Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Reportáž: Tak ten Peťo Sagan fakt existuje...

Detská úprimnosť je užasná. Jej čaro sa naplno ukázalo aj pri Detskej Tour v Trnave, kde sa pred vyhlasovaním výsledkov objavil jej patrón, trojnásobný svetový šampión, Peter Sagan.
Reportáž: Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike - na štarte s profíkmi

Aké to je zažiť výkonnosť ProTour jazdcov na vlastnej koži, som zistil na minulotýždňových Majstrovstvách SR a ČR v Trnave.
Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019

Už o pár dní to vypukne! Trnava sa stane na predĺžený víkend rajom cyklistov. Som šťastný, že ako Trnavčan a zároveň účastník tohto podujatia, vás môžem pozvať na túto akciu.
Pre milovníkov cestnej cyklistiky PR článok

Pre milovníkov cestnej cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na prvú menovanú.
Zaujímavosti z cyklistiky – slovenská výhra, slopestyle a iné

Týždeň je opäť za nami. Dokonca aj v týchto horúčavách nebol svet cyklistiky skúpy na nové podujatia, či výsledky, ktoré pre niektorých znamenali radosť, pre iných možnosť zlepšiť sa do budúcnosti.
Reportáž: Napínavé súboje na Detskej Tour Petra Sagana

Tohtoročná Detská Tour začínala už koncom marca na teplejšom juhu, neskôr sa presťahovala aj na sever. Uplynulú nedeľu však Tour zavítala prvýkrát aj na východ Slovenska a to presnejšie po druhýkrát do Spišského Hrhova.
Zaujímavosti z cyklistiky - Saganove víťazstvo, zbraň Rasťa Baránka a iné

Ani uplynulých sedem dní nebolo „cyklisticky sterilných“. Jazdci z celého sveta sa činili (nielen preto), aby sme vám mohli ponúknuť ďalšiu dávku noviniek. Pozrime sa teda na ne.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana s vysokou účasťou

Detská Tour Petra Sagana pokračovala „domácim“ kolom v Žiline. Cyklisti sa tu zišli po necelom týždni na 3. kole súťaže tohto seriálu.
Reportáž: Malí Saganovci súťažili v Šamoríne

Areál X-Bionic Sphere si vybudoval skvelé meno po celom svete vďaka viacerým úspešným podujatiam.
Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov PR článok

Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov

Technologicky premakané horské špeciály, ktoré ponúkajú vysokú tuhosť, nízku hmotnosť a komfort, nie sú veľmi lacné. Ale povedzme si to priamo – stoja za to. Najmä ak ste skutočne náročný jazdec so záľubou v pretekaní.
Vrchol klasikárskej sezóny – mačacie hlavy v Roubaix

14. apríla síce v kalendári nie je zaznamenaný žiadny štátny sviatok, no cyklisti dobre vedia, že v tento deň sa rozhoduje o tom, kto vstúpi medzi legendy a odnesie si domov kocku s vlastným menom.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.