížia túto populárnu sériu horských maratónov, pretože Paľo je jedným z ich hlavných organizátorov.
Vyhodil som fľašu - no a čo!

Pred časom som na fóre zaregistroval diskusiu ohľadom vyhadzovania obalov z gélov počas preteku. Diskusia to bola horúca. Myslím, že čitateľ sa aj poučil. Musím povedať, že ja sám som tiež nepoučiteľný, fľaše na pretekoch vždy vyhadzujem. Vždy však na občerstvovačke!
Pozvánka: Už o 5 dní sa koná Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016

Momentálne sa blíži koniec 2. vlny registrácie účastníkov pre MTB a beh, alebo kombinácie MTB + beh. Zvýhodnené štartovné môžete uhradiť do polnoci 12.1.2016. Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách, alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí mesta Stupava, príďte si pomerať sily na 8. ročník maratónu. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude po prvýkrát Stupava, park pri hoteli Intenziva.
Aj cyklistika potrebuje dobrovoľníkov

Začiatkom novembra sa na stránke slovenského zväzu cyklistiky objavil banner, ktorý propagoval ME seniorov v cyklokrose. Keďže bývam len pár km od Trnavy, hneď som sa skontaktoval s organizátormi. Obratom som dostal odpoveď aj s podrobnejšími informáciami.
Aká bola sezóna ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015?

Tak ako minulý rok aj tento si ŠKODA ako hlavný partner zobrala pod svoje krídla vybrané Slovenské MTB maratóny. Tie sa pospájali do série s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015. Keďže sezóna pomaly ale určite končí, nebude na „škodu“ menšie zhrnutie...
Majstrovstvá Slovenska v maratóne a Horal Tour v trojici podarených videí

Dobrým zvykom organizátorov populárneho Horala a etapáku Horal Tour je po určitom čase priniesť videá zo všetkých troch dní. Tým, že je to s väčším časovým odstupom, tak si človek naozaj veľmi rád zaspomína a oživí nezabudnuteľné momenty. A bolo veru na čo spomínať...