Najnovšie články z kategórie Pedale

Test: Pedále EXUSTAR PM222 a PM228 – precízne spracované pedále pre XC aj trail

Kvalitné SPD pedále by mali spĺňať dve kľúčové vlastnosti – spoľahlivosť a dlhú životnosť. Bonusom je nízka hmotnosť. Pedále Exustar to majú v tejto trojčlenke našliapnuté veľmi dobre.
Video: Ako na začiatky s nášlapnými pedálmi

Či už jazdíte na ceste, v teréne alebo sa venujete indoor cyclingu, nášlapné pedále sú komponentom, do ktorého sa určite oplatí investovať. Niekedy síce vzbudzujú trochu obavy, ale postupne ich výhody určite oceníte.
Test: Pedále BBB DualRide – kompromis nielen pre začiatočníkov

Takmer od začiatku mojej "cyklokariéry" som jazdila na bicykli s SPD-čkami, ak nerátam vozenie sa ešte počas školských čias na dedine u starej mamy. Priznám sa úprimne a bez nátlaku, že nikdy som sa s nimi neskamarátila úplne na 100%.
Test: Ploché pedále Exustar E-PB553 - alternatíva k SPD

Výber pedálov je večná téma, podobne ako rozmer kolies, a tak sa stretnete s názorom, že SPD je lepšie ako ploché pedále a opačne. Ja tvrdím, že treba vyskúšať oboje a vybrať si podľa toho, čo vám vyhovuje viac.
Miles Wide a Nox Sox – vychytávky z USA a Anglicka PR článok

Miles Wide a Nox Sox – vychytávky z USA a Anglicka

Nenápadní pomocníci, ktorí vedia uľahčiť život cyklistu, spríjemniť výjazdy a ochrániť.

Test: Pedále Exustar PM 230 – kus poctivej strojáriny

Pedále Exustar PM 230 veľmi na bikoch nevidieť. Na jednej strane je to škoda, na druhej máte možnosť zadovážiť si originálne a dobre vyzerajúce pedále za rozumnú cenu. Je v tom však nejaký háčik, ktorý nevyčítate medzi riadkami produktového popisu?
Test: Pedále BBB BPD-14 FORCEMOUNT– zaujímavá alternatíva ľahkých SPD-čiek

Po pedáloch BBB BPD-14 FORCEMOUNT som poškuľoval už dlhodobo. Dosluhujúce staré pedále v kombinácii s možnosťou testovania vecí od BBB boli jasným signálom, že je čas vyskúšať niečo nové!